Bezemtopic deel 5 alweer
zaterdag 26 december 2009 om 12:24
Goeiemorgen
Vandaag wordt onze kerstdag uit bij familie.
Dus straks douchen, haar in de krul zetten en de hort op.
En dat is helemaal niet erg na zo'n heerlijk relaxed dagje. Mijn batterij is opgeladen
Wij hebben gisteren ook een stuk of tig films gezien, met als laatste lekker een beetje snotteren bij Alles is Liefde
Ik geloof dat iedereen het fijn heeft gehad heeft gisteren?
Wat leuk om te lezen!
Dag lieverds!
Grouphug
Vandaag wordt onze kerstdag uit bij familie.
Dus straks douchen, haar in de krul zetten en de hort op.
En dat is helemaal niet erg na zo'n heerlijk relaxed dagje. Mijn batterij is opgeladen
Wij hebben gisteren ook een stuk of tig films gezien, met als laatste lekker een beetje snotteren bij Alles is Liefde
Ik geloof dat iedereen het fijn heeft gehad heeft gisteren?
Wat leuk om te lezen!
Dag lieverds!
Grouphug
zaterdag 26 december 2009 om 16:43
zondag 27 december 2009 om 00:40
Haai,
Wij zijn er ook weer. Vol gegeten, gewoon te erg.
Het was gezellig, nog lekker ouderwets de slappe lach gehad met Sportman en zijn pa.
Vanochtend heb ik trouwens nog een eind gelopen, 2x25 minuten en daar moest vandaag op gedronken worden, nu dus mijn bed in, anders wordt het morgen niks met me!
Slaap lekker allemaal! :kisss:
Wij zijn er ook weer. Vol gegeten, gewoon te erg.
Het was gezellig, nog lekker ouderwets de slappe lach gehad met Sportman en zijn pa.
Vanochtend heb ik trouwens nog een eind gelopen, 2x25 minuten en daar moest vandaag op gedronken worden, nu dus mijn bed in, anders wordt het morgen niks met me!
Slaap lekker allemaal! :kisss:
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 27 december 2009 om 07:55
Mogguh. En toen hadden Mr N en op de terugweg opeesn ruzie. Nergens over, ik maakte een opmerking over het feit dat zijn familie het altijd over vroeger heeft en dat ik daar gekvan wordt. Woest werd ie.
Boos naar bed, heb nog 2 keer geprobeerd toenadering te zoeken maar geen sjoege. Dan niet.
Straks hardlopen, ik zie wel hoe het gaat wanneer ik thuis kom.
Boos naar bed, heb nog 2 keer geprobeerd toenadering te zoeken maar geen sjoege. Dan niet.
Straks hardlopen, ik zie wel hoe het gaat wanneer ik thuis kom.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 27 december 2009 om 10:25
zwemze Niks
Pips, ruzie alweer voorbij?
Hier staat de making of the lord of the rings op. Zo grappig om te zien hoe ze die film gemaakt hebben. Straks de studeerkamer proberen leeg te ruimen, rustig aan op het gemak. Ik heb bedacht dat het me rust gaat geven als die met een maand of 5 gewoon klaar is. ik weet het, absurd vroeg, maar stel dat ik plat moet liggen, later in de zwangerschap, dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken.
Verder vanavond nog een verjaardagsbezoekje, maar dan moet eerst Zoon weer thuis zijn
Pips, ruzie alweer voorbij?
Hier staat de making of the lord of the rings op. Zo grappig om te zien hoe ze die film gemaakt hebben. Straks de studeerkamer proberen leeg te ruimen, rustig aan op het gemak. Ik heb bedacht dat het me rust gaat geven als die met een maand of 5 gewoon klaar is. ik weet het, absurd vroeg, maar stel dat ik plat moet liggen, later in de zwangerschap, dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken.
Verder vanavond nog een verjaardagsbezoekje, maar dan moet eerst Zoon weer thuis zijn
zondag 27 december 2009 om 10:35
Mogguh maisjes!
He wat vervelend Pipsje.
Hebben jullie het al weer bijgelegd?
Zoebje, hoest met jou en je pijn?
Gisteren bij familie was leuk. Aardig gezelschap en veeeeel te veel gegeten, dus vandaag rustig aan.
En omdat dit een lijstjes topic is:
Stofzuigen
Wassen drogen blablabla..
NIET snoepen!
Misschien rij ik wel effe naar de Karwei om een nieuwe binnendeur te bestellen (in de aanbieding en vandaag met 20% extra korting)
Het regent hier....
Tot laterrr!
He wat vervelend Pipsje.
Hebben jullie het al weer bijgelegd?
Zoebje, hoest met jou en je pijn?
Gisteren bij familie was leuk. Aardig gezelschap en veeeeel te veel gegeten, dus vandaag rustig aan.
En omdat dit een lijstjes topic is:
Stofzuigen
Wassen drogen blablabla..
NIET snoepen!
Misschien rij ik wel effe naar de Karwei om een nieuwe binnendeur te bestellen (in de aanbieding en vandaag met 20% extra korting)
Het regent hier....
Tot laterrr!
zondag 27 december 2009 om 11:12
Pips,hopelijk stapt MrN met zijn goede been uit bed.
Gister nog een leuke middag en avond gehad.Lekker gegeten en lieve mensen.Iedereen is weer terug waar ie hoort dus deze laatste dagen van het jaar breng ik met mijn gezin door.
Lijstje vandaag:
stofzuigen
vaatwasser in en uitruimen
wassen,strijken en vouwen
wc poetsen
Zoeb,hoe gaat t met je rug?
1609,heb jij het ook fijn gehad?
Jonna en Happy,genoten van de sauna?
Ik geef mezelf een schop en ga aan de slag!
Gister nog een leuke middag en avond gehad.Lekker gegeten en lieve mensen.Iedereen is weer terug waar ie hoort dus deze laatste dagen van het jaar breng ik met mijn gezin door.
Lijstje vandaag:
stofzuigen
vaatwasser in en uitruimen
wassen,strijken en vouwen
wc poetsen
Zoeb,hoe gaat t met je rug?
1609,heb jij het ook fijn gehad?
Jonna en Happy,genoten van de sauna?
Ik geef mezelf een schop en ga aan de slag!
zondag 27 december 2009 om 11:14
Ik kan dat niet he, weg gaan met ruzie Dus bijgelegd vlak voor ik weg moest en net ff uitgepraat. Was meer omdat hij er geen bal aan vond, aan dat etentje en daarvan baalde dan dat het om mijn opmerking ging. Ook weer goed.
Maar nu is er iets geks aan de hand met de pc, heel veel bestanden weg, ook de back up
Maar nu is er iets geks aan de hand met de pc, heel veel bestanden weg, ook de back up
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 27 december 2009 om 13:24
Gold, een uurtje rijden voor een plint is niet zo ver idd, maar dat uurtje terug he, dat doet het 'm!
Ben momenteel zo misselijk als wat in de auto, dus zit er liefst zo weinig mogelijk in.
Hebben al 6 dozen doorgeworsteld, alweer veel weggegooid en van 3 dozen nu nog één doos over met spullen. Toen moest ik eerst weer zitten omdat het niet meer ging. Pffff, gedoe
Nu maar weer ene doosje doorwerken
Ben momenteel zo misselijk als wat in de auto, dus zit er liefst zo weinig mogelijk in.
Hebben al 6 dozen doorgeworsteld, alweer veel weggegooid en van 3 dozen nu nog één doos over met spullen. Toen moest ik eerst weer zitten omdat het niet meer ging. Pffff, gedoe
Nu maar weer ene doosje doorwerken
zondag 27 december 2009 om 14:11
Wij waren ook in de Karwei Praxis (ik haal die krengen altijd door elkaar), maar ze hadden niet wat we nodig hadden.
Van de week dan maar langs Karwei.
Lekker een uur gezwommen, ik ben helemaal gaar nu.
Goed bezig weer Fuss, zit het er serieus in dat je maanden plat moet? Dan is het zeker beter dat je er al mee bezig bent.
Ik snoep nog wel hoor GL, morgen kap ik ermee. Hoop ik!
Hoe is je rug Zoeb?
Zeker wel fijn dat je je huis weer voor jezelf hebt Coe?
Van de week dan maar langs Karwei.
Lekker een uur gezwommen, ik ben helemaal gaar nu.
Goed bezig weer Fuss, zit het er serieus in dat je maanden plat moet? Dan is het zeker beter dat je er al mee bezig bent.
Ik snoep nog wel hoor GL, morgen kap ik ermee. Hoop ik!
Hoe is je rug Zoeb?
Zeker wel fijn dat je je huis weer voor jezelf hebt Coe?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 27 december 2009 om 14:43
Ja Nik!Het was erg gezellig,mooi,fijn en harmonieus maar blij dat er weer rust is.Mijn huis is niet zo groot dus het leek af en toe wel een kippenhok
Oudste 2 komen zo terug van opa en oma en hun dagje winterefteling,ben benieuwd naar de verhalen.
Ukkie en vriend liggen te slapen op de bank en ik hang erbij
Vanavond de kliekjes van de kerst opmaken en vroeg naar bed,morgen om 8 uur een zaalvoetbaltoernooi Hoe verzinnen ze het..
Oudste 2 komen zo terug van opa en oma en hun dagje winterefteling,ben benieuwd naar de verhalen.
Ukkie en vriend liggen te slapen op de bank en ik hang erbij
Vanavond de kliekjes van de kerst opmaken en vroeg naar bed,morgen om 8 uur een zaalvoetbaltoernooi Hoe verzinnen ze het..
zondag 27 december 2009 om 14:55
zondag 27 december 2009 om 16:20
Wat heerlijk al die gezellige kerstverhalen van jullie!
Coe, volgens mij was jij een prachtig sexy kerstvrouwtje als ik de beschrijving van je out-fits zo hoorde
Leuk hoor!
Wij hebben alle visites ook weer achter de rug, veel gezelligheid, veel lekker eten en drinken, spelletjes enz. Gisterenavond weer thuis gekomen en lekker in ons eigen bed geslapen, vandaag lekker keutel-dagje en straks komt er een vriendin eten. We gaan weliswaar gewoon even wat halen na alle uitgebreide kerstdiners maarrr... wel gezellig!!
Verder ben ik een beetje aan t nadenken wat ik de komende dagen allemaal wil gaan doen. Ik heb vakantie dus ik zou in theorie een hoop kunnen doen en eigenlijk lijkt het me wel lekker om in januari een beetje met een schone lei (huis-technisch gezien dan) te kunnen beginnen. Aan de andere kant.. gewoon lekker een beetje relaxen is ook niet vervelend
Zoeb, hoe is het nu met je rugpijn?
Fijne avond allemaal nog!!
Coe, volgens mij was jij een prachtig sexy kerstvrouwtje als ik de beschrijving van je out-fits zo hoorde
Leuk hoor!
Wij hebben alle visites ook weer achter de rug, veel gezelligheid, veel lekker eten en drinken, spelletjes enz. Gisterenavond weer thuis gekomen en lekker in ons eigen bed geslapen, vandaag lekker keutel-dagje en straks komt er een vriendin eten. We gaan weliswaar gewoon even wat halen na alle uitgebreide kerstdiners maarrr... wel gezellig!!
Verder ben ik een beetje aan t nadenken wat ik de komende dagen allemaal wil gaan doen. Ik heb vakantie dus ik zou in theorie een hoop kunnen doen en eigenlijk lijkt het me wel lekker om in januari een beetje met een schone lei (huis-technisch gezien dan) te kunnen beginnen. Aan de andere kant.. gewoon lekker een beetje relaxen is ook niet vervelend
Zoeb, hoe is het nu met je rugpijn?
Fijne avond allemaal nog!!
zondag 27 december 2009 om 19:33
zondag 27 december 2009 om 19:47
Het klinkt allemaal gezellig en fijn dat iedereen de kerst goed is doorgekomen. Met mijn rug gaat het nog steeds niet goed. Ook nog steeds vlekken. Maar morgen om 8 uur al eerst een V.E.R. en een EEG en dan naar de neuroloog en dan hoop ik dat hij ook even naar mijn rug kijkt. Mijn rug is wel iets beter geworden. Het lukt al zonder pijnstillers. Ik ben niet zo'n pillenslikker en ik werd er misselijk van dus zo gauw het een beetje lukte ben ik er al mee gestopt. Lastig hoor allemaal. Ik denk toch ook aan een hernia nu. Dit is anders als de andere keren dat ik last van mijn rug had. Maar de kerstdagen waren in ieder geval erg leuk. En dat is voor mij het belangrijkste.
Fijne avond iedereen.
Fijne avond iedereen.