Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 24 december 2009 om 10:32
Zoeb, wat zit het je allemaal tegen zeg.. ongelofelijk! Vind het niet eerlijk! Maar goed.. dat dingen niet eerlijk zijn wisten we al langer en jij zeker.. Een hele, hele, superdikke voor jou!
Stiekem hoop ik ook dat je toch nog even de dokter belt want met zoveel pijn wil je toch je kerstweekend niet ingaan... Coebergh zei het ook al, t klinkt een beetje als hernia ofzo. Laat een beetje voor je zorgen als dat kan.
Verder klinkt het allemaal reuze-kerstig bij jullie
Gisteren kerstdiner van mijn werk gehad, laat geworden en nu met een duf hoofd achter de PC voor mijn laatste werkdag van dit jaar. En dan vanaf vanavond.... alle kerstvisites, leuk maar erg veel. Gelukkig zijn we zondag lekker thuis, krijg dan nog wel een vriendin op bezoek maar hoef in ieder geval de deur niet uit.
Het zou dus zomaar kunnen dat het me niet meer lukt om even bij jullie 'langs te komen' dus voor alle zekerheid zeg ik het nu maar alvast:
Een hele fijne mooie kerst voor jullie allemaal!!
Nu eens even kijken of ik nog iets kan doen vandaag. Ik wil eigenlijk eens even flink opruimen zodat ik 4 januari lekker fris kan beginnen...
Fijne dag en geniet van alle kerstige voorbereidingen.
voor jullie!
Stiekem hoop ik ook dat je toch nog even de dokter belt want met zoveel pijn wil je toch je kerstweekend niet ingaan... Coebergh zei het ook al, t klinkt een beetje als hernia ofzo. Laat een beetje voor je zorgen als dat kan.
Verder klinkt het allemaal reuze-kerstig bij jullie
Gisteren kerstdiner van mijn werk gehad, laat geworden en nu met een duf hoofd achter de PC voor mijn laatste werkdag van dit jaar. En dan vanaf vanavond.... alle kerstvisites, leuk maar erg veel. Gelukkig zijn we zondag lekker thuis, krijg dan nog wel een vriendin op bezoek maar hoef in ieder geval de deur niet uit.
Het zou dus zomaar kunnen dat het me niet meer lukt om even bij jullie 'langs te komen' dus voor alle zekerheid zeg ik het nu maar alvast:
Een hele fijne mooie kerst voor jullie allemaal!!
Nu eens even kijken of ik nog iets kan doen vandaag. Ik wil eigenlijk eens even flink opruimen zodat ik 4 januari lekker fris kan beginnen...
Fijne dag en geniet van alle kerstige voorbereidingen.
voor jullie!
donderdag 24 december 2009 om 12:05
Mogguh maisjes!
Zoeb, al bij de Ha geweest?
Doe nou effe he?
Hihi, Puppy is inderdaad schattig.
En gelukkig niet vergelijkbaar met haarbal
Ik heb al eerder gezegd dat mijn dochter smaak heeft wat mannen betreft .
Zo, jullie zijn allemaal al flink in kerststemming. Ik moet nog even op gang komen, ben net mijn bed uitgezeild.
Ik heb, heel slecht van mij, niet zelf een tulband gebakken maar gekocht Fuss.
Nou ja, die zal ook wel weg te krijgen zijn hoop ik.
Vanavond dus lekker thuis met gezin en vriendin. Kaasfondue en cadeautjes uitpakken.
Ik hoop dat de kaasfondue slaagt, want het is tijd voor nieuwe tradities.
Ik ga nu nog even (op de fiets!) de stad in om te kijken of ik nog een nieuwe zwarte broek kan scoren.
Zal wel niet, zo op de laatste nipper.
Zoeb, al bij de Ha geweest?
Doe nou effe he?
Hihi, Puppy is inderdaad schattig.
En gelukkig niet vergelijkbaar met haarbal
Ik heb al eerder gezegd dat mijn dochter smaak heeft wat mannen betreft .
Zo, jullie zijn allemaal al flink in kerststemming. Ik moet nog even op gang komen, ben net mijn bed uitgezeild.
Ik heb, heel slecht van mij, niet zelf een tulband gebakken maar gekocht Fuss.
Nou ja, die zal ook wel weg te krijgen zijn hoop ik.
Vanavond dus lekker thuis met gezin en vriendin. Kaasfondue en cadeautjes uitpakken.
Ik hoop dat de kaasfondue slaagt, want het is tijd voor nieuwe tradities.
Ik ga nu nog even (op de fiets!) de stad in om te kijken of ik nog een nieuwe zwarte broek kan scoren.
Zal wel niet, zo op de laatste nipper.
donderdag 24 december 2009 om 13:13
Mogguh
Kerstboodschappen zijn binnen, ik vraag me wel af waarom ik voor Heel Veel geld rommel in huis heb voor maar vier mensen.
Pinpas zat niet meer in zijn hoesje bij het afrekenen, dat was ook handig. Gelukkig bleek die onder de kassa gevallen zonder dat ik er erg in had.
Als het M. lukt om te komen met de deeltaxi gaan we vandaag chocoladefondueen. En als het me vanavond lukt om me vredig te voelen gaat het naar de kerk.
Meer hoeft niet, denk ik. Middelste de kieteldood laten sterven, dat nog wel. Maar die loopt steeds weg.
Kerstboodschappen zijn binnen, ik vraag me wel af waarom ik voor Heel Veel geld rommel in huis heb voor maar vier mensen.
Pinpas zat niet meer in zijn hoesje bij het afrekenen, dat was ook handig. Gelukkig bleek die onder de kassa gevallen zonder dat ik er erg in had.
Als het M. lukt om te komen met de deeltaxi gaan we vandaag chocoladefondueen. En als het me vanavond lukt om me vredig te voelen gaat het naar de kerk.
Meer hoeft niet, denk ik. Middelste de kieteldood laten sterven, dat nog wel. Maar die loopt steeds weg.
donderdag 24 december 2009 om 13:53
Ik heb zowaar een zwarte broek gekocht.
Alles in de sale, behalve deze broek, dat zal je altijd zien, maar lekker puh.
Ik kon hem ook nog in laten korten, maar dat ging niet meer lukken voor vanavond, dus moet ik straks nog even zelf met naald en draad in de weer. Gelukkig is het alleen een zoompje omslaan en vastzetten.
Tjonge Mamz, schrok je niet enorm toen je zag dat je pas weg was?
*en opeens overvalt me de schrik of ik wel genoeg eten in huis heb*
*ik realiseer me meteen dat ik een muts ben*
Alles in de sale, behalve deze broek, dat zal je altijd zien, maar lekker puh.
Ik kon hem ook nog in laten korten, maar dat ging niet meer lukken voor vanavond, dus moet ik straks nog even zelf met naald en draad in de weer. Gelukkig is het alleen een zoompje omslaan en vastzetten.
Tjonge Mamz, schrok je niet enorm toen je zag dat je pas weg was?
*en opeens overvalt me de schrik of ik wel genoeg eten in huis heb*
*ik realiseer me meteen dat ik een muts ben*
donderdag 24 december 2009 om 16:08
Troela zit met de carmenset-rollers in haar haar.
Ze wil vanavond mooi zijn
En voor het geval het mij niet meer lukt mijn hoofd binnen te steken:
Lieve lieve meiden en man,
Ik dank jullie allemaal.
Dank voor jullie oprechte, leuke, lachwekkende, wakker schuddende, ontroerende, recht-door-zee reacties. Voor de schoppen onder de kont en de virtuele hugs.
Ik dank jullie voor jullie steun en ik dank jullie omdat ik mede dankzij jullie weer in vriendschap durf te geloven.
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen te midden van de mensen de jullie lief zijn.
En om het op z'n Jonna's te zeggen: Geniet!
Ze wil vanavond mooi zijn
En voor het geval het mij niet meer lukt mijn hoofd binnen te steken:
Lieve lieve meiden en man,
Ik dank jullie allemaal.
Dank voor jullie oprechte, leuke, lachwekkende, wakker schuddende, ontroerende, recht-door-zee reacties. Voor de schoppen onder de kont en de virtuele hugs.
Ik dank jullie voor jullie steun en ik dank jullie omdat ik mede dankzij jullie weer in vriendschap durf te geloven.
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen te midden van de mensen de jullie lief zijn.
En om het op z'n Jonna's te zeggen: Geniet!
donderdag 24 december 2009 om 16:47
donderdag 24 december 2009 om 17:11
Ik schrok me helemaal stuk, Goldie. Gelukkig was de supermarktmanager me wel ter wille en hoefde ik niet alles te laten liggen.
Wat een mooie kersemiswoorden Hier de mijne: ik wens jullie liefde, gezondheid, geluk, een warm hart, en vooral vrede. Vreten mag ook, twee daagjes dan
Chocoladefondue (minus M) hebben we al op, niks mis met kerstavond vieren toch?
Wat een mooie kersemiswoorden Hier de mijne: ik wens jullie liefde, gezondheid, geluk, een warm hart, en vooral vrede. Vreten mag ook, twee daagjes dan
Chocoladefondue (minus M) hebben we al op, niks mis met kerstavond vieren toch?
donderdag 24 december 2009 om 17:26
Kerstavond vieren is prima toch? Fijn dat je pas weer terecht is!
Gold, wat fijn dat je weer vertrouwen hebt in vriendschap
Ook vanaf hier een warme kerstgroet, ik wens jullie gezellige dagen, vol goeds en geluk!
Ik heb nog niets gedaan van de kookdingen. Moest naar de verloskundige (was ook meteen de laatste keer, mag echt alleen maar naar de gyn) en het hartje gehoord Heel kort maar maar toch. Vanmiddag een lunch gehad en daarna naar de bieb (ik verslind boeken nu ik zoveel wakker lig) en nog een mooi vest gekocht in mijn lievelingswinkel. Jeuj!
Nu even zitten en dan zo lekker opruimen en kokkerellen!
Fijne kerstavond en nog fijnere dagen gewenst dames en heer!
Gold, wat fijn dat je weer vertrouwen hebt in vriendschap
Ook vanaf hier een warme kerstgroet, ik wens jullie gezellige dagen, vol goeds en geluk!
Ik heb nog niets gedaan van de kookdingen. Moest naar de verloskundige (was ook meteen de laatste keer, mag echt alleen maar naar de gyn) en het hartje gehoord Heel kort maar maar toch. Vanmiddag een lunch gehad en daarna naar de bieb (ik verslind boeken nu ik zoveel wakker lig) en nog een mooi vest gekocht in mijn lievelingswinkel. Jeuj!
Nu even zitten en dan zo lekker opruimen en kokkerellen!
Fijne kerstavond en nog fijnere dagen gewenst dames en heer!
donderdag 24 december 2009 om 19:36
Jeetje wat zijn hier mooie woorden gezegd. Fijn dat iedereen het als een warme deken ervaart. Net als ik. Nou ja, mijn kerstwens op de foto zegt genoeg.
Ik had de hele dag geen internet. Goh wat mis je dat dan zeg.
Bleek ik alleen mijn laptop even opnieuw op te moeten starten. Ik had het kunnen weten. Dat adviseer ik altijd mijn klanten als ze geen verbinding hebben. En nu kwam ik er niet op.
Ik ben nog niet bij de HA geweest, de pijnstillers helpen vrij goed. Ik wacht het maar even af en als het te erg wordt kan ik altijd nog naar de weekenddienst. Ik gok het er maar op. Ik neem nu even niet het risico met de kerstdagen. We zijn al te vaak incompleet geweest.Ik wil morgen gewoon iedereen om me heen hebben. Ik heb er al weken naar uit zitten kijken. De cadeautjes passen niet eens onder de kerstboom.
En als het een hernia is dan kijken ze het zowiezo altijd nog zes weken aan.
Ik ben vandaag even de stad in geweest. Ik heb in de uitverkoop 2 rokjes, 2 blouses een leuk vest en een paar laarzen gekocht. Wat is dat lekker winkelen zeg. Jammer alleen dat passen niet zo goed lukte. Lastig wel die rug.
heb dus geen broek gekocht want dat lukte echt niet. Ik heb wel staan kermen in die paskamer. De mensen zullen wel gedacht hebben.
Iedereen hele fijne dagen.
Geniet.
Ik had de hele dag geen internet. Goh wat mis je dat dan zeg.
Bleek ik alleen mijn laptop even opnieuw op te moeten starten. Ik had het kunnen weten. Dat adviseer ik altijd mijn klanten als ze geen verbinding hebben. En nu kwam ik er niet op.
Ik ben nog niet bij de HA geweest, de pijnstillers helpen vrij goed. Ik wacht het maar even af en als het te erg wordt kan ik altijd nog naar de weekenddienst. Ik gok het er maar op. Ik neem nu even niet het risico met de kerstdagen. We zijn al te vaak incompleet geweest.Ik wil morgen gewoon iedereen om me heen hebben. Ik heb er al weken naar uit zitten kijken. De cadeautjes passen niet eens onder de kerstboom.
En als het een hernia is dan kijken ze het zowiezo altijd nog zes weken aan.
Ik ben vandaag even de stad in geweest. Ik heb in de uitverkoop 2 rokjes, 2 blouses een leuk vest en een paar laarzen gekocht. Wat is dat lekker winkelen zeg. Jammer alleen dat passen niet zo goed lukte. Lastig wel die rug.
heb dus geen broek gekocht want dat lukte echt niet. Ik heb wel staan kermen in die paskamer. De mensen zullen wel gedacht hebben.
Iedereen hele fijne dagen.
Geniet.
donderdag 24 december 2009 om 22:11
donderdag 24 december 2009 om 22:16
Mijn kinderen waren volledig in de Here vanavond, ze wilde perse communie doen, ze wisten het zeker en ze hoefden daar echt niet mee te wachten tot hun zestiende.
*duurt ook maar zolang als dat ze weer eens tegen elkaar aanlopen en schelden als bootwerkers*
Ik vind Kerst heerlijk. Ben alleen bang dat ik jullie allemaal erg ga missen op deze forumloze dagen.
*duurt ook maar zolang als dat ze weer eens tegen elkaar aanlopen en schelden als bootwerkers*
Ik vind Kerst heerlijk. Ben alleen bang dat ik jullie allemaal erg ga missen op deze forumloze dagen.
donderdag 24 december 2009 om 23:35