help ik wil mijn viriendin niet kwijt

29-12-2009 11:29 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi ik ben rob en ik heb een vriendin waar ik echt heel gek op ben, maar nu is het probleem van de korte tyd dat ik der ken gaat het nu een maand echt heel slecht tussen ons

we hebben heel vaak rusie omdat ik het gevoel heb dat ik nooit alleen met haar ben en dat ze nog omging met der ex ik ben een aardig jaloerse en bezitterige jongen, maar die echt wel inziet dat dat nergens voor nodig is.

alles wat er gebeurt verteld ze me en nu ging het de laatste dagen ook weer echt goed, maar het zit haar echt heel erg dwars van wat er gebeurt is en nog niet de hoop wil hebben dat het nu goed gaat tussen om niet weer op der bek te gaan.

nu was het gister zo. ik zou met der een biosje pakken en een avond helemaal alleen met haar zijn, maar ik kwam een vriend van mij tegen en die wou ons wel bij de bios afzetten.

nu woon ik in rotterdam en zij in zoetermeer dus was ik blij dat ik niet anderhalf uur met het openbaar vervoer hoefte te reizen en er binnen het half uur kon zijn nu vond ze dat achteraf niet echt leuk, omdat ze een planning had gemaakt en ik die in de soep gooide door voor haar deur te gaan staan.

en zeggen nou komop stap die auto in want zij wou eigenlijk nog met mij even wat eten en dan een filmpje uitzoeken en dat soort dingen dus de avond verliep al moeizaam en begon met ruzie dat was redelijk uitgepraat en hadden we besloten om met me vriend en haar vriendin wat te gaan drinken.

nou toen begon het pas er was niets aan de hand totdat we een bittergarnituur bestelde en mijn virend zijn hond perongeluk in der vinger beet toen hij een stukje vlees kreeg van haar (nu is mijn vriendin bang voor honden en heb zij het niet zo op bloed van der eigen ) dus liet ze die wond zien.

en ik reageerde een beetje laconiek omdat het er niet so heel erg uitzag zij is toen naar de wc gegaan met die vriendin van haar en toen ze terugkwam liep ze gelijk weg en werd er niets meer gezegd.

ik ben toen achter haar aangelopen en zij wou niet met mij praten en ik mocht haar niet aanraken.

ik heb dat dus tog gedaan en omdat ze niet wou stil staan om te praten heb ik haar redelijk hardhandig in eenstoel gezet zij begon toen in paniek te raken. omdat der ex haar heel vaak heeft geslagen.

nu is mijn vraag ik weet dt ik fout ben geweest en haar niet in haar waarde heb gelaten.

en ik weet dat ik ook van jaloerse gedrag af moet komen.

ik ben echt van mezelf een lieve behulpzakme jongen ik wil dit haar ook duidelijk maken maar elke keer als het even goed gaat gebeurt er wat dat ik het weer grof gezegd verkloot voor me eigen.

ik heb in haar echt het perfecte meisje gevonden dat weet ik zeker want ze staat er voor me wanneer dat nodig is, maar nu wil ze mij een tijdje niet zien en rust tussen ons.

ik ben heel erg bang dat ik haar kwjitben /raak wil iemand mij helpen hoe ik echt kan laten zien dat ik echt wil en kan veranderen want ze gelooft niet meer in dat ik het zeg want elke keer gebeurt er weer wat waardoor ze de hoop verliest ik ben ten einde raad ik wil haar niet kwijt ik ben onwijs gek op haar

alvast bedankt voor jullie reacties

kom het goed :-(

Totaal aantal stemmen: 47

nee (66%)
ja Geen stemmen
misschien (4%)
zeker weten (2%)
laat het maar gaan (28%)
ik pis in mijn broek hier
Zo moeilijk is het niet om een - hooguit - 18 jarige knul compleet af te branden.

Stel je neefje, buurjongen, oid voor ; die lul je zo plat, toch? Maar doe je in het echt ook niet. Normaal gesproken hangt zo'n gosertje niet op dit soort forums rond ; weet hij veel hoe "wij " willen dat er gepost wordt . Nu heeft hij een probleem van le-vensbelang en helpen we 'm niet vanwege zijn Hyvestaaltje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Tipzy schreef op 29 december 2009 @ 12:05:

Ookal vind jij het maar een krasje van niks zij is bang voor handen hihi!
ze is toch bang voor honten?
"Nou kom op, die auto in"?

O Rob, wat ben je toch een romantische slimmerik!
quote:Tipzy schreef op 29 december 2009 @ 12:05:

Ja! Je moet haar serieus nemen dat is het!

Ookal vind jij het maar een krasje van niks zij is bang voor handen en is geschrokken, dus neem haar gevoelens gewoon serieus.

Dat is het antwoord op al je vragen Misschien wil ze serieus niet meer genomen worden....
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 12:00:

[...]

Die van mijn heet niet Rob... Jij heet ook geen Mevr. Kip.
Uh ik bedoel honden...

Maar handen zou ook best kunnen
quote:luckyrob schreef op 29 december 2009 @ 12:01:

ik heb een vwo opleiding gedaan maar ben gestopt ermee omdat ik liever met me handen bezig ben.

ik heb nooit geleerd voor me examens en toetsen omdat ik het toch al kon.

ik zag mezelf niet dag in dag uit op kantoor zitten.

en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wilMisschien leer je nu dan, dat wanneer je graag snelle en normale reacties wil, je beter wel op je spelling kan letten. Ik wil je graag helpen, maar als jij snel iets kwijt wil dan is het voor mij niet snel te lezen.
En als je er nooit wat van zegt, dan leren ze het nooit. Ook niet als ze "ik ben pas 18" (wat een aanname van jou is overigens) smoes niet meer hebben.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 12:06:

[...]

Jij heet ook geen Mevr. Kip.Weet jij dat zeker?
Rob, ik denk dat je geluk hebt gehad. Ik had je een rottrap gegeven als je mij zo had vast gepakt. Ik hoop dat je het inderdaad deze keer definitief verkloot hebt, want je zegt zelf; het is niet de eerste keer:

"wil iemand mij helpen hoe ik echt kan laten zien dat ik echt wil en kan veranderen want ze gelooft niet meer in dat ik het zeg want elke keer gebeurt er weer wat waardoor ze de hoop verliest"
anoniem_78097 wijzigde dit bericht op 29-12-2009 12:09
Reden: plus t en punt
% gewijzigd
wat moet je precies veranderen van haar?
De mijne is het ook niet want die leg op duh bank naast muh... dus.
quote:Tipzy schreef op 29 december 2009 @ 12:06:

Uh ik bedoel honden...

Maar handen zou ook best kunnenVan zijn handen inmiddels wel.
Precies
Rob, hoe oud ben je eigenlijk?

ik heb een vwo opleiding gedaan maar ben gestopt ermee omdat ik liever met me handen bezig ben.

ik heb nooit geleerd voor me examens en toetsen omdat ik het toch al kon.

ik zag mezelf niet dag in dag uit op kantoor zitten.

en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wilOoit aan een HTS opleiding gedacht? En ik ben liever met mijn handen bezig? Zei mijn ex vannacht ook
Les 1 van vandaag: blijf met je potuh van je wijffie af. Je meissie vint dat niet leuk en het hoord nied

ik heb nooit geleerd voor me examens en toetsen omdat ik het toch al kon. Tuurlijk....

ik zag mezelf niet dag in dag uit op kantoor zitten. Logisch, want met VWO kun je alleen maar op kantoor zitten....en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wilJe hebt dus niet eens je middelbare school afgemaakt, maar pretendeert wel een hogere opleiding dan het gros hier te hebben genoten?
quote:minny schreef op 29 december 2009 @ 12:07:

En als je er nooit wat van zegt, dan leren ze het nooit. Ook niet als ze "ik ben pas 18" (wat een aanname van jou is overigens) smoes niet meer hebben.Heel veel ouder zullen ze niet zijn ; dat samen naar de wc gaan van die meiden , dat ruzie maken in het openbaar .... als ze ouder zijn dan 20 vreet ik mijn muismat op.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 12:11:

[...]

Heel veel ouder zullen ze niet zijn ; dat samen naar de wc gaan van die meiden , dat ruzie maken in het openbaar .... als ze ouder zijn dan 20 vreet ik mijn muismat op.Aaaaah Rob, zeg eens dat je 21 bent? Ah toe?
quote:Serafina schreef op 29 december 2009 @ 12:03:

LuckyRob: je had die hap in haar hand gelijk moeten bekijken en haar gerust moeten stellen i.v.m. haar angst voor honden. En je had haar nooit, nooit hardhandig in die stoel moeten duwen.

Wat me trouwens bevreemd is dat je zegt vaak ruzie te hebben omdat je o.a. nooit alleen bij haar bent en vervolgens met een vriend afspreekt in een café.

Je hebt een hoop goed te maken maar als je jezelf niet onder controle kunt krijgen met je bezitterige en dominante gedrag dan kun je haar beter laten gaan, dan is ze beter af zonder jou.

ja daar heb je helemaal gelijk in ik had ook er naar moeten kijken en ik had haar ook niet in die stoel moeten zetten en i kahd niet mer haar afgesproken in een cafe die jongen zou mij afzetten bij haar en weggaan zodat ik niet hoefde te reizen met het openbaar vervoer maar ik belde haar voor de deur op met het antwoord van je limo en privechauffeur staan klaar om jou op te halen prinses.

ik dacht dat we gelijk naar de bios gingen en hij zou ons dan afzetten daar en daarna weggaan maar omdat zij daar al moeite mee had omdat zij nog een film wou uitzoeken begon er al een iirtatie op te spelen. en wou zij al niet meer naar die film en toe nhadden we besloten om met zzijn 4en wat gaan drinken
quote:nessemeisje schreef op 29 december 2009 @ 12:10:

[...]

Je hebt dus niet eens je middelbare school afgemaakt, maar pretendeert wel een hogere opleiding dan het gros hier te hebben genoten?Nee, hád hij kunnen halen....als hij gewild zou hebben.Maar hij wou niet.
Okee, dan even een serieuze reactie.

Rob, in je OP schrijf je dat jullie vaker ruzie hebben en dat jij dingen belooft die je niet nakomt.

In een beginnende relatie vaak ruzie hebben is geen goed teken aan de wand. Nog slechter is dingen beloven die je niet nakomt.

En het aller-, allerslechtste wat je kan doen is hardhandig met je vriendin omgaan (tenzij jullie dat beiden lekker vinden, maar dat mag je posten op de seks-pijler).

Het spijt me, maar in mijn ogen is het enige wat je nu nog kan doen haar even met rust laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven