Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
OEIIIIIIII...

Cman belde zonet... vanuit Nederland. Door wat onverwachte veranderingen in zijn programma heeft hij vanavond tijd. Hij vroeg of hij vanavond naar mijn huis mag rijden...vanuit Brabant... ik heb ja gezegd tegen al mijn principes in. Ik hoor straks of hij ook echt hierheen gaat rijden.

Mijn huis is niet opgeruimd. Mijn bad niet schoon. En wat moet ik aan? Mijn zoon is ook thuis... en ik ben erg ongesteld. Slechtere omstandigheden denkbaar? haha..
aaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Jemig...naja, misschien beter dan dat je je een dag druk maakt over wat moet ik aan enz enz. En, ben je nu door het huis aan het racen?

Ik moet zo de deur uit dus ik kan niet wachten om morgen te lezen hoe het was. Veel plezier !
@ Miranda: ik ben uiteraard nog steeds single.

En uiteraard veroordeel ik het niet, maar je weet net als ik dat het geen zin heeft om een relatie-achtig iets met een BM/GM te beginnen en om voor zo'n kerel gevoelens te krijgen. Da's op drijfzand gebaseerd en uiteindelijk blijf je met lege handen (en een boel frustratie) achter. Dat is mijn mening en die verkondig ik uiteraard hier. Ik zeg het dus in algemene zin; wie de schoen past trekke hem aan.
You made you're point Q Lekker dagje gehad aan la playa trouwens?

K ga vanaaf lekker op stap, ff lekker dansen. Heb er zin an...Dinnetje blijft bij mij pitten dus word gezellie.

Shape, ik ben zoooo benieuwd... Fijne avond in ieder geval!
Wat een rust hier...!

Ben even een paar dagen niet op het forum geweest omdat ik heel druk was en even niet zo de fut had om te schrijven...

Ik moet zo ook alweer op pad, dus ik heb even geen tijd nog om op iedereen te reageren (en mijn eigen verhaal nog even te doen). Hopelijk vanavond en anders begin deze week, kom ik jullie weer even vergezellen!

Is het bij jullie ook zo bewolkt?? Ik heb gisteren echt goddelijk in de zon en op het terras gezeten, had beetje gehoopt dat vandaag weer beetje lekker zou zijn, maar valt een beetje tegen!

Ok, geniet van jullie zondag!

Oh ja en wilde Shape nog even heeeeeeel veel sterkte wensen! Valt niet mee momenteel hè...! (las je verhaal over je broer)

Tot snel!
Zooo even inloggen om te zien hoe shape het heeft gehad, maar helaas nog geen verslag............;-)

Leuk Summer, hoe was het?

Ik had een feest gisteravond, was erg leuk, ga nu de tuin weer in,

Have fun iedereen !
Gisteravond is Cman na drie uur rijden vanuit Brabant, gekomen. Het was eerst even wennen, dat we elkaar nu echt konden zien in real life. Maar hij staat me fysiek niet tegen. Ik vind het mooi dat hij zo lang is. Omdat het al laat was en ik hem ook niet naar een hotel wilde sturen mocht hij blijven slapen maar ik sprak met hem af dat we niets gingen doen. Ik was tenslotte ongesteld en mijn zoon lag een verdieping hoger te slapen.

Dus wat geknuffeld en gefriemeld en steeds in elkaars armen liggen slapen of knus tegen elkaar aan. Hij is lief.

Eerst had hij het erover dat hij misschien ook donderdag nog zou komen, vanmorgen toen hij wegging zei hij dat het autoritje hem toch tegen was gevallen en hij dat waarschijnlijk niet meer zou doen omdat ook donderdag misschien laat zou worden

Ik weet niet of ik dat op moet vatten, of hij het misschien toch niet zo leuk vond..?

Het betekent dat ik hem niet meer ga zien voor hij weer naar C. gaat... en dan misschien pas over een jaar weer..

Ik vond het iig. wel een mooie ontmoeting, was warme nacht, letterlijk en figuurlijk, met een beetje spannend gefriemeld af en toe. Ik geloof dat hij het ook fijn vond.

Maar hij praatte ook weer over zijn ex vanmorgen, waaruit ik op kon maken dat hij nog steeds gek op haar is.

Voor mij dus wel een heerlijke nacht, hoe hij verder gaat, geen idee...

Mir en LM bedankt voor jullie sterktewens ivm met mijn broer!

Ben wel benieuwd hoe het met je gaat, LM.

En Mir.

Summer, leuke wilde avond/nacht gehad in het uitgaangsleven?
Ook sterkte van mij Shape.

Fijn dat je zo'n leuke nacht hebt gehad met Cman. Ik denk dat hij jou wel leuk vindt, maar aangezien zijn ex nog steeds in the picture is, zou ik toch maar afstand nemen. In dit geval wordt dat letterlijk afstand trouwens.

Ik heb het zelf gezien bij mijn ex. Dat is niet zomaar over.
Cum non tum age
Shape, dat klinkt inderdaad als een mooie ontmoeting. Maar dat hij niet nog een keer langs komt voordat hij weer weg gaat geeft mij wel de indruk dat hij dit ziet als iets eenmaligs. En dan die ex nog...

Ik zou deze date koesteren, maar er verder niet te veel van verwachten.

Sterkte met je broer ook.

Ik ben hier helemaal actief aan het doen. Gisteren en vandaag bezig geweest met schilderwerk aan mijn huis. Buiten, dus ik ben behoorlijk verbrand (au). Zonet gelopen in het park, en nu zit ik te twijfelen of ik nog even de stad in zal gaan of dat ik nog een paar uur ga werken.
- Leeftijd? 27

- Hoe lang al single? 1,5 jaar

- Langste relatie ? 6 jaar

- Kortste relatie? 1 maandje, ofzo...

- Regio? Noord

- Aan het daten? Ja, af en toe

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7

- Kinderen of kinderwens ? nee, en ja, denk het wel

- Hobby's (speciaal voor Q) veel!

Hoi!

Ik ben wel vaker bij dit topic geweest, moet zo af en toe mn ei even kwijt! Ik vind het fijn om te lezen dat er meer mensen in dezelfde single-situatie zitten als ik, vooral nu om me heen een aantal vrijgezelle vrienden/vriendinnen plotseling verliefd worden en een relatie beginnen.

Ik heb zelf regelmatig contact met verschillende mannen, de een kom je tegen bij het stappen, de ander via internet oid, en op een of andere manier blijft er nooit een hangen, die ík óók leuk vind! (en dat leuk vinden gebeurt bij mij niet vaak!) Ben vorig weekend een leuke man tegen gekomen, en dit weekend heb ik m weer gezien. Heel leuk gekletst, en lekker tegen elkaar aan staan leunen, maar meer is er niet gebeurd. Ik heb geen telnr van hem, hij heeft geen hyves oid, dus het is voor mij afwachten wanneer ik hem weer ga zien. Of hij geinteresseerd is, weet ik ook niet helemaal zeker. Is nieuw voor mij, dit afwachten..... Weet nog niet zo goed wat ik ermee aan moet, behalve een beetje dagdromen!

Ik lees graag met jullie mee!

Groetjes
Hey Hallo!

Shape, wat leuk dat je Cman hebt ontmoet! Lijkt me inderdaad heel bijzonder hè, na al die tijd.. ben benieuwd of er een vervolgd komt ja, maar zijn excuus van de afstand vind ik niet goed klinken hoor..

Veel sterkte met je broer, wat een naar verhaal hè...

En de rest? Lekker van de zon aan het genieten?

Ik was een weekendje weg ja, lekker gerelaxed, was fijn.

Nu weer thuis en straks een date. Paar dagen geleden aan de chat geraakt met een jongen en dat klikte wel leuk. Ook telefonisch. En aangezien ik heb geleerd niet meer lang te wachten met deze onzin, gaan we elkaar maar meteen zien. Dat virtuele geleuter komt me namelijk echt mijn neus uit !

Dus, tja. We'll see.

(ben heus heel zenuwachtig hoor )
Hey!

Veel plezier op je date! Wat ga je doen?

Vinden jullie je dates via datingsites? Ik ben dat op het moment wel een beetje zat. Ik heb een stuk of vijf dates gehad via internet, en dat viel allemaal tegen. Heb er een gewone vriend aan over gehouden, das wel tof natuurlijk. Maar stiekem wil ik wel weer eens heel erg verliefd worden op een man die "ook op mij is" (om het maar eens op Tina-taal te houden!)
Hey Pop, welkom trouwens nog hier!

Geen idee wat we gaan doen, sowieso vaag, want ik kan hem niet bereiken nu(misschien denkt ie dat ik nog weg ben, gister vroeg ie er ook al naar of het nog wel doorging). We hadden nog geen plan, alleen een tijd. Wat mij betreft gewoon een drankje en dan zien we wel.

Hem heb ik toevallig van een 'datesite'. Ik doe daar eigenlijk nooit wat mee, maar ik had zin in een verzetje en ben daarom ingegaan op zijn berichtje van de week, hihi. En toen bleek ie toch best wel leuk te zijn.

En verliefd worden is leuk ja, als het echt helemaal wederzijds is!

Hmmm...benieuwd!

Oh, inmiddels gebeld door hem. Ik moet ervandoor dus nu.

Tot laterzzz (tenminste..Ik ga er gewoon vanuit dat ik vanavond weer thuis ben ... )
Eindelijk kan ik weer inloggen. Weet je, ik vind het format van het nieuwe forum echt wel okee, net als de mogelijkheden. Wat ik balen vind is dat het zo lang kan duren / moeizaam kan gaan met inloggen en verder het allerirritantst vind ik dat het scrollen met mn laptopje zo vreselijk vervelend gaat. Vooral in de topic-lijst, dan gaat hij heeeeeel langzaam en ineens scrolt de hele pagina supersnel door. Hebben jullie dat ook?

Lelie, ik was net even weg toen je me aansprak , ben erg benieuwd hoe je date is. Komt ie uit dezelfde plaats als jij? Ik vind je strategie wel okee, niet te lang virtueel blijven hangen...Hoewel het dan ook echt tegen kan vallen natuurlijk maar dan zit je nog niet zo met je hele gevoel 'in' zo'n gozer. Ik heb dat op den duur ook gedaan.

Summer, heb je je avond/weekend toch nog wel een beetje tot een succes weten te brengen? Lekker wat leuks voor jezelf gedaan oid? En, sorry dat ik nu even niet teruglees, begreep ik nu dat je gebeld hebt met Spanjaard???

Shape, jee wat een onverwachte spannende date. Lijkt me wel moeilijk hoor om te weten dat hij ook weer weggaat en het eigenlijk een onmogelijk iets is. Wel fijn dat de date op zich prettig was. Ik denk dat je hem inderdaad moet koesteren en hij kan natuurlijk best een leuke vriend zijn op afstand. Denk wel dat hij duidelijk genoeg is in zijn intenties....

En natuurlijk ook van mij veel sterkte. Wat moet het moeilijk zijn voor jullie allemaal! Hebben jullie eigenlijk een hechte familie?

Jannek, Miran, Noa, LM voor jullie, ben in een vrolijke bui

Ik ben van de week begonnen op mijn nieuwe werk. Heel raar allemaal maar tegelijk ook weer zo gewoon en vanzelfsprekend. Dit wordt vast gewoon heel leuk! Verder slaap ik nu dus wel erg veel bij mijn vriendje, wat heel fijn is. Hij woont echter nogal klein (studentenkamer...) dus wel zitten wel op elkaars lip. Van de week ga ik om het leuk te houden ook nog maar even ergens anders slapen. Morgen begint mijn collegejaar met een introductieavond, joh ik heb er zoveel zin in!! Kennis opslurpen hmmmm. Ik heb al wel een aantal huilbuitjes achter de rug, dan voel ik me opeens ongelooflijk alleen en zielig. Gheghe. Dat hospiteren (kamers bezoeken en een leuk verhaaltje over jezelf vertellen in de hoop dat jij mag komen) gaat me niet in de koude kleren zitten moet ik zeggen, ik ben toch zeker al wel 12 of 13 keer geweest en het telkens niet geworden, mwah zelfvertrouwen daalt iets daar door. Maar dat komt vooral omdat ik dan besef: niemand kent me hier. Ik heb totaal geen referentiekader en eigenlijk ben ik dus nog 'niets', dat klinkt heel hard maar is wel zo. Behalve mijn vriendje heeft nog niemand hier echt iets met me en dat geeft een ongelooflijk leeg gevoel. Natuurlijk komt dat wel weer, door mijn werk en straks met mijn studie, maar voor nu voelt het echt goed kut soms. Remy-nemo...

Daarom ben ik des te blijer dat ik straks lekker kan beginnen met mn opleiding!!

Het goede nieuws is dat ik in principe een kamer heb! Een heel grote zelfs! Maar ik ga nog wel naar een andere kamer kijken bij meiden die mij hebben uitgenodigd nav een advertentie die ik heb geplaatst. De kamer die ik nu mag betrekken zit nl best ver van het station af (ze zijn trouwens beide in Utrecht), is in een huis samen met een beetje een wereldvreemde vrouw. Wel hoogopgeleid maar niet het type gezellig een roseetje mee drinken. Enfin, het is in ieder geval fijn dat ik iets heb! En ik vermoed dat het verder wel via via zal lopen. Ik wil natuurlijk het liefst iets in A'dam straks, maar wellicht kan dat via studiegenoten nog komen oid. Ik blijf gewoon zoeken.

Zo, ga zo lekker even eten met vriendje. We hebben enorm genoten van het mooie weer dit weekend. Lekker met rosé, olijven, hapjes etc in het park gelegen en spelletjes gedaan en gekletst en geknuffeld. Goh, had werkelijk niet verwacht dat het zo zou gaan lopen met m. We zijn inmiddels toch wel behoorlijk zeker van elkaar. Leuk hoor :-)
Hello ladies, hoe is het daar?

Lelie lekker genoten van je weekendje dus. Alles nog gelukt met de bakkers activiteiten? Je laat er inderdaad geen gras over groeien, maar in ieder geval veel plezier met je date!

Janneke, nog hard gewerkt vanmiddag of toch maar ff het park in gegaan nog?

Shape, nog helemaal in een roesje wat betreft Cman? Leuk dat je zo'n geweldige nacht gehad hebt zeg!

Nemo, goed om te lezen dat je zo goed als zeker een kamer hebt, Utrecht is ook een hele leuke stad en vaak vind je viavia wel iets anders. Geniet van de tijd met je vriendje. Enne, ja ik had Spanjaard gebeld afgelopen do.dag was leuk gesprekje waarin hij al heel snel een 'belofte' maakte voor dit weekend, nu heb k niks meer vernomen zoals ik al verwacht had... Hij wordt al voorspelbaar

Welkom Pop, leuk dat je mee komt schrijven.

Gisteravond op stap geweest, en t was n beetje mwah mwah. Ik had er heel veel zin in maar het viel zo tegen. Het was ontzettend druk, warm, plakkerig, er werd wel leuke muziek gedraaid maar er danste werkelijk niemand.. why not?! En 's nachts had ik nog een piep in mn oren omdat de muziek zo hard gestaan had, auauauaua. Ik ga dus voortaan maar met oordopjes stappen denk ik, heb weinig trek in een blijvende gehoorbeschadiging. Vandaag met vriendinnetje van terrasje naar terrasje gefietst en lekker in t zonnetje gezeten. Dus weer heerlijk van het weekendje genoten helaas morgen weer werken en begin n beetje te stressen voor mn nieuwe job waar ik do.dag start.
Nemovisje, wat klinkt jouw relatie leuk! Dus je hebt nu een kamer in Utrecht terwijl je eigenlijk in Adam wil wonen? Ik heb een zus in Adam, kan wel eens vragen.. weet niet of dat helpt natuurlijk.

Lelie, succes met de date!!

Ik had de hele middag en begin van de avond een raar, rusteloos, beetje heimweeachtig eenzaam gevoel. Dat heb ik zelden nog, woon al zo lang alleen. Ik weet niet of het kwam doordat ik weet dat ik Cman voor lange tijd niet meer zo zal zien als gisteren en vandaag, of dat het kwam doordat ik mijn broer belde of ik langs kon komen, en dat het eigenlijk niet kon (niet dat ik niet welkom was) omdat het daar zo druk was omdat daar familieberaad was.. Omdat dit mogelijk 1 van de laatste dagen is dat zijn kinderen daar alles kunnen bespreken met mijn broer, de vader van een redelijk groot gezin. Want mogelijk is hij morgen, begin derde kuur en ook weer bij zijn hersenen, niet meer goed aanspreekbaar.

Dat akelige gevoel is lang bij me gebleven. Iets van gemis, heel raar, heel leeg, dat je wilt dat de tijd niet steeds voorbij gaat en daarmee dus ook gebeurtenissen en mensen voorbij gaan.
Shape , ik kan me je gevoel erg goed voorstellen. Wat een heftige periode zit je in zeg, je hebt natuurlijk vanacht iemand gehad die je lekker heeft vastgehouden, geknuffeld en warmte heeft gegeven. Je bent een sterke volwassen vrouw en inderdaad woon je al jaren alleen, maar natuurlijk in tijden dat je het toch wat moeilijk hebt kan ik me voorstellen dat een steun en toeverlaat fijn zou zijn. Dat heb je in de vorm van Cman wel een beetje doordat jullie zo intensief contact hebben, maar anderzijds heb je het ook niet echt want hij woont zo ver weg...Best moeilijk zo op zijn tijd lijkt me, ook de happy singol is wel eens een iets minder happy singol he? Sterkte!

Summer, jammer zo'n stapavond. Kan wel eens gebeuren, maar beetje jammer wel. Je terrasjes dag klinkt wel weer heel fijn! Heel veel succes morgen op je nieuwe job trouwens, spannend!! Niet teveel dromen vanacht

Ohja, sjeep, als je je zus zou willen vragen...wie weet dat zij wel wat weet nog? Zou zomaar heel toevallig kunnen natuurlijk. Heel graag en lief van je!

De relatie met vriendje is inderdaad wel heel leuk. Ook zo gelijkwaardig en zo respectvol, dat is zo fijn. Hij is echt een veilige haven en ongelooflijk lief voor me. Ik heb bij hem echt het idee dat hij de wereld voor me zou dragen als het moest....erg fijn gevoel. En daarnaast is hij ook ongelooflijk spannend en lekker, nooit geweten dat er zoveel lust in me zit . Heel soms hebben we het over hoe lief en leuk onze kindjes later worden heheheh.
Uhm. Ja, hoi...sorry even egoposten hoor, móet gewoon even! Want jeetje, mijn date...hij was wel erg leuk zeg. Ik dacht steeds maar: 'waar hangt die camera??' Meteen bij zijn binnenkomst in café dacht ik al 'Oh My God!'...

Hij viel niet tegen, eindelijk viel een virtuele eens niet tegen! Hij was precies zoals ik me had voorgesteld en had gehoopt. Ineens werd ik dan ook keizenuwachtig, terwijl ik die zo goed had weten te bedwingen! Hij ging best dicht bij me zitten en ik voelde me echt constant blozen hihi.. Nou gekletst, vooral ook veel gelachen, elkaar een beetje uitgehoord en gelachen om het online dategebeuren etc. Het voelde heel ok, niks raars. Hij is wel flirterig en niet op zijn mondje gevallen. Maar dat wist ik al en dat vind ik ook leuk . En uhm, nou ja, toen gingen we na een paar uurtjes maar die tent uit en toen zoende ie me vol op mijn mond buiten! Haha! Wat een lef hè! Het was niet ongepast, maar wel gewaagd. Ik stond met m'n bek vol tanden. Tja en toen hebben we nog uren gezoend aan de waterkant, gekletst en gelachen en nog meer gelachen, nog meer gezoend en nog meer gekletst .

God ja, pff..Uhm nou ik weet even niks uit te brengen, maar ik geloof wel dat ik hem heeeeeeeeeel leuk vind! *zucht. Unbefuckinglievable.
Ik zit met de volgende casus: ik ben 31 jaar en heb een schalks oog laten vallen op een meisje van 21. Er is nog nauwelijks een connectie en we hebben nog nooit langer dan 1 minuut gepraat.

Mijn vraag betreft het leeftijdsverschil. Hoe moet ik dit spel psychologisch spelen om mijn hoge leeftijd geen nadeel te laten zijn en het zelfs in mijn voordeel te laten werken? Laten jonge meisjes zich nog steeds intimideren door geld en maatschappelijke status of zijn jonge vrouwen tegenwoordig te zelfverzekerd? Volgens mij is ze wel een beetje een verlegen en onzeker type, hoewel ze er spectaculair uitziet. Moet ik me als de oude wijze vaderfiguur opstellen of juist doen alsof ik nog heel jeugdig ben? Moet ik haar proberen te isoleren van haar ouders en vrienden of moet ik de gok nemen dat zij me zullen accepteren?
Goedemorgen!

Nemovisje, bedankt voor je lieve reactie.

Ik denk dat het wat teveel "afscheids"gevoelens op 1 dag waren. Toen ik hoorde van het gezinsberaad bij mijn broer, besefte ik dat allerlei zaken doorgesproken worden omdat het mogelijk de laatste keer is dat er helder met hem gesproken kan worden. En toen zag ik duidelijk voor me hoe hij gewoon nog rondliep op mijn meoders verjaardag ongeveer 1 maand geleden.

Ik zal mijn zus vanavond even mailen of bellen.

Janneke en Noa, ik denk hetzelfde als jullie tav Cman, maar het wordt nu wel lastiger afstand te nemen dan voorheen, nu ik hem gezien heb en hij iemand blijkt te zijn die wel warmte kan geven en lief kan zijn.

Maar als hij weer op C zit zal alles wel snel weer in het oude ritme komen neem ik aan.

Lelie, dus een goed afspraakje gehad? Leuk he, als een date eens goed blijkt uit te pakken! Met 4 verschillende dates in korte tjid achter de rug kan ik zeggen dat mijn date ervaring positief is!!

Mir en Summer, hoe gaat het met jullie?

En van Liefmeisje ben ik ook benieuwd naar een update...
E. Burke, ik vind je strategische overwegingen nogal berekenend. Kun je n iet gewoon proberen JEZELF te zijn om haar te veroveren? Dat kan toch alleen maar de enige reden zijn dat ze op je valt. Of denk je dat je het niet redt met inzet van je eigen persoonlijkheid?
Nou, mijn leeftijd lijkt me wel een nadeel....qua fysieke schoonheid leg ik het tegen haar af, dus ik zal haar toch moeten inpakken. Waarschijnlijk is ze wel onder de indruk van mijn belezenheid....misschien dat ik het daarmee red.
Dames (en een enkele heer)

idd zal ik een visum hier aan moeten vragen ;)

MAAR

doe ik niet, heb t nl een beetje druk

nieuwe liefde woont een eindje rijden verder op, dus vrije tijd gaat daar in zitten

verder per 1 okt een nieuwe baan die veel drukker gaat worden (heerlijk)

en dus gewoon minder tijd

positief voordeeltje is wel dat ik dichter bij hem kom te werken en we dus mn eerste 2 mnd training gaan kijken hoe het gaat als we dichter bij elkaar zitten....

inmiddels wederzijdse ouders etc ontmoet, gaat snel ik weet het

maar voelt gruwelijk goed....
E. Burke, ik denk dat je het gewoon niet redt omdat je te weinig zelfvertrouwen hebt en beslist meent dat er iets moet zijn eat extra indruk op haar zal maken. Die leeftijd moet geen rol spelen als je echt leuk bent. Je forceert het en dat lijkt me niet goed.

Het valt me bovendien op dat je hier post als je respons wil, niet om hier iets te brengen. Er lopen hier allemaal verhalen op dit topic die jij gewoon straalnegeert om jouw ding te halen en verder niet. Als dit een eigenschap van jou is zou ik daar naar kijken als ik jou was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven