3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

Slaap lekker Floor!
Floor, slaap lekker.
Iry, die van mij werkt elk jaar al tussen kerst en oud en nieuw. Dit jaar zou 'ie eens vrij zijn... Tot afgelopen woensdag hád 'ie dat ook. Maar ja, iets met IT en wat mis ging. 't Gebruikelijke verhaal met IT zeg maar.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:50:

Blij toe dan dat ik van die ene met die enorme gok enkel de neus heb mogen bewonderen. (Nou ja en de rest van zijn gezicht, 't is niet alsof 'ie 'm door een kijkgat stak ofzo. )Bivakmuts dan?
Trusten Floor!
Truste.
quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:52:

[...]

Bivakmuts dan?

Hahahah, zou een beetje sneu zijn. De arme man woont in Italië. Da's nogal warm met een bivakmuts op.
Trusten Floor!
quote:floor72 schreef op 28 december 2009 @ 02:53:

Truste.

Door die kríjg ik zo het gevoel dat je ons in de maling aan het nemen bent.

Jij gaat toch niet stiekem wakker blijven hè? En dan alleen maar meelezen?
Ah ook balen Q.

Hier een financiele man.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:53:

[...]

Hahahah, zou een beetje sneu zijn. De arme man woont in Italië. Da's nogal warm met een bivakmuts op. Ja hoor eens ff, het is anders wel veel praktischer dan een papieren zak. Weet je hoeveel ongelukken er toen veroorzaakt zijn? En dan komen ze aan met "ja maar ik kon niks zien door die papieren zak en bla bla bla...." Vooral dat bla bla bla sloeg nergens op, alsof iemand daar ooit door overtuigd is
Ja, balen indeed. Maar ik ben gelukkig snel te paaien. Laat mij een keer lekker uitslapen (en beloof me een weekje vrij en een weekendje weg) en mij hoor je nérgens meer over.
Ik ben ook snel te paaien met een reisje naar kenia
quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:56:

[...]

Ja hoor eens ff, het is anders wel veel praktischer dan een papieren zak. Weet je hoeveel ongelukken er toen veroorzaakt zijn? En dan komen ze aan met "ja maar ik kon niks zien door die papieren zak en bla bla bla...." Vooral dat bla bla bla sloeg nergens op, alsof iemand daar ooit door overtuigd is Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Papieren zak over het hoofd, enkel die gok d'ruit en dan als argument blablabla, wilde niet op mijn uiterlijk beoordeeld worden, blablabla.
Shit, had ik een reisje naar kenia moeten vragen?

Waarom kom je daar nú pas mee?!
Ah nee, die neem ik terug, dat was het liefste (en belachelijk grootste) kado ooit.

Niet om de grote, maar om de reden waarom.
hmm.. heb niet eens een vent die ik me kan laten paaien.. door een reisje naar Kenia..
Wat had hij gedaan???!!!
Iry:.. moet een man een reden hebben om z'n vrouw naar Kenia te sturen?.. ;-p
In jouw geval zou het ook meer zijn dat jij de vent bent die paait, Boog. Ben je daar een beetje goed in? Die eigenschap wordt door vrouwen namelijk wel erg gewaardeerd.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:57:

[...]

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Papieren zak over het hoofd, enkel die gok d'ruit en dan als argument blablabla, wilde niet op mijn uiterlijk beoordeeld worden, blablabla. Ik heb zelfs ergens gelezen dat blablabla tegenwoordig al ontoelaatbaar is in bepaalde rechtbanken. En terecht, belachelijk argument.

Wat zijn jullie makkelijk trouwens, met een simpel reisje en wat uitslapen al te paaien. Nee dan ik, als er niet minstens een fles tequila en een netje mandarijntjes bij zit, dan gaat het feest niet door!
Werd jij alléén naar kenia gestuurd, Iry? En had je wel een retourticket? Of enkeltje? En in geval van enkeltje, had je wel geld meegekregen? Telefoon? Paspoort?!
Ben ook helemaal niet te paaien hoor Boog, zeker niet met materiele zaken.

Eigenlijk ben ik maar een lastig ding, maar zoals vriend altijd zegt, ik hou wel van een uitdaging .
Ik heb toevallig vandaag een heel kistje mandarijntjes gekregen, Min. Wat denken we daar van?!
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 03:01:

In jouw geval zou het ook meer zijn dat jij de vent bent die paait, Boog. Ben je daar een beetje goed in? Die eigenschap wordt door vrouwen namelijk wel erg gewaardeerd.

Kweet niet hoor.. ik vrees dat ik in paai kwaliteiten ernstig tekort schiet.. daarentegen..

maar ehm.. als de man altijd hoort te paaien, hoe kom IK dan ooit in Kenia?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven