Mode & Beauty alle pijlers

Kapper heeft mijn haar verpest $&%*&

23-12-2009 22:16 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bos krullen geknipt in een bob, dus een best wel lange bob, anders is het geen gezicht, want het krult nog wat op.

Wat een beetje uit model, dus ik terug naar de kapper, verteld wat ik wilde, ook verteld dat ik het niet fohn en verteld hoe lang de voorkant moet blijven.

Heeft ze het achter zo kort gemaakt dat mijn hele kapsel verpest is en mijn haar niet eens meer kan krullen :S:S:S. Ik voel me net een militair aan de achterkant :S. Probleem is dat je dat pas achteraf ziet, anders had ik er wel wat van gezegd :S.

Thuis nog geprobeerd er iets van te maken, maar het is echt verpest. Ik kan het stijl maken, dan is het aan de voorkant acceptabel. Natuurlijk een ramp met dit weer dus halverwege de dag heb ik een vage slag in mijn veels te korte haar.

Ik vanochtend terug gegaan, gezegd dat ik het geen gezicht vind en dat ik mijn geld terug wil. Uitgelegd dat ik geen krul meer over heb enkel een bos pluis. Ze vond het goed staan en wilde me mijn geld niet teruggeven! Ze wilde wel tot een andere oplossing komen, gratis shampoo, gratis knipbeurt etc. Ik heb gezegd dat niemand meer met zijn handen aan mijn haar zit en dat ik aan shampoo niks heb met zo weinig haar.

Uiteindelijk ruzie gemaakt en mijn geld terug gegeven, maar grrrrrrrr. Alsof het niet erg genoeg is dat ik een paar maanden voor lul moet lopen.

Moest ff mijn ei kwijt, verder wel eens iemand zoiets meegemaakt?
Ik kan mij nog een topic herinneren van een vrouw wiens haar was uitgevallen na een kapperbezoek (door verven volgens mij).

Zelf nooit zoiets meegemaakt. Laat mijn haar nooit zomaar door iemand doen...
Perfectionisme is niet perfect...
Idd dat uitvallende haar was een horror verhaal.

Ik heb ooit ook eens een kapsel gehad waar ik een flinke huilbui van kreeg, maargoed, ik ben er ook zelf bij geweest.

Het groeit wel weer aan, denk ik dan maar.

Was dit je 1e keer bij deze kapster?
eerste en laatste keer :(. Gelukkig groeit mijn haar belachelijk snel, maar ik weet nog niet hoe ik de komende 2 maanden door kom, die zijn het ergste denk ik.
ik voel me net een militair aan de achterkant

Oh sorry, ik schoot hier zo vreselijk van in de lach...

Maar ik leef innig met je me, echt. Heb precies hetzelfde gehad. Ook zo'n geweldig hippe schuine bob laten knippen met mijn krullen. Het was net of ik zelf met de heggeschaar aan de gang was geweest.

Heb het lang vastgezet met veel speldjes en toen het wat bijgekomen was heb ik het snel weer normaal laten knippen...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Is niks met militair zijn en er zijn vervelende dingen denk ik dan.
quote:Linnielin schreef op 23 december 2009 @ 22:28:

Is niks met militair zijn en er zijn vervelende dingen denk ik dan.

Zeggeh, ze zegt toch ook niet dat dit het eind van de wereld is?

En dat militairen kut zijn?
wel netjes dat je je geld terug hebt gekregen! Gewoon een paar maanden doorbijten tot je van die captain jack look af bent en nooit meer terug naar die kapper!
Ohh gatver das balen als het niet naar je zin is.Helaas kun je er zo weinig tegen doen,gelukkig groeit het weer aan. En deze kapper de volgende keer voorbij gaan.
ook gehad, een paar dagen voor ik op vakantie ging naar een andere kapper geweest omdat mijn eigen op vakantie was.

ik hád een schuine bob (achter korter dan voor), mooi in een ronde lijn geknipt.

Mijn vraag was of ze er 2 cm vanaf wilde knippen omdat ik een kleine kruin precies aan de achterkant in het midden heb.

Resultaat: Links korter dan rechts, achter links had een enorme hak erin zitten, de hele lijn was weg! Ik heb het bij haar aangegeven dat dit niet de bedoeling was en toen ging ze verder met knippen... resultaat was niet om aan te zien, maar durfde niet te weigeren om te betalen.

Ik ben na een maand naar mijn eigen kapper gegaan om te kijken of zei het kon fixen, maar ik heb uiteindelijk 4 maanden met dat $%$$&&^#@@%% kapsel moeten lopen omdat mijn eigen kapper er niets mee kon..
wilde ooit mijn haar goudbruinig.....kleurspoeling wilde ik mocht ik t niets vinden....ik was klaar en het was roodbruin! En ik heb zelf mega lang donkerblond haar, boven was t donkerder dan onder. Ik kwam thuis en heb zitten janken! Ik liep zo voor lul met mn gevlekte haar! Terug gegaan en hebben ze de onderkant nogmaals geverfd en het was superdonkerbruin rood!! En geen kleurspoeling! het is er nu uit maar ik verf nooit meer mijn haar totdat het grijs word!
Ik heb wel ervaring met te kort geknipt haar. Alsof kappers niet weten hoe het metrisch systeem werkt ofzo. 2cm wordt 2 inch ofzo... Ik heb nu een kapster gevonden die wel doet wat ik wil en ook nog leuke ideeen heeft dus ik maak nu alleen afspraken bij haar. Het scheelt denk ik ook omdat ik in een land woon waar het normaal is om je kapper een tip te geven.
quote:Paque_in_Pink schreef op 23 december 2009 @ 22:29:

[...]

Zeggeh, ze zegt toch ook niet dat dit het eind van de wereld is?

En dat militairen kut zijn?

Leg me nou niks in de mond ik zeg toch niet dat ze dat zegt!

Blijven lezen
Wat ontzettend balen!

Ik had een kapster die "even snel" mijn haar wilde verfen, want ik had zo''n leuk idee geopperd (bovenkant zwart, onderkant knalrood) Toen ik de salon uitging vond ik mn roodgeverfde haar wel wat droog aanvoelen, maar dacht er verder niet bij na. Thuis nog even gedouched en het gevoel ging niet weg! Nog 2 dagen mee gelopen, en toen bleek dat het allemaal toch echt gewoon doodgeverfd was.. (Is dat een woord?) Alle rood moest eruit geknipt worden.. Ik had het tot halverwege mijn rug, en nu tot aan mijn schouders:'(
quote:Linnielin schreef op 24 december 2009 @ 00:02:

[...]

Leg me nou niks in de mond ik zeg toch niet dat ze dat zegt!

Blijven lezen

Oh nee? dus je zei niet:

Met militair zijn is niets mis? Dat zei ze toch niet? Vanwaar die sneer dan?

En ze zei toch niet dat dat het eind van de wereld was? Vanwaar die opmerking dan?

Dus wie moet hier nou lezen?

Ik zou zeggen, neem nog een glas azijn. Proost.

Of steek anders in godsnaam een peuk op. misschien helpt dat.
tja, het is klote. Maar wacht maar, over een half jaar kun je hier echt wel om lachen. (Trust me, ik zei eens ooit ''doe maar iets'' tegen een enthousiaste kapper, links was kort, rechts was lang en de overgang van kort naar lang was een hele baan kaal. Kaal ja. Als in, met een scheermes weggehaald.)

Gewoon weinig foto's van jezelf maken de komende tijd, en dan is het net alsof het nooit gebeurd is. Het groeit vanzelf wel weer aan.
Dit had ik vorig jaar! Ik ging op oudjaarsdag naar de kapper, wilde er nog even kek uitzien voor het feest 's avonds. Volledig verknipt! Veel te kort, rare piekjes, kleur die ik niet besteld had. Ik kon wel janken! Ik heb besloten dat ik alleen nog maar naar de kapper ga om de puntjes bij te laten knippen.

Sterkte ermee.
quote:Paque_in_Pink schreef op 24 december 2009 @ 10:24:

[...]

Oh nee? dus je zei niet:

Met militair zijn is niets mis? Dat zei ze toch niet? Vanwaar die sneer dan?

En ze zei toch niet dat dat het eind van de wereld was? Vanwaar die opmerking dan?

Dus wie moet hier nou lezen?

Ik zou zeggen, neem nog een glas azijn. Proost.

Of steek anders in godsnaam een peuk op. misschien helpt dat.
Arm kind... Ik heb het ook heel vaak gehad. Mijn oplossing: ik ga niet meer naar de kapper. Helpt prima.
Ik heb ooit eens een pony gehad die zo'n 2 cm lang was, heeeeeel kort dus. Ik had niet eens om een pony gevraagd by the way.

Ze was onze vaste kapster maar ging door een moeilijke periode met een scheiding en was er niet helemaal bij met dr koppie geloof ik, ik ben er in geslaagd er niet teveel over te zeggen maar ze heeft me daarna ook nooit meer gezien....

helpt dit? sterkte....
ooh, dat is echt naar voor je dat je kapsel verpest is. Nu moet je geduld hebben, en dat valt niet mee. Ik ken het verschijnsel, heb dit al vaak meegemaakt. Heb nog nooit een kapster gevonden die nou eens weet wat je bedoelt (of luistert). Vaak zijn ze te knipgraag.

Had een keer permanent in heel lang haar. Erg droog,. Naar de kapper voor een stuk eraf, er mocht echt wel veel af (maar niet kort, had ik nog zo gezegd). Alles kort in lagen. Dat staat me echt niet, heb beetje bol gezicht en beetje onderkin. Moet iets langs mijn gezicht hebben.

Laatste fout: zelf geblondeerd (haar was eindelijk weer lang), te kort in laten trekken, was lichtoranje. Helaas, ik móest het direct nog een keer doen (want zo ga je niet lopen). Verschrikkelijk, haar was nog net niet dood. Zoooo droog, en alle kracht eruit. Had het spul gekocht bij een kappershop en ik weet de percentages niet maar normaal gebruiken ze 6% (?) peroxide en dit was iets van 12% (?) Nog een geluk dat er nog wat op mijn hoofd zat. Na 1,5/2 jaar was het weer acceptabel, kan je nagaan. Wat een geduld je dan moet hebben.

ik heb erg gelachen om het verhaal van Kaatje, was niet leuk voor je Kaatje, maar zo komisch.
Gelukkig is het koud. Dus een hippe muts op dan maar :-)
He bah, vervelend he al die kappers die niet doen/luisteren wat JIJ wilt!

2 cm max eraf snappen ze ook nooit....ik doe het nu maar zelf...plukje per plukje een kleine 2 cm eraf....mijn haar is nog nooit zo snel langer geworden

Knip ook vriendlief..die heeft krullen waarbij je het meestal niet ziet als het misgaat (op één keer na toen ik flink had misgeknipt )
Ik heb sinds gistermiddag een hele nieuwe mutsencollectie, dus ik overleef het wel :D. Wintersport volgende maand wordt ook vol mutsen :P!

En wat een verhalen zeg. Ik begrijp sinds deze week waarom mensen een kappersfobie hebben. Vriendjelief verteld dat hij maar moet leren hoe hij mij moet knippen, ik ga naar niemand anders meer :P
Tjonge tjonge zeker al een hele fles azijn leeg gedronken? Ik geef aan dat er niks mis is met een militair kapsel want vrouwen in het leger hebben gewoon lang haar ( beetje old school denkend?) En geef aan dat het niet het einde van de wereld is, het is vervelend maar zeker niet het einde van de wereld(mijn mening)

En even voor de goede orde ben in februari gestopt met roken en heb echt geen sigaret nodig. Misschien moeten jullie toch eerst naar jullie zelf kijken omdat Jullie het meteen negatief interpreteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven