2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Ach Mimpje, dat is ook geen goed nieuws. Dus lekker aan de calorieen dat ventje!

Jaaah.. de kerstspecial van All you need is love! Vriendlief wordt altijd al beroerd van de aankondigingen, maar ik denk dat ie er wel aan moet geloven

Ellein, fijn dat je al zo vroeg thuis was vanmiddag, lekker hoor!

Rossia, had jij nog een drukke dag vandaag?
Meiden, even een teken van leven van mij. Ik ben zo druk op mijn werk (lees, werkgever heeft ineens echt stapels op mijn bureau gelegd die nog af moeten voor mijn verlof.....) dat ik niet eens even op internet kan. Nu echt uitgeteld op de bank voor kerstavond met Rossiaman.

Morgen klets ik jullie bij.

Dikke kerstzoenen!!!
Hee meiden, ook ik zit klaar hoor! Zakdoekjes in de aanslag. Ook hier verheugt Veraman zich al weken op deze avond. Ach, gisteren Ajax en nu mag ik kiezen! Misschien heb ik morgen nog tijd, anders overmorgen. Fijne kerst!
Even een snelle kerstzwaai! Druk dagje gehad en nu lekker op de bank voor Harry Potter. AYNIL mag ik echt niet kijken van manlief

Vanochtend toch even HA gebeld. Vannacht slecht geslapen door pijn in holtes. Heb antibiotica kuur (die mag bij zwschap) gekregen voor holtes. Hij vond het echt te lang duren. Nu hopen dat het eindelijk minder wordt.

Als ik er de komende dagen niet ben: geniet van de kerst!
Lieve meiden,

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen!

Liefs Mimpje
Vrolijk kerstfeest !

Fijne dag allemaal, lekker eten en genieten van de mensen om je heen.

X
Merry christmas allemaal!
Lieve meiden,

Hele gezellige kerstdagen allemaal, geniet van elkaar!
Vrolijk kerstfeest allemaal!!!!!!

Liefs, OGG
Vrolijk kerstfeest allemaal!! Hele fijne dagen en geniet heerlijk van alle kindjes en lieve familie.

Zo en nu nog even bijlezen en reageren.....

Ellein, is het uiteindelijk helemaal gelukt met het kopen van de cadeautjes die je bedacht had?

OGG, wat een ellende dat je zo'n last hebt van de holtes. Goed dat je terug bent gegaan naar de dokter en dat je nu a.b. hebt gekregen. Dan moet je je snel beter voelen.

Teddy, spannende dag misschien dus wel vandaag als je het gaat vertellen. Veel plezier als je het gaat doen. Ben benieuwd naar de reacties. Is iedereen wel weer helemaal opgeknapt? Wel een beetje minder dat de tekst uit het scherm is. Dure testen, maar je kan ze niet eens bewaren.... En hoera voor je telefoon. Heeft ook lang geduurd.

Vera, nou ja zeg. Ik begrijp echt niet dat mensen denken dat mini een jongen is. Het is toch overduidelijk een meisje. Wel hele adremme reacties. Die man zal ook gedacht hebben hahaha. Moet zeggen dat het maagzuur over was, maar na de indaling het weer redelijk terug is. Snap het ook niet helemaal...

Mimpje, dubbele dosis schijnt dus te werken, dat is positief. Nu moet hij nog even denken dat het lijnen over is en gewoon lekker gaan eten. Ach mimpje toch. Lees nu dat hij zo afgevallen is. Wat vervelend en wat een zorgen Alles nu met roomboter en slagroom.

Michigan, hoe gaat het met mini? Ik lees echt dat ze hele hoge koorts heeft gehad. Hoop echt dat het beter gaat. Hoe is jullie kerstavond gegaan. Hebben jullie en mini het volgehouden?

Angel, wat goed om jou weer te lezen. En al 3 kiezen. Gaat hard zeg. Echt super leuk om te horen hoe jullie van mini genieten. Lekker vol blijven houden.

Missc, heb je al weer water hihi?? Fijn dat je nog zo'n grote zolder hebt waar een extra kamer van te maken hebt. En nog fijner dat schoonpapa jullie daar zo lekker mee kan helpen. Dat indalen zelf voel je niet, maar als ik loop of in bed ligt voelt het daar helemaal beneden af en toe behoorlijk tintelen. Of je heel nodig moet plassen, maar dan anders. Drukt een beetje. Wel vervelend, maar zijn gelukkig maar momenten. Hoef nog niet veel vaker te plassen. Dat deed ik toch al vaak :rolfl:

Gorgi, gaat het bij jou allemaal nog goed. Kan nu toch echt snel gebeuren he. Zo spannend. Ben heel benieuwd naar je foto's zal zo even kijken op de mail.

Ik heb gisteren ook heerlijk zitten snotteren bij All you need. Rossiaman heeft meegesnotterd. Heerlijk avondje zo rustig met z'n 2-en. Dat is volgend jaar anders hihi

Nogmaals een heel vrolijk kerstfeest. Geniet er van.
Hele fijne kerstdagen allemaal!!

X Jobje
Meiden, ben druk bezig met de voorbereidingen voor het kerstdiner. Dessert is af, nu de rest nog.

Allemaal hele fijne kerstdagen en speciaal voor de 2009 mama's: geniet van mini's eerste kerst!
Zo, wij hebben 2 kerstdiners achter de kiezen. Nu uitbuiken .

OGG, helpt de ab-kuur al?

Teddy, hoe gaat het met mini? En met jullie? Heb je het al verteld aan de opa's en oma's?

Mimpje, hoe gaat het met mini? Slaat de medicatie al aan?

Lekkere snotterbende dus gisteren bij All you need is love . Wij hebben er niks van gezien. Ik had er ook niet eens meer aan gedacht dat het op tv was. Vriendlief vindt het trouwens een verschrikkelijk programma, dus ik denk ook niet dat het erop zou mogen!

Vanavond lekker met de beentjes op de bank, morgen gezellig thuis met z'n drietjes. Heerlijk, ik kijk er echt naar uit! Samen met mijn mannen
Iedereen lekker gegeten?

Vera, diner gelukt?

Ellein, hoezo 2 kerstdiners?

Jobman heeft een heerlijk 3-gangen diner gemaakt voor ons tweeën.

Wij hebben gisteren claudia de breij gekeken. Was leuk. Manlief houdt ook niet van all you need.

Vanavond alles is liefde kijken. Jullie ook ellein?

Morgen met de trein naar mijn ouders.
Jobje, ik het de tv nog niet aangezet, zal ik zo eens doen. Alles is liefde is wel leuk! We hebben hem in de bioscoop gezien. Die 2 kerstdiners waren niet vandaag hoor, gisteravond 1 en vandaag 1 . We kunnen goed eten hoor, maar 2 kerstdiners op 1 dag is iets teveel van het goede .

Jobman was dus goed bezig vandaag! Goed voor zijn dames gezorgd. Succes morgen met de trein.
hoi hoi

hier ook de 1e kerstdag overleefd. Vanmiddag bij mijn schoonvader geweest en vanavond samen op de bank ijs gegeten. We hebben het nog niet verteld aan die kant van de familie. groep was me iets te groot.

Morgen doen we cadeaus met mijn ouders en broer en ik heb het in het gedicht van mijn vader verwerkt. ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Gisteravond ook al you need... gezien, maar niet alles. op een gegeven moment was ik er wel klaar mee

mini is een beetje ut haar doen. Ze wil alles zelf doen. 's morgens wil ze nog wel een fles leegdrinken maar de rest van de dag mag je haar niets aanbieden. Ze wil zelf fruit eten, zelf de lepel vasthouden, zelf brood pakken en zelf uit een normale beker drinken. als je ook maar iets te dicht bij komt met het een of ander gaat ze huilen. hoe vermoeiend! gevolg is dat ze wel redelijk eet, maar dus heel weing drinkt. en al helemaal geen melk. heb door het hele huis nu bekers staan in de hoop dat ze af en toe een slok neemt. Dat werkt wel een beetje. maar tis natuurlijk geen oplossing. Waar drinken jullie mini's nu uit? en mimpje zo'n rietjesbeker is dat handig?

misschien is het een fase?

ellein open jij een nieuw topic? we zijn er bijna
Teddy, pffff, das best vermoeiend! Zelluf doen . Uk drinkt uit een normale tuitbeker, zonder antilek. Hij drinkt daar erg goed uit. Aan tafel geef ik hem vaak drinken in een normale beker en dat doet hij dan ook zelf, gaat eigenlijk ook best goed. Misschien vindt ze drinken met een rietje wel interessant. Als je het rietje afknipt zodat deze net boven de beker uitkomt hoeft ze niet zo hard te zuigen om het drinken er door te krijgen.

Spannend morgen! Ik ben benieuwd hoe jouw ouders reageren. Denk je dat ze al iets verwachten?

Ik ga het nieuwe topic zo wel openen.
haha ja dacht dat de zeluf doen fase pas met anderhalf ofzo begon. Zal eens op zoek gaan naar een rietje

weet niet of mijn ouders iets verwachten. Mijn moeder heeft het wel eens laten vallen. Goh zou toch wel leuk zijn als....
Ellein in "Op naar een nieuw hoofdstuk: 2010!"

Daar is ie dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven