Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 12:43
donderdag 24 december 2009 om 12:48
PFff wat zijn jullie allemaal al op orde zeg...
ik moet mn boodschappen nog doen!! En kan pas om 17.00 uur richting de supermarkt
We zouden het samen doen maar we zijn dus zo slim geweest om een advertentie in de krant te zetten deze week over onze geweldige, vakkundige en betrouwbare cv-ketel-storingsdienst. Dus mr Bianco zit tot vanavond volgeboekt en ik moet lopend boodschappen doen.
Nu zou ik natuurlijk een topic kunnen openen dat mn man geen boodschappen wil doen.
Of een topic dat ik zo trots ben dat mn mannetje zoveel goed werk verzet.
Hmmm even over nadenken nog
ik moet mn boodschappen nog doen!! En kan pas om 17.00 uur richting de supermarkt
We zouden het samen doen maar we zijn dus zo slim geweest om een advertentie in de krant te zetten deze week over onze geweldige, vakkundige en betrouwbare cv-ketel-storingsdienst. Dus mr Bianco zit tot vanavond volgeboekt en ik moet lopend boodschappen doen.
Nu zou ik natuurlijk een topic kunnen openen dat mn man geen boodschappen wil doen.
Of een topic dat ik zo trots ben dat mn mannetje zoveel goed werk verzet.
Hmmm even over nadenken nog
donderdag 24 december 2009 om 13:05
*schopt Ibi*
Lekker Sgaap
Pfff Bi... bianco goed bezig.. maar arme jij alleen en lopend boodschappen doen!
Hier nu lekker gelunched met crackers met filet.... nu kopje koffie en peukie en dan maar cake bakken.... boter ligt nu op kamertemperatuur te komen
Oh Zje...tis geen deeg maar beslag!
Lekker Sgaap
Pfff Bi... bianco goed bezig.. maar arme jij alleen en lopend boodschappen doen!
Hier nu lekker gelunched met crackers met filet.... nu kopje koffie en peukie en dan maar cake bakken.... boter ligt nu op kamertemperatuur te komen
Oh Zje...tis geen deeg maar beslag!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 24 december 2009 om 13:12
Beslag...oook lekker.
Arme Bi, om 1700 uur nog en DAN nog gaan koken. Meeeee, wat een leven,
Slagroom klaar nu (magere , want we doen eigenlijk aan de lijn haha) kwark erdoor en dan chocoladehagelsg erdoor.
(hhop dat ikaf kan blijven tot vanavond.
Rollade en peertjes staan te peuttelen. Bes wel trots zeg. Kmoet er toch niet aan denken dit altijd te "Moeten"doen.
In de balkan zijn ze nl dagelijks de hele dag met het eten bezig.
(maar die doen dan weere niet aan forummen,
Schopt IBI als het nog nodig is.
Doeg
Arme Bi, om 1700 uur nog en DAN nog gaan koken. Meeeee, wat een leven,
Slagroom klaar nu (magere , want we doen eigenlijk aan de lijn haha) kwark erdoor en dan chocoladehagelsg erdoor.
(hhop dat ikaf kan blijven tot vanavond.
Rollade en peertjes staan te peuttelen. Bes wel trots zeg. Kmoet er toch niet aan denken dit altijd te "Moeten"doen.
In de balkan zijn ze nl dagelijks de hele dag met het eten bezig.
(maar die doen dan weere niet aan forummen,
Schopt IBI als het nog nodig is.
Doeg
donderdag 24 december 2009 om 13:17
Hi all!
Helemaal jaloers op de bedliggers! mmm, leek me heerlijk om zo lang lekker uit te kunnen slapen/in bed/pyama te internetten!
@Zjena: ziet er goed uit, je menuutje!
@Bi Mr. Bianco is wel stoer dat hij gewoon hard werkt vandaag! En dan maar vanavond boodschappen doen, kan ook best, toch?
Wij hebben vanmorgen afspraak met de VerlosKundige gehad en we hebben voor het eerst het hartje van de nieuwe telg gehoord! HOERA!
Over 10 minuten gaan we naar mijn ouders rijden, voor iedereen
Helemaal jaloers op de bedliggers! mmm, leek me heerlijk om zo lang lekker uit te kunnen slapen/in bed/pyama te internetten!
@Zjena: ziet er goed uit, je menuutje!
@Bi Mr. Bianco is wel stoer dat hij gewoon hard werkt vandaag! En dan maar vanavond boodschappen doen, kan ook best, toch?
Wij hebben vanmorgen afspraak met de VerlosKundige gehad en we hebben voor het eerst het hartje van de nieuwe telg gehoord! HOERA!
Over 10 minuten gaan we naar mijn ouders rijden, voor iedereen
donderdag 24 december 2009 om 13:28
Kep geen pan meer voor de broccolie................
Oh ja, peertjes eruit plempen als klaar zijn en dan die pan.
Wanneer worden ze nou es rood? Staan al (pas)2 uur op met suiker, roosvice en straks met bessenjenever.
Ik heb honger (moet eigenlijk niet denken aan de vaat straks..................................of verpest ik het nu weer?
Oh ja, peertjes eruit plempen als klaar zijn en dan die pan.
Wanneer worden ze nou es rood? Staan al (pas)2 uur op met suiker, roosvice en straks met bessenjenever.
Ik heb honger (moet eigenlijk niet denken aan de vaat straks..................................of verpest ik het nu weer?
donderdag 24 december 2009 om 13:42
quote:rosanna08 schreef op 24 december 2009 @ 13:31:
hebben ze allemaal de kerstkolder Floor?
Pfffff.... de pleuris is overal uitgebroken.
Ben nu een crisisplaatsing aan het coördineren en moet straks zelf ook werken met een cliént die gisteren helemaal de pan is uitgeflipt.
Ik ga een baantje achter de kassa zoeken denk ik.
hebben ze allemaal de kerstkolder Floor?
Pfffff.... de pleuris is overal uitgebroken.
Ben nu een crisisplaatsing aan het coördineren en moet straks zelf ook werken met een cliént die gisteren helemaal de pan is uitgeflipt.
Ik ga een baantje achter de kassa zoeken denk ik.