help ik wil mijn viriendin niet kwijt

29-12-2009 11:29 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi ik ben rob en ik heb een vriendin waar ik echt heel gek op ben, maar nu is het probleem van de korte tyd dat ik der ken gaat het nu een maand echt heel slecht tussen ons

we hebben heel vaak rusie omdat ik het gevoel heb dat ik nooit alleen met haar ben en dat ze nog omging met der ex ik ben een aardig jaloerse en bezitterige jongen, maar die echt wel inziet dat dat nergens voor nodig is.

alles wat er gebeurt verteld ze me en nu ging het de laatste dagen ook weer echt goed, maar het zit haar echt heel erg dwars van wat er gebeurt is en nog niet de hoop wil hebben dat het nu goed gaat tussen om niet weer op der bek te gaan.

nu was het gister zo. ik zou met der een biosje pakken en een avond helemaal alleen met haar zijn, maar ik kwam een vriend van mij tegen en die wou ons wel bij de bios afzetten.

nu woon ik in rotterdam en zij in zoetermeer dus was ik blij dat ik niet anderhalf uur met het openbaar vervoer hoefte te reizen en er binnen het half uur kon zijn nu vond ze dat achteraf niet echt leuk, omdat ze een planning had gemaakt en ik die in de soep gooide door voor haar deur te gaan staan.

en zeggen nou komop stap die auto in want zij wou eigenlijk nog met mij even wat eten en dan een filmpje uitzoeken en dat soort dingen dus de avond verliep al moeizaam en begon met ruzie dat was redelijk uitgepraat en hadden we besloten om met me vriend en haar vriendin wat te gaan drinken.

nou toen begon het pas er was niets aan de hand totdat we een bittergarnituur bestelde en mijn virend zijn hond perongeluk in der vinger beet toen hij een stukje vlees kreeg van haar (nu is mijn vriendin bang voor honden en heb zij het niet zo op bloed van der eigen ) dus liet ze die wond zien.

en ik reageerde een beetje laconiek omdat het er niet so heel erg uitzag zij is toen naar de wc gegaan met die vriendin van haar en toen ze terugkwam liep ze gelijk weg en werd er niets meer gezegd.

ik ben toen achter haar aangelopen en zij wou niet met mij praten en ik mocht haar niet aanraken.

ik heb dat dus tog gedaan en omdat ze niet wou stil staan om te praten heb ik haar redelijk hardhandig in eenstoel gezet zij begon toen in paniek te raken. omdat der ex haar heel vaak heeft geslagen.

nu is mijn vraag ik weet dt ik fout ben geweest en haar niet in haar waarde heb gelaten.

en ik weet dat ik ook van jaloerse gedrag af moet komen.

ik ben echt van mezelf een lieve behulpzakme jongen ik wil dit haar ook duidelijk maken maar elke keer als het even goed gaat gebeurt er wat dat ik het weer grof gezegd verkloot voor me eigen.

ik heb in haar echt het perfecte meisje gevonden dat weet ik zeker want ze staat er voor me wanneer dat nodig is, maar nu wil ze mij een tijdje niet zien en rust tussen ons.

ik ben heel erg bang dat ik haar kwjitben /raak wil iemand mij helpen hoe ik echt kan laten zien dat ik echt wil en kan veranderen want ze gelooft niet meer in dat ik het zeg want elke keer gebeurt er weer wat waardoor ze de hoop verliest ik ben ten einde raad ik wil haar niet kwijt ik ben onwijs gek op haar

alvast bedankt voor jullie reacties

kom het goed :-(

Totaal aantal stemmen: 47

nee (66%)
ja Geen stemmen
misschien (4%)
zeker weten (2%)
laat het maar gaan (28%)
ten eerst eop al die mensjes die allemaal op mijn typfouten en al die bullshit letten ik weet zeker dat ik een hogere opleiding heb kunnen doen dan de helft hierzo.

die mensen die normaal antwoord geven dank jullie wel voor de reacties,

de reden dat ik haar zo beetpake en in die stoel heb gezet is omdat er in mijn ogen niets aan de hand was en dat zij opeens wegloop zonder wat te zeggen het is wel mijn vriendin en als zij dan opeens wegloop en ik achter haar aangaat om te vragen wat er is en ik geen antwoord niets krijgt raak ik ook in paniek en ik heb dat verkeerd geuit.

begrijp me niet verkeerd ik zou nooit een vrouw slaan NOOIT!!

ik wil en kan veranderen alleen elk klein akkefietje word nu opgeblazen tot de spreekwoordelijke olifant.

ik begrijp dat ook dondersgoed omdat het al een tyd kut is gegaan.

ik begrijp ook dat ze er geen heil meer inziet.

maar als ik hoorde dat ze nog onwijs gek op me is en toch nog met me wil praten erna heb ik het gevoel dat ik toch nog ergens kan laten zien dat ik echt van haar houd.

ik weet alleen niet meer hoe.
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 11:50:

Ik stem op kroketLekker, met een broodje en mosterd.
quote:luckyrob schreef op 29 december 2009 @ 11:51:

ten eerst eop al die mensjes die allemaal op mijn typfouten en al die bullshit letten ik weet zeker dat ik een hogere opleiding heb kunnen doen dan de helft hierzo.

Waarom heb je dat dan niet gedaan?

Heb kunnen doen? Had kunnen doen? Gedaan?
Rob, ze klinkt als een heel moeilijk meisje. Heb je daar zin in; jullie hebben nog niet zo heel lang wat samen , toch? Het zou nog allemaal leuk moeten zijn in plaats van dit moeilijke gedoe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nu ben ik ineens zo benieuwd naar die opleiding....

ja, maar had je t ook maar gedaan!

Edit: mosterd zie ik

de reden dat ik haar zo beetpake en in die stoel heb gezet is omdat er in mijn ogen niets aan de hand was en dat zij opeens wegloop zonder wat te zeggen het is wel mijn vriendin en als zij dan opeens wegloop en ik achter haar aangaat om te vragen wat er is en ik geen antwoord niets krijgt raak ik ook in paniek en ik heb dat verkeerd geuit.

ik wil en kan veranderen alleen elk klein akkefietje word nu opgeblazen tot de spreekwoordelijke olifant.

maar als ik hoorde dat ze nog onwijs gek op me is en toch nog met me wil praten erna heb ik het gevoel dat ik toch nog ergens kan laten zien dat ik echt van haar houd.

ik weet alleen niet meer hoe.yeah right.....vriend, je komt niet door de verplichte HBO taaltoets....... niet dat die zalig makend is....
quote:Aggie24 schreef op 29 december 2009 @ 11:48:

[...]

Dit is msntaal tog?????Ja dat zal wel. Maar dan nog snap ik er het nut niet van.

ik weet alleen niet meer hoe.Op al die mensjes....pardon? Het is anders volkomen terecht dat men valt over een onleesbare OP. Hoe moet men daar passend advies op geven dan? Bovendien, jij vraagt iets van ons, waar wij dan energie in tijd zouden moeten steken als we op dat verzoek in gaan. Dan is het niet meer dan fatsoenlijk en het tonen van respect, als je een leesbare OP neerzet. Nogmaals: Jij wil wat van ons, niet andersom.
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 11:53:

Nu ben ik ineens zo benieuwd naar die opleiding....Anders ik wel...

ik weet alleen niet meer hoe.whoahahahahahaha hogere opleiding dan de meesten hier???? geinponem zeg hey!! Mag ik vragen waar, dan stuur ik mijn kinderen daar NIET heen
Eh, hij heeft een vriendin, die is fantastisch, hij is jaloers (ze ging nog om met haar ex). Zij had een planning gemaakt om samen eerst te eten en dan samen een film uitzoeken, maar hij ging met de auto ipv ov en stond dus eerder voor de deur en ze moest gelijk mee. En toen gingen ze een bittergarnituurtje eten en gaf zij de hond iets, hond hapte zo enthousiast dat haar vinger een kras had met bloed, hij maakte haar belachelijk en toen werd ze boos en nu is hij bang dat het noooooit meer goed komt

Dus
(Ouwe) Meiden , zó schrijven - de meeste - jongeren nu eenmaal vandaag de dag. Kunnen we een heel topic over zitten zemelen, of gewoon bedenken dat het héél jammer maar niet anders is .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Artemis schreef op 29 december 2009 @ 11:55:

[...]

Anders ik wel...Ik weet zeker dat het niet één van mijn klasgenoten is...bij ons heeft iedereen de taaltoets gehaald!
Als je met een "hogere" opleiding een curusus glazenwasser voor wolkenkrabbers bedoelt...dan geloof ik je nog net...
quote:kaatje_85 schreef op 29 december 2009 @ 11:53:

[...]

Waarom heb je dat dan niet gedaan?

Heb kunnen doen? Had kunnen doen? Gedaan?Dit is er waarschijnlijk zo eentje die echt wel universiteit had kunnen doen, maar daar geen zin in had ofzo. Right.
Achja lekker boeiend die taal fouten.

Misschien hebben jullie allebei een ander beeld/visie over hoe een relatie "moet" zijn. Dus ga is praten over wat jij verwacht in een relatie en wat zij verwacht. En dan over wat zij vervelend en wat jij vervelend vind. En tip: elkaar laten uitpraten, rustig luisteren, normaal reageren. Probeer niet te snel uit gevoel te reageren, ik heb daar wel van geleerd!
je zegt dat je wil en kan veranderen. Maar dat zijn woorden. Laat haar zien dat je kan veranderen. Werk aan jezelf. En pas als je veranderd ben, probeer dan je relatie te herstellen.

Geen woorden maar daden. Tot nu toe zijn het alleen maar woorden bij je.

Het is niet de eerste keer dat het misgaat tussen jullie 2. Dus waarin ben je dan veranderd?
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 11:50:

Ik stem op kroket Die had ik niet gezien...
Rob, ik snap dat je denkt dat jullie een ideale relatie hebben.

Dat denk ik namelijk ook als ik je verhaal zo lees

DAMN wat een gezelligheid!!!

Uitpraten die handel

Op je knietjes, met rozen en bonbons.

Dan denk ik echt dat jullie een waanzinnig 2010 tegemoet gaan.

Je vraagt in je laatste alinea hoe je haar kan laten zien dat je van haar houdt

Ik zeg.....schrijf een gedicht, ik weet zeker dat er een lach om haar lippen komt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 11:56:

(Ouwe) Meiden , zó schrijven - de meeste - jongeren nu eenmaal vandaag de dag. Kunnen we een heel topic over zitten zemelen, of gewoon bedenken dat het héél jammer maar niet anders is .Of je kan trachten er iets aan te doen. Verbeter de spelling, beging bij het forum.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 11:56:

(Ouwe) Meiden , zó schrijven - de meeste - jongeren nu eenmaal vandaag de dag. Kunnen we een heel topic over zitten zemelen, of gewoon bedenken dat het héél jammer maar niet anders is .Dat ze dat er niet uitgeslagen hebben....deden ze vroegâh wel...

ik weet alleen niet meer hoe.

Scham je niet k mak ok alteidT spelfauten.

Hop dat t geoT kondt met je vriending
quote:minny schreef op 29 december 2009 @ 11:56:

Als je met een "hogere" opleiding een curusus glazenwasser voor wolkenkrabbers bedoelt...dan geloof ik je nog net...Haha hilarisch! Ik heb nu al een leuke dag. Hoef niet eens te proberen zijn verhaal te evenaren.
komp Aggie, het is komp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven