3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)

zaterdag 26 december 2009 om 00:47
quote:stratego schreef op 26 december 2009 @ 00:40:
@Iry, heb je ook geen mooie pennetjes, gummetjes of haarspeldjes ed. in huis wat er nog als nieuw uitziet?
Ja stom, ik heb gewoon niet goed nagedacht.Ik heb nog de hoop op mijn mams nu, die ook die dozen geomax heeft ingeslagen waarvan ik weet dat er ook een meisjes versie tussen zat (nu maar hopen dat ze het niet zelf heeft ingepakt voor kerst) .
Kan zo de garage nog weleens induiken of er wat ligt aan vergeten knutselspullen.
@Iry, heb je ook geen mooie pennetjes, gummetjes of haarspeldjes ed. in huis wat er nog als nieuw uitziet?
Ja stom, ik heb gewoon niet goed nagedacht.Ik heb nog de hoop op mijn mams nu, die ook die dozen geomax heeft ingeslagen waarvan ik weet dat er ook een meisjes versie tussen zat (nu maar hopen dat ze het niet zelf heeft ingepakt voor kerst) .
Kan zo de garage nog weleens induiken of er wat ligt aan vergeten knutselspullen.
zaterdag 26 december 2009 om 00:49
Ik begrijp die kerstgedachte toch al niet....één keer per jaar aardig en respectvol tegen elkaar zijn.... Dat hoort het hele jaar zo te zijn, 365 dagen.
En al dat vlees dat er geconsumeerd wordt, vind ik ook niet nodig....Ik word altijd een beetje zuur van Kerst.
Nog één sigaret en dan gaat deze zure kersklant de Straathond uitlaten en dan heeeeerlijk slapen, hoop ik.
En al dat vlees dat er geconsumeerd wordt, vind ik ook niet nodig....Ik word altijd een beetje zuur van Kerst.

Nog één sigaret en dan gaat deze zure kersklant de Straathond uitlaten en dan heeeeerlijk slapen, hoop ik.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

zaterdag 26 december 2009 om 00:53
Oh, ik ik vind dat ik hier wel legaal mag opscheppen over mijzelf.
Ik heb het zooooo goed gedaan met eten vandaag met kerst.
Gezellig mee gedaan, dus wel wat gegeten maar niet mijn grenzen over gegaan.
Zelfs met het gourmetten(wat heel moeilijk is voor mij) ging het goed.
Stukje appeltaart op vanmiddag zonder schuldig te voelen.
En geen eetbui vanavond!!!!!!!!!!!!
Dit zijn vreselijk moeilijke dagen voor mij wat eten betreft, en dan gaat het beter dan op normale dagen.
Ik ben goehoed!!
Zo..ik stop weer met opscheppen hoor.
Ik heb het zooooo goed gedaan met eten vandaag met kerst.
Gezellig mee gedaan, dus wel wat gegeten maar niet mijn grenzen over gegaan.
Zelfs met het gourmetten(wat heel moeilijk is voor mij) ging het goed.
Stukje appeltaart op vanmiddag zonder schuldig te voelen.
En geen eetbui vanavond!!!!!!!!!!!!
Dit zijn vreselijk moeilijke dagen voor mij wat eten betreft, en dan gaat het beter dan op normale dagen.
Ik ben goehoed!!
Zo..ik stop weer met opscheppen hoor.

zaterdag 26 december 2009 om 00:53

zaterdag 26 december 2009 om 00:55
zaterdag 26 december 2009 om 00:58
Ier, wat goed van je! daar mag je zeker trots op zijn!
Appeltje, waarom moet je er zo allejesus vroeg weer uit?
Boogje
Ik eet eigenlijk nooit zo veel met gourmetten, weet niet wat dat is.
Heb een gehaktballetje, een grote garnaal en 2 stukjes vis op en wat crackers en een beetje fruitsalade
Appeltje, waarom moet je er zo allejesus vroeg weer uit?
Boogje
Ik eet eigenlijk nooit zo veel met gourmetten, weet niet wat dat is.
Heb een gehaktballetje, een grote garnaal en 2 stukjes vis op en wat crackers en een beetje fruitsalade
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 26 december 2009 om 00:59

zaterdag 26 december 2009 om 01:02