Wensballon > waar te koop?

29-12-2009 10:29 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor oudjaarsavond ben ik op zoek naar rode - en het liefst geen opdruk en/of speciale vorm zoals bijvoorbeeld een hartje - wensballonnen / gelukslampionen / wenslantaarns / ufoballonnen / Thaise ballonnen / vliegende lampionnen of hoe je ze ook wilt noemen. Ik heb ze laatst in een folder zien staan, maar weet helaas niet meer welke... Wie weet het wel of weet in welke winkels ze te koop zijn?

Via internet zijn ze wel te vinden, maar daar bestellen vind ik een te groot risico. Gezien het feit dat het erg kort dag is, wil ik ze vandaag of morgen even in een winkel kopen.

Deze vorm vind ik het leukst:

Gut, het nieuws komt binnen.
quote:MrsJones schreef op 29 december 2009 @ 10:48:

[...]

Jeetje, wist helemaal niet dat ze zo gevaarlijk zijn...Daarom post ik het ook even.....
MrsJones, er is gister een klein meisje van 4 overleden door brand. In Kampen zijn er laatst 3 kindertjes verbrand in een huis. Dat is niet iets om grapjes over te maken....
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 10:49:

[...]

Vind jij een afgefikt huis door zo'n ballon humor?Nee, natuurlijk niet! maar een mens mag toch ook wel eens een cynisch bedoelde noot plaatsen.
quote:whopper schreef op 29 december 2009 @ 10:50:

[...]

Daarom post ik het ook even.....Thankx Wopper!
quote:MrsJones schreef op 29 december 2009 @ 10:51:

[...]

Nee, natuurlijk niet! maar een mens mag toch ook wel eens een cynisch bedoelde noot plaatsen.Welja joh, blijf het goed praten.
quote:MrsJones schreef op 29 december 2009 @ 10:50:

We moeten er maar vanaf zien, gezien het feit dat ze zo gevaarlijk zijn.Ik begrijp wel dat je het wilt hoor, ik heb ze hier ook nog liggen. Totdat ik de waarschuwing op de verpakking las en ben gaan googlen had ik ook het idee ze op te steken met oud en nieuw vorig jaar. Maar dat heb ik dus maar niet gedaan. Een buurvrouw van mij wel (hier in de wijk) en die ballon belandde brandend bij de andere buren in de tuin. Vervelend en je hebt er verder niets aan..
Doe even normaal misschicken.
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 10:42:

Je reageert wel erg willekeurig...

Kip, ik zie nú pas dat jíj dat bent, met een nieuwe avatar!

*raakt compleet in de war van forummers die hun plaatje veranderen *
Peas on earth!
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 10:49:

[...]

Vind jij een afgefikt huis door zo'n ballon humor?

Das toch een Bril-jan-te dijenkletser Chick?

*kletst op dijen*

...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Tijdelijk Erwt, nog effe afzien! hahahaha
Ik zag ze bij De Tuinen liggen!!
Doe effe normaal Boro!
Boro
Boro
Nor-maal.

*kletst wederom op dijenpartij *

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Pilous

Pilous

Pilous

Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Nu is het wel weer genoeg, lijkt me. Missie is geslaagd; er worden geen wensballonnen gekocht want het besef van gevaar is er. Het lijkt me niet nodig verder nog iemand af te zeiken om haar gevoel van humor wat niet gedeeld wordt.

Vrede op aarde.
quote:Pilous schreef op 29 december 2009 @ 10:50:

MrsJones, er is gister een klein meisje van 4 overleden door brand. In Kampen zijn er laatst 3 kindertjes verbrand in een huis. Dat is niet iets om grapjes over te maken....

Nee, maar dat komt vast niet allemaal door zo'n wensballon...

Wij hebben er een aantal uit Thailand meegenomen en gaan die met onze bruiloft oplaten... Maar niet hier tussen de huizen natuurlijk.... ergens waar geen huizen in de buurt zijn...

quote:kaatje_85 schreef op 29 december 2009 @ 10:48:

ja, gewoon doen hoor, die ballonnen oplaten. Hoe meer hoe beter! Als er dan eens op het nieuws komt dat er ergens een huis afgefikt is en wellicht mensen zijn omgekomen, heb jij in ieder geval toch gewoon lekker plezier gehad en je wensen kunnen doen.

Tjongejonge.....

Zo jij gaat even in de aanval...Beetje overdreven...

Trouwens: hoe veel ongelukken gebeuren er wel niet met vuurwerk?? En dat is nog steeds niet verboden!
Dat was met de kerst, kerst is voorbij!
Dribbel, kijk je dan ook uit met luchthavens / kleine vliegvelden in de buurt?
Dribbel: van vuurwerk vliegen huizen niet in de fik, van wensballonnen wel.
Ja maar Pilous, doet effe een goed voornemen dan? Ik vind het de laatste tijd juist weer zo gesjellig op het forum zonder die eeuwige catfights.....
quote:dribbel4 schreef op 29 december 2009 @ 10:57:

[...]

Wij hebben er een aantal uit Thailand meegenomen en gaan die met onze bruiloft oplaten... Maar niet hier tussen de huizen natuurlijk.... ergens waar geen huizen in de buurt zijn...

[...]

!

Die dingen vliegen met een beetje wind erg ver weg. Maar jij hebt er een remote-control op zitten zodat je kunt zeggen 'oh, een huis...teruggggggg'? En natuurgebieden kunnen ook branden.

Maar alles voor jullie geluk hoor. Poep aan het mogelijke ongeluk van anderen. Want zolang het niet verboden is, is het niet erg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:dribbel4 schreef op 29 december 2009 @ 10:57:

[...]

[...]

Zo jij gaat even in de aanval...Beetje overdreven...

Trouwens: hoe veel ongelukken gebeuren er wel niet met vuurwerk?? En dat is nog steeds niet verboden!Beetje overdreven en vooral ontzettend dom dat jij die dingen wel op gaat laten. Maar vooral lekker doen hoor, gelukkig weet jij precies waar die ballonnen terecht gaan komen.....sommige mensen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven