Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ah fijn Tila.

Gelukkig is lief er.
*doet ook mee met de Tila-kids* SUPRISE!

Tila, het is ook echt niet leuk dat een avondje waar je zoveel zin in had door stomme overmacht niet door kan gaan.

Zomaar 2 kerstwensen van Mims op de vriendjes-site :-) Voor elke Kerstdag 1 :-) Oh Tila en Suup: ook nog bedankt voor de kerst(e)kaart!

Hier ook op de bank met kaarsjes aan. En ik ga zo Monty Python live at the Hollywood Bowl kijken, zo waanzinnig leuk vind ik die en zo briljant dat ze ' het' gewoon ook live kunnen!

The Pope and Michelangelo live
Stomme Vriendjessite, kon niet meer zien wie ik nou al in de verzendlijst had staan en wie niet, dus heb ik de Echt Belangrijke Mensen waarvan ik twijfelde of ik die al geselecteerd had gewoon nog een keer aangevinkt. Better safe than sorry.

(mochten er mensen meelezen die hem maar 1 keer hebben ontvangen... dat betekend niet dat ik je niet Heel Erg Belangrijk vind, maar dat ik gewoon niet twijfelde of ik jou had aangevinkt, ).

Fijn dat Lief thuis is.

Nu haasten, zie nu pas de tijd en moest allang bij Elyane zijn.

Kus voor jullie allen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Dank voor de extra uitleg Mims, ik

had hem maar 1x

Is mijn werkgerelateerde kaart bij de hetemailers binnengekomen? (als het goed is

heeft iedereen van kasteel digitale kaart gekregen) Begreep van mijn nichtje dat ie bij haar als potentieel gevaarlijk was binnengekomen ezo activistisch ben ik niet hoor

Toch leuke avond gehad Tila?

Andere dames ook?

Was gezelli bij mijn mama nu aan het zwartrijden in tram, want de chipkaartautomaten zijn buiten dienst. En geen strippenkaart.
Hmm. Je hebt MIJ niet aangevinkt hoor. Niet één keer...

Marie heeft haar eigen All you need is love-spektakel thuis! Wel gaaf hoor, geniet!

Is Lil al weer thuis?

OH ja, ik heb een nieuwe bolide!!! Hij is mooi en rijdt fijn en luxe en ik ben helemaal blij! En eerlijk gezegd heb ik um alleen gekocht omdat het het kleine zusje is van de Mimsmobiel.

Tila, wat een goeie draai heb je gegeven aan de avond!! Goed van jou!

Alle lieve Kasteelvrouwen; ik hef het glas op jullie, prachtvrouwen! Dat we nog vele vele jaren met elkaar kunnen lachen en steunen en slap ouwehoeren en delen en alles wat daarbij hoort.
Suup, geen mail ook van jou. Boehoehoe, houden jullie niet meer van mijhij?
huh? op je thuismail volgens mij.niet via vriendjessite
Die wel ja, gelukkig zeg....
Ok gelukkig maar

Vrolijk kerstfeest allemaal

Ondanks dat mijn naam met een K, want de Koningin, begint en je dan peggg schijnt te hebben,

wil ik jullie allemaal, vanuit mijn torentje, dat mijn boudoir is, maar dat mogen alleen jullie weten natuurlijk, want jullie begrijpen dat als kasteelbewoonsters, de allerhartelijkste wensen overbrengen voor deze mooie witte kerstdagen die hopelijk niet voor al te veel overlast zorgen en wel een extra sfeertje meegeeft aan de mooie gedachten die men zo bij de kerst wordt geacht te gebruiken.

~Zo. En dan ga ik nú gdv!! die meurende gourmetpot weggooien~
Een hele dikke knuffel voor de meest geweldige kasteelvrouwen van de hele wereld.

Hopelijk hebben jullie een kerst om met volle teugen van te genieten.

Wat wilde ik nou toch typen?
Kerstkoffie!

(Uit het pakket van Lief, iets van poederspul, en allerlei afgeroomde [poederdingesen erin, met allerhand geur- en smaakstoffen)

Of, je neemt, net als ik, een lekkere suffe senseo

Vrolijk kerstfeest!

Gister heerlijk met Lief suffe kerstfilms gekeken kinders veel tevroeg wakker en die zitten nu, al kijkend naar de vallende sneeuw, een beschuit met kersthagelslag te eten met glimmertjes erin

Een paar pakjes onder de boom, straks naar een verjaardag en vanavond lekker steengrillen.

Mims, ik heb per virtuele post helegaar Niks gekregen van jou! Wel per echte post

Hai Kjong! Dank wel voor koninklijke kerstwens!

Suup, jer was i dd wel gevaarlijk. Hoewel je braaf in mijn veilige lijst staat moet k je nu de hele tijd goedkeuren

Bloes, wat voor kleur heeft je bolide?

**proost met koffie mee**

We zijn een stelletje lekkere wijven bij elkaar. Dat we dat nog maar lang mogen blijven!
Kerstige Klapzoenen voor alle Dames en:

Wat een mooie bal, D!

Wil je koffie?
Ja ik heb nog wel even tijd voor een bakkie voordat ik naar pa en ma vertrek :-)
**beetje laat**

Koffie!
Lekker

Wat een leuke bal D.

Veel plezier bij je pa en ma

Kjong

Ik ben niet goed in slagroomtrufels maken kom ik net achter. Keuken is een grote t-zooi

Maar dat maakt niet uit want het is kerst en ik ben blij.

Dikke zoenen lieve dames.
Een heel gelukkig kerstfeest voor alle Kasteeldames! Proost: op warme, gelukkige dagen en op de Kasteelvriendschap!

.
Proost!

Duh. Volgens Bea maakt internet mensen afstandelijk. Kent zij het vivaforum kennelijk nog niet!

Truffels gelukt?

Proost, M'anas!
Zag dat toet een mooi blog had geschreven over bea.

Truffels mislukt, maar erg gezellig bij de papa. Stiefmam schrok toen ik met kerstpakjes aan kwam, maar gelukkig had ik voor mijn eigen kerstcadeau gezorgd en dat gaan we nu spelen, lang leve de disney monopoly
Kun je een beetje winnen, Suup :-)?

Heerlijk rustige eerste Kerstdag gehad bij pa en ma, heerlijk gegeten, beetje gekletst, beetje gelezen enz. Nu toch wel heel erg moe dus op de bank in joggingbroek naar Lebbis kijken.

Alle andere Dames een fijne dag gehad?
Heerlijke dag gehad! Mijn ouders waren hier en Broer ook, helaas zonder Neef maar dat mocht de pret niet drukken: het was een fijne dag. Heerlijk gegeten (Tila: ik had pastinaak met truffelsaus als bijgerecht - albert heijn kant-en-klaar rulez! en o, wat is pastinaak lekker! Dat wil ik zelf ook een keer maken), veel gelachen en prachtige cadeau's gekregen (van Man kreeg ik een ge-wel-dig mooie ring met bijpassende ketting van Calvin Klein, van mijn ouders Parisienne van YSL en van Broer Deep Red van Hugo Boss, hmmm). Nu is Man de kleintjes naar bed aan het brengen, is alle eetrommel alweer opgeruimd en zit ik met mijn feestjurk aan na te genieten van een mooie dag (maar die mooie jurk ga ik zo verruilen voor iets "less comfortable and utterly indecent" want de kerstpret is nog niet afgelopen wat mij betreft :-)).

Morgen naar de kerstefteling met het hele spul en Buitenland Vriendin en haar zoon; ik hoop dat dat weer net zo sprookjesachtig mooi is als vorig jaar.

Ik houd van Kerst!
.
Geen sushi-lunch trouwens. Broer heeft zondag één of andere date, en die mevrouw krijgt sushi en twee keer achter elkaar sushi maken was zeker teveel werk. Tsssssss. Leuk hoor, dat broer zich op het datingpad begeeft maar minder leuk wordt het als ik daar last van heb, sushi-gewijs.

Ach ja.
.
Heeft die date iets te maken met het oneerbare voorstel aan Mims?

Mooie cadeaus gekregen zeg Marie. Fijn dat de dag zo fijn was.

Veel plezier morgen in winterefteling!

D heb jij nou het nespresso-apparaat gekregen?

Ik heb giga verloren. Maar kan best wel tegen mijn verlies. Jammer alleen dat het met stiefmam niet goed gaat. Ze was erg afwezig, bijna apathisch. Dat drukte de sfeer wel een beetje. Mijn vader heeft het niet makkelijk met haar momenteel.
Pastinaak rules Maarreh... met truffelsauszou ik zelfs mdf eten

Leuke kerst, wel een paar pakjes onder de boom, waarvan de kidilook (stootvast minidigi-fotolijstje voor kindjes) niet praat met mijn mac-pjoeter, which sucks, maar Jom is al blij met de bijgeleverde plaatjes van dieren , rare soort van 'circle of death' verjaardag bij hele lieve vrienden met hele rare vage zure vrienden/kennissen, 's middags mopperige moeie kindjes die helemaal opklaarden bij het steengrillen. Die een hele berg kwarteleitjes hebben gegeten, omdat die zo leuk stonden in de kleine pannetjes en net lekker met Lief twee films gekeken. Missisippi burniing, wat heelemaal geen kerstgevoel doet borrelen, en scrooged, wat wel kerstgevoel doet borrelen.

Suup, is je stiefmam nog verdrietig over hun huis-debacle, of is het iets anders?

D, beetje bijgekomen?

Ik ga zo Lief eens naar bed trekken. die moet nog wat afwezigheid goedmaken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven