Hart of verstand volgen

28-12-2009 01:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik dacht even (nu midden in de nacht) een nieuw onderwerp openen omat ik er zelf gewoon echt niet uitkom!

Ik heb jarenlang in een exotisch land gewoond waar ik gewerkt heb en een aantal jaar getrouwd ben geweest.

Helaas is ons huwelijk gestrand en tijdens het scheidingsproces (dat bijna een jaar duurde) ben ik een andere man tegen het lijf gelopen terwijl ik dat totaal niet wilde!

We raakten in een leuke relatie verzeild. Het minpunt aan hem is dat hij nogal jaloers is. Extreem jaloers om het wel te noemen.

Nadat mijn scheiding rond was ben ik terug naar Nederland gekeerd Nu ik hier ben mis ik hem vreselijjk! Nu ben ik niet het type dat iemand mist omdat ze er zolang intiem mee is geweest bla, bla, bla. Voor het eerst in mijn leven voel ik dat ik terug moet! hem weer moet zien, hem nog een kans moet geven! (Hij wilt de relatie nog voortzeggen en belooft te veranderen). Maar kunnen mensen wel veranderen? Kunnen karaktereigenschappen veranderd worden? Als ik naar mijn verstand zou luisteren zou ik er per direct een punt achter zetten, maar als ik naar mijn hart luister zat ik nu in het vliegtuig naar HEM. Ik heb deze gevoelens nog nooit met iemand gedeeld. Zo verliefd, ik hou gewoon van deze 'foute' man...

Volgens mij heb ik het antwoord zelf al gegeven. Ik wil deze man.. zal ik hem een kans geven of niet?

Wat wordt het: hart of verstand???
A: >>>weg wezen ;)..

Contact verbreken en hem gewoon negeren als hij je mailt of smst.
Jaloezie is echt een negatief iets. Werkt erg claustrofobisch op de partner van de jaloerse persoon. Je bent uiteindelijk niet voor niets niet met hem zamen nu.

Maar goed, volg je hart, probeer het een tijdje, maar bewaar je paspoort ergens waar alleen Jij het vindt, en zorg dat je genoeg geld hebt voor een Ticket Home.

Wil je niet bang maken uiteraard, maar je klinkt alsof je je nog een keer moet branden om te genezen.
Nee, hoe het in het begin is zo blijft het.

Dit geleerd en gezien.

Hele lichte dingetjes zijn anders, maar als het van begin niet werkt. blijft het altijd kwakkelen...
Waarom niet vandaag?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Alinaolga schreef op 28 december 2009 @ 01:39:Morgen meteen een definitieve punt achter zetten:))))Dat was dus mijn antwoord hierop.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gebruik alsjeblieft je verstand.

Een vliegtuig nemen zijn kant op??.

Een vliegtuig is oke, maar dan maar snel de andere kant op.

Wat een enge man,brrrr.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik volg nooit mijn hart (gevoel) of hoofd (verstand), maar altijd mijn buik (intuitie). Zowel je verstand als (en met name) je gevoel zijn niet altijd goede raadgevers namelijk. Met je intuitie zit je altijd goed. Ik tenminste wel.

Maar in jouw geval: exotisch land, hij ziet je als je bezit, extreem jaloers. Volg alsjeblieft je verstand. Je komt niet al te snugger over en dan is je gevoel volgen al helemaal niet slim. Besluit je toch je hart te volgen: you go girl! Maar dan krijg je mijns inziens niet meer dan je verdient.

Je komt trouwens op mij niet echt over als een volwassen vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven