3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
zondag 27 december 2009 om 19:51
ik heb gisteren toch een lekkere aardappelgratin gegeten! En heel makkelijk te maken
aardappels schillen en in dunne plakjes schaven. Laagje in een overschaal, zout en peper erover, laagje aardappels, zout en peper, laagje aardappels, peper en zout etc en dan slankroom erover en dan in de oven
aardappels schillen en in dunne plakjes schaven. Laagje in een overschaal, zout en peper erover, laagje aardappels, zout en peper, laagje aardappels, peper en zout etc en dan slankroom erover en dan in de oven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:stratego schreef op 27 december 2009 @ 19:49:
Ik ga borrelloos door het leven, bevalt me echt heel goed, hoor en ik ben ook nooit stoned. Ik hou er niet van om beneveld te zijn. Wil scherp blijven, hoe dan ook en dan is stoned zijn meer een marteling Oh stoned vind ik ook niks. Wordt van de geur al kotsmisselijk.
Ik ga borrelloos door het leven, bevalt me echt heel goed, hoor en ik ben ook nooit stoned. Ik hou er niet van om beneveld te zijn. Wil scherp blijven, hoe dan ook en dan is stoned zijn meer een marteling Oh stoned vind ik ook niks. Wordt van de geur al kotsmisselijk.
zondag 27 december 2009 om 19:55
Ach arme Floor
En Minny vertel eens... ik wil na echtscheiding graag mijn studie weer oppakken......
En zoet...brrrr ik ril tegenwoordig van zoet... ik kan van een koekje al last hebben.... gek eigenlijk?
Oh en straatje...koffie is heilig...zeker na het eten en bij het opstaan
En Minny vertel eens... ik wil na echtscheiding graag mijn studie weer oppakken......
En zoet...brrrr ik ril tegenwoordig van zoet... ik kan van een koekje al last hebben.... gek eigenlijk?
Oh en straatje...koffie is heilig...zeker na het eten en bij het opstaan
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 27 december 2009 om 19:59
quote:minny schreef op 27 december 2009 @ 19:56:
Nou, ik krijg studiefinanciering omat ik voor mijn 30e begonnen ben aan mijn hbo. Voor de kinderen krijg ik een extra bedrag en daarnaast verdien ik bij. Het is te doen
Ships... ben veertig... heb geen recht meer op studiefinanciering....
Nou, ik krijg studiefinanciering omat ik voor mijn 30e begonnen ben aan mijn hbo. Voor de kinderen krijg ik een extra bedrag en daarnaast verdien ik bij. Het is te doen
Ships... ben veertig... heb geen recht meer op studiefinanciering....
zondag 27 december 2009 om 20:01
quote:friezinnetje schreef op 27 december 2009 @ 20:00:
Mijn probleem is idd ook 's avonds voor de tv of achter laptop. chips ed. Maar omdat ik 's avonds geen goede maaltijd nam, kreeg ik daar trek in. Maar nu een goede warme maaltijd en daarom minder trek
Klopt..... door goed eten 's avonds ( en niet meer 's avonds werken dus meer regelmaat) ikke geen trek meer
En de 3 RRR rust reinheid en regelmaat werkten /werken bij mij ook erg goed!
Mijn probleem is idd ook 's avonds voor de tv of achter laptop. chips ed. Maar omdat ik 's avonds geen goede maaltijd nam, kreeg ik daar trek in. Maar nu een goede warme maaltijd en daarom minder trek
Klopt..... door goed eten 's avonds ( en niet meer 's avonds werken dus meer regelmaat) ikke geen trek meer
En de 3 RRR rust reinheid en regelmaat werkten /werken bij mij ook erg goed!