Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 8 december 2009 om 22:22
Ik heb een topic geopend onder "borstvoeding: ik wil niet!" Daar komt niet helemaal uit wat ik voor ogen had. Heb daarom een nieuw topic geopend onder "Flesvoeding: tips, trucs etc." Mag het eerstgenoemde topic worden gesloten/weggehaald? Of kan ik dat zelf? Mag dat überhaupt? Ben hier nogal nieuw in. Alvast dank.
woensdag 9 december 2009 om 09:04
quote:meissie1982 schreef op 08 december 2009 @ 21:27:
Hoi Viva/angel!
Zou de titel zwanger??!! mogen veranderen in: Augustus 2010 meiden babbel mee!
Alvast bedankt!
Gr. Meissie1982
Done!
Succes ermee.
Hoi Viva/angel!
Zou de titel zwanger??!! mogen veranderen in: Augustus 2010 meiden babbel mee!
Alvast bedankt!
Gr. Meissie1982
Done!
Succes ermee.
woensdag 9 december 2009 om 09:07
quote:nicegirlynl schreef op 08 december 2009 @ 22:22:
Ik heb een topic geopend onder "borstvoeding: ik wil niet!" Daar komt niet helemaal uit wat ik voor ogen had. Heb daarom een nieuw topic geopend onder "Flesvoeding: tips, trucs etc." Mag het eerstgenoemde topic worden gesloten/weggehaald? Of kan ik dat zelf? Mag dat überhaupt? Ben hier nogal nieuw in. Alvast dank.
Ik snap het, borstvoeding is altijd een heikel punt hier. En de titel nodigt uit tot het uitleggen van de voordelen van borstvoeding en daar was je nou net niet naar op zoek.
Ik zou zeggen, begin gewoon je nieuwe topic. Het oude zakt vanzelf naar de vergetelheid.
Ik snap het, borstvoeding is altijd een heikel punt hier. En de titel nodigt uit tot het uitleggen van de voordelen van borstvoeding en daar was je nou net niet naar op zoek.
Ik zou zeggen, begin gewoon je nieuwe topic. Het oude zakt vanzelf naar de vergetelheid.
donderdag 10 december 2009 om 13:54
quote:Sproet schreef op 10 december 2009 @ 13:33:
"Komt allen tezamen..." is over de 3000 berichten heen.
Mag er een slotje op?Done!
"Komt allen tezamen..." is over de 3000 berichten heen.
Mag er een slotje op?Done!
vrijdag 11 december 2009 om 18:39
woensdag 16 december 2009 om 13:29
Moeders kinderen groep 8 gezocht is verplaatst naar het prikbord.
woensdag 16 december 2009 om 14:07
Zoon van 14 moet voorkomen!!?? is verplaatst naar geld & recht.
donderdag 17 december 2009 om 14:05
quote:Tia Dalma schreef op 17 december 2009 @ 14:03:
Hallo Vief, ook Een Slimme Meid opent haar jubileum-topic op tijd! - DEEL 5 mag alweer dicht wegens bereiken van de 3000 postings... dank!Done!
Hallo Vief, ook Een Slimme Meid opent haar jubileum-topic op tijd! - DEEL 5 mag alweer dicht wegens bereiken van de 3000 postings... dank!Done!
zaterdag 19 december 2009 om 12:53
quote:DJ Momo schreef op 18 december 2009 @ 22:08:
2 weken overtijd negatieve test en opgezette borsten
hier is een centraal topic voor.Het topic is gesloten. Bedankt!
2 weken overtijd negatieve test en opgezette borsten
hier is een centraal topic voor.Het topic is gesloten. Bedankt!
zaterdag 19 december 2009 om 12:54
quote:kus schreef op 18 december 2009 @ 22:54:
Hoi Viva Angel,
Ik heb net een topic geopend: "hoe doe je het met twee kinderen" moet er staan, maar de t bij twee is weggevallen. Kun jij het voor mij in orde maken?
Groetjes KusIk heb het voor je aangepast.
Hoi Viva Angel,
Ik heb net een topic geopend: "hoe doe je het met twee kinderen" moet er staan, maar de t bij twee is weggevallen. Kun jij het voor mij in orde maken?
Groetjes KusIk heb het voor je aangepast.
zondag 20 december 2009 om 14:37
quote:Lalie schreef op 20 december 2009 @ 13:26:
Hoi Engel,
Wil je s.v.p. een slotje op LGZW deel V doen? We hebben ondertussen alweer een nieuw topic geopend...
Bedankt! done
Hoi Engel,
Wil je s.v.p. een slotje op LGZW deel V doen? We hebben ondertussen alweer een nieuw topic geopend...
Bedankt! done
zaterdag 26 december 2009 om 08:39
quote:Teddy82 schreef op 25 december 2009 @ 22:03:
viefje 4, mocht je je vervelen tijdens deze kerstdagen wil je dan een slotje op dit topic gooien? We hebben inmiddels een nieuw hoofdstuk aangemaakt!
bedankt en merry christmas!Gedaan en vrolijk kerstfeest!
viefje 4, mocht je je vervelen tijdens deze kerstdagen wil je dan een slotje op dit topic gooien? We hebben inmiddels een nieuw hoofdstuk aangemaakt!
bedankt en merry christmas!Gedaan en vrolijk kerstfeest!
maandag 28 december 2009 om 11:25
quote:DJ Momo schreef op 28 december 2009 @ 10:32:
Goedemorgen Angel,
Druk gehad met de kerst?
Wij hebben weer een deeltje vol gekletst. Wil je Playgrounds & Pokkels dichtgooien?
Rustige kerst.
Het topic is dicht hoor.
Goedemorgen Angel,
Druk gehad met de kerst?
Wij hebben weer een deeltje vol gekletst. Wil je Playgrounds & Pokkels dichtgooien?
Rustige kerst.
Het topic is dicht hoor.