Good Luck
donderdag 24 december 2009 om 12:03
Leuk Jinny, het kerstcircus!
Het zag er vanmorgen ook erg schattig uit al die kindjes in pyjama en op slofjes.
Bridges voor meisje, wat sneu. Gaat het nu al wat beter met de AB?
Suze: T was helemaal blij met zijn kaart en die moest meteen naast zijn kerstboom.
Hel, veel lunchplezier!
Mal, succes met inkopen doen!
Bam, wauw!!! Zo lang slapen. Nee bij ons was het vanmorgen 05.00 uur toen vond L het wel weer genoeg, gaaaaaap
T maakte vanmorgen zijn laatste vakje open van de adventkalender, komt R weer binnen (die was Quispel uitlaten) en die zegt "Heb je nou geen chocolaatje voor papa bewaard?" Waarop T kort maar krachtig zegt "Nee, jij was te laat."
Het zag er vanmorgen ook erg schattig uit al die kindjes in pyjama en op slofjes.
Bridges voor meisje, wat sneu. Gaat het nu al wat beter met de AB?
Suze: T was helemaal blij met zijn kaart en die moest meteen naast zijn kerstboom.
Hel, veel lunchplezier!
Mal, succes met inkopen doen!
Bam, wauw!!! Zo lang slapen. Nee bij ons was het vanmorgen 05.00 uur toen vond L het wel weer genoeg, gaaaaaap
T maakte vanmorgen zijn laatste vakje open van de adventkalender, komt R weer binnen (die was Quispel uitlaten) en die zegt "Heb je nou geen chocolaatje voor papa bewaard?" Waarop T kort maar krachtig zegt "Nee, jij was te laat."
donderdag 24 december 2009 om 13:19
Hai
Weer laaaange nacht achter de rug. Ab heeft tijd nodig om in te werken. Heb wel het idee dat ze vanmorgen iets beter is. Ze at weer dus dat is ook fijn. Sneu hoor zo'n uk. Gelukkig niet hondsberoerd, maar echt niet lekker...
Mal: ai even spieken bij die jurkjes. Wel erg leuk!
Enka: klinkt erg leuk ja! En receptje ziet er ook lekker uit!
Jin: veel plezier, ben benieuwd!
Bam: ben je ziek? Niets voor jou, zo lang slapen!
Weer laaaange nacht achter de rug. Ab heeft tijd nodig om in te werken. Heb wel het idee dat ze vanmorgen iets beter is. Ze at weer dus dat is ook fijn. Sneu hoor zo'n uk. Gelukkig niet hondsberoerd, maar echt niet lekker...
Mal: ai even spieken bij die jurkjes. Wel erg leuk!
Enka: klinkt erg leuk ja! En receptje ziet er ook lekker uit!
Jin: veel plezier, ben benieuwd!
Bam: ben je ziek? Niets voor jou, zo lang slapen!
donderdag 24 december 2009 om 14:19
quote:Maleficent schreef op 24 december 2009 @ 10:09:
Nog een tip voor wie er nog een King Louie jurkje zoekt. Vandaag nog alle jurkjes 50% korting. http://www.bridgettrends.nl/shop/
Ik heb deze voor ¤ 42 incl verzenden
[afbeelding]Das van dat Maaslandmonster, daar weiger ik te kopen
Nog een tip voor wie er nog een King Louie jurkje zoekt. Vandaag nog alle jurkjes 50% korting. http://www.bridgettrends.nl/shop/
Ik heb deze voor ¤ 42 incl verzenden
[afbeelding]Das van dat Maaslandmonster, daar weiger ik te kopen
donderdag 24 december 2009 om 14:40
quote:Star schreef op 24 december 2009 @ 14:27:
Whahaha welke nog meer dan?De zwarte kimono fleuri dress, ik wilde hem eigenlijk in het blauw maar die was op in mijn maat. Ach, als ze niet leuk staan kan ik ze met winst verkopen op MP, daar vragen ze als ze gedragen zijn nog 50 euro voor zo'n jurkje.
Whahaha welke nog meer dan?De zwarte kimono fleuri dress, ik wilde hem eigenlijk in het blauw maar die was op in mijn maat. Ach, als ze niet leuk staan kan ik ze met winst verkopen op MP, daar vragen ze als ze gedragen zijn nog 50 euro voor zo'n jurkje.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 24 december 2009 om 14:43
Mijn mams is ook leuk & handig. We wisten nog steeds niet wat we nu precies gingen doen met Kerst (vanwege oma ook). Belt mijn zus van; o jij regelt het allemaal voor morgen toch? eeeeh, ik wist van niks. Dus mijn moeder gebeld en die zei; ja, we gaan morgen naar jou, is wel goed toch? Ik: ja, wel goed, maar het is wel handig als ik dat zelf ook weet toch?
Dus net als de wiedeweerga van alles bijgehaald in de drukte.
Oma reageerde goed op de nieuwe medicatie, de nierfunctie was verbetert. Vandaag doen ze een hartecho.
Dus net als de wiedeweerga van alles bijgehaald in de drukte.
Oma reageerde goed op de nieuwe medicatie, de nierfunctie was verbetert. Vandaag doen ze een hartecho.
donderdag 24 december 2009 om 19:05
wij zijn op bezoek geweest bij Oma en toen kwam de arts vertellen dat de medicatie zo goed werkt dat ze al naar huis mag morgen, als dan de bloedwaarden goed zijn. Maar de nierfunctie was enorm verbeterd nu haar medicatie is aangepast (zou ze dan verkeerde medicijnen hebben gehad vraag ik me dan af) en de hartecho was ook prima. Fieuw, dat is weer een hele zorg minder.
En Malman had een zeer goed functioneringsgesprek vanmiddag, dus die is ook weer blij en opgelucht.
donderdag 24 december 2009 om 20:03
Bridge, het blijft voorlopig nog wel spannend, maar de tak die Malman heeft die loopt wel goed (auto en zorgverzekeringen). Het is meer de hypotheek kant die slecht loopt en hopelijk trekt dat volgend jaar meer aan.
Veel plezier vanavond en nog een kus voor Fieke.
Veel plezier vanavond en nog een kus voor Fieke.
donderdag 24 december 2009 om 21:12
vrijdag 25 december 2009 om 10:10