Het komt allemaal goed...schatje

23-12-2009 19:58 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder jaar weer maak ik me druk over hoe het toch weer allemaal moet met de verjaar- en kerstdagen. Eerste kerstdag wordt mijn oudste zoon 18 en tweede kerstdag jongste zoon 14.....plannen noemen sommige mensen dat.

Van een lichtslang en meters ijzerdraad heb ik toen de jongens al op bed lagen,een hele grote 18 gevormd. Tenslotte vind ik 18 ook wel speciaal! Deze slang wil ik dan voor het raam hangen, het raam aan de achterkant.

Ieder jaar opnieuw is jarig zijn met kerst toch wel onhandig en moet ik dit jaar zelfs nog gewoon 2 ochtenddiensten draaien maaaaaar ik geloof dat ik alle boodschappen binnen heb en kunnen de jongens jarig zijn!! Afgelopen 2 dagen nog 3 verjaardagen buiten de deur gehad en bij mijn moeder in het verpleeghuis nog een kerstgeurtje gebracht....

Net moesten jongste en ik nog even snel naar gemeentehuis om zijn identiteitspas op te halen want meneer is tenslotte bijna 14!

Na een diepe zucht van mij in de auto zegt hij: het komt allemaal wel goed,schatje

Ik hoop dat ie gelijk heeft!
haha, succes!

ik ben morgen jarig, ook geen ideale dag
quote:Watchamacallit schreef op 23 december 2009 @ 20:01:

haha, succes!

ik ben morgen jarig, ook geen ideale dag

Dan ben je samen met jesus jarig

En nee ik geloof niet echt
Nee inderdaad ook geen ideale dag! Alvast proficiat!!
thanks, jij ook natuurlijk (dubbel )!

nietvoorniks, ik ben natuurlijk net zo goddelijk :P
tuuuuuurlijk...harstikke goddelijk
Oh joh, wat een gedoe allemaal. Het huis barstensvol visite? Of komt alles nog eens een keertje nà de kerstdagen....dan blijf je boodschappen doen zeg!!!

Sterkte!! (maar ook veel plezier!)
ik hoorde trouwens een keer van iemand die op oudejaarsdag/1 januari (weet t niet meer) jarig was, en die dacht heel lang dat het vuurwerk voor hem was, hehe
twee kerstkindjes ... wat een timing !
Toen de jongens klein waren had ik altijd 2 cijfertaarten,je kent ze wel. Tenslotte wilden ze graag op hun eigen taart kaarsjes blazen. Die tijd is wel voorbij en de verjaardagen worden ook niet meer gevierd op de dag zelf. Meestal een weekend eerder of later maar nu komt het net zo uit dat derde kerstdag op zondag is,dus vieren we het dan. Ik moet dan een avonddienst draaien,in de verzorging gaat nl alles ook gewoon door.

Ik weet alleen niet goed wat we dan zullen doen op de verjaardagen.....film kijken? Efteling misschien....ik weet het niet....
Komt zeker goed Monique, meer dan je best doen kan niet.

Proficiat met je beide zoons en maak er leuke dagen van

Watcha, ook gefeliciteerd en een mooie dag morgen
quote:Yamuna schreef op 23 december 2009 @ 20:23:

twee kerstkindjes ... wat een timing ! Ja pffff en dan te bedenken dat ik bij beide kindjes al op 10 december was uitgeteld! Ze luisterden toen al niet naar mij!!
Dank je Bosaapje en zoals jongste al zegt....het komt wel goed!
Uniek gepland, geweldig!
Inderdaad haal diep adem en zeg komt wel goed schatje!!!!
komt goed!

mijn man is ook 1e kerstdag jarig.
2 kerstkindjes. Wat een cadeautjes zeg, haha! Mijn zoon is van 27 december, derde kerstdag. Wordt dit jaar 4!

Het komt goed. Ook hier zijn de boodschappen binnen, taart is geregeld, cadeautjes zijn binnen dus komt goed inderdaad haha!

Veel plezier!
En hoe ga jij die verjaardag vieren? Vast niet meer met kaarsjes op een taart

Huis vol visite? Ik vind het ook altijd weer lastig wat je allemaal in huis moet halen. Ik heb dan ook altijd veel te veel. Vier ik het met kerst zelf dan moet men nog aan tafel thuis of komt er net van af en lusten ze niet veel. Nu met derde kerstdag zit iedereen nog vol van wat ze met kerst allemaal op hebben.

Ik heb dit jaar geen gebak maar op mijn etagere allerlei lekkere dingen.
Hier wordt het gewoon gevierd als iedere andere dag hoor! (Al haal ik geen hapjes en zo...) Taart, chippie, gaat er vaak nog wel in. Voordeel van derde kerstdag is dat veel mensen vrij zijn. Wij vieren het dus gewoon op de dag zelf.

Ik verf altijd iets op het raam als kinderen jarig zijn. (ooit mee begonnen voor zusje, en nu voor kinderen. Soms reuze irritant want sta dus altijd tweede kerstdag 's avonds te schilderen. En trouwens ook op valentijnsdag, dochter is dag na valentijnsdag jarig. Niet dat we daar wat aan doen, maar goed )
Ik heb een grote gezellige tapas-schaal met kleine schaaltjes,heel leuk en die ga ik vullen met allerlei lekkere dingen.

Chips en zo heb ik uiteraard ook want jongste is verslaafd aan chips

Leuk idee,schilderen op het raam
Hoe is het trouwens met je scheiding Monique?
En om in de sfeer te blijven heb ik net een beschuit met muisjes op
Monique, van een zijdelingse meelezer: je hebt het afgelopen jaar zoveel op zo'n topkracht-manier doorstaan, dan moeten deze Kerst/verjaardagen een peuleschilletje zijn.

Luister naar wat je jongste zei en probeer er zelf ook een beetje van te genieten.

Fijne Kerst-/verjaardagen
Dank je wel Thee!
Wat lief dat je zoon zegt: het komt allemaal wel goed schatje!

En natuurlijk vast gefeliciteerd met je kerstkindjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven