help ik wil mijn viriendin niet kwijt

29-12-2009 11:29 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi ik ben rob en ik heb een vriendin waar ik echt heel gek op ben, maar nu is het probleem van de korte tyd dat ik der ken gaat het nu een maand echt heel slecht tussen ons

we hebben heel vaak rusie omdat ik het gevoel heb dat ik nooit alleen met haar ben en dat ze nog omging met der ex ik ben een aardig jaloerse en bezitterige jongen, maar die echt wel inziet dat dat nergens voor nodig is.

alles wat er gebeurt verteld ze me en nu ging het de laatste dagen ook weer echt goed, maar het zit haar echt heel erg dwars van wat er gebeurt is en nog niet de hoop wil hebben dat het nu goed gaat tussen om niet weer op der bek te gaan.

nu was het gister zo. ik zou met der een biosje pakken en een avond helemaal alleen met haar zijn, maar ik kwam een vriend van mij tegen en die wou ons wel bij de bios afzetten.

nu woon ik in rotterdam en zij in zoetermeer dus was ik blij dat ik niet anderhalf uur met het openbaar vervoer hoefte te reizen en er binnen het half uur kon zijn nu vond ze dat achteraf niet echt leuk, omdat ze een planning had gemaakt en ik die in de soep gooide door voor haar deur te gaan staan.

en zeggen nou komop stap die auto in want zij wou eigenlijk nog met mij even wat eten en dan een filmpje uitzoeken en dat soort dingen dus de avond verliep al moeizaam en begon met ruzie dat was redelijk uitgepraat en hadden we besloten om met me vriend en haar vriendin wat te gaan drinken.

nou toen begon het pas er was niets aan de hand totdat we een bittergarnituur bestelde en mijn virend zijn hond perongeluk in der vinger beet toen hij een stukje vlees kreeg van haar (nu is mijn vriendin bang voor honden en heb zij het niet zo op bloed van der eigen ) dus liet ze die wond zien.

en ik reageerde een beetje laconiek omdat het er niet so heel erg uitzag zij is toen naar de wc gegaan met die vriendin van haar en toen ze terugkwam liep ze gelijk weg en werd er niets meer gezegd.

ik ben toen achter haar aangelopen en zij wou niet met mij praten en ik mocht haar niet aanraken.

ik heb dat dus tog gedaan en omdat ze niet wou stil staan om te praten heb ik haar redelijk hardhandig in eenstoel gezet zij begon toen in paniek te raken. omdat der ex haar heel vaak heeft geslagen.

nu is mijn vraag ik weet dt ik fout ben geweest en haar niet in haar waarde heb gelaten.

en ik weet dat ik ook van jaloerse gedrag af moet komen.

ik ben echt van mezelf een lieve behulpzakme jongen ik wil dit haar ook duidelijk maken maar elke keer als het even goed gaat gebeurt er wat dat ik het weer grof gezegd verkloot voor me eigen.

ik heb in haar echt het perfecte meisje gevonden dat weet ik zeker want ze staat er voor me wanneer dat nodig is, maar nu wil ze mij een tijdje niet zien en rust tussen ons.

ik ben heel erg bang dat ik haar kwjitben /raak wil iemand mij helpen hoe ik echt kan laten zien dat ik echt wil en kan veranderen want ze gelooft niet meer in dat ik het zeg want elke keer gebeurt er weer wat waardoor ze de hoop verliest ik ben ten einde raad ik wil haar niet kwijt ik ben onwijs gek op haar

alvast bedankt voor jullie reacties

kom het goed :-(

Totaal aantal stemmen: 47

nee (66%)
ja Geen stemmen
misschien (4%)
zeker weten (2%)
laat het maar gaan (28%)
quote:minny schreef op 29 december 2009 @ 11:57:

[...]

Of je kan trachten er iets aan te doen. Verbeter de spelling, beging bij het forum. neemt snel een hap van haar creauquet
1: zij had wel graag met jou in de trein naar de bios gegaan. Om nabij de bios wat te gaan eten en dan samen een filmpje te kiezen. Jij komt een vriend tegen en haalt haar op met de auto. Dus bios in en klaar.

2: Jullie drinken wat met een vriend en vriendin die ook een hond bij zich hebben. De hond hapt uit haar vinger en zij is geschrokkken waarop jij reageert: "Valt wel mee"

3: Je bent jaloers en bezitterig.

4: Je pakt haar vast zet haar op een stoel neer en vind dan ook nog dat zij rustig naar je kan luisteren.

5: Dit meisje komt uit een relatie waarin ze mishandeld werd.

Dus..... .

1: Het "vervoers"probleem begrijp ik dat je die niet snapt in

2: jij bent een ongevoelige kloothommel als het gaat om bijtwonden.

3: Jaloerse bezitterige mensen zijn onzekere mensen die een ander als bezit zien. Zij is niet VAN jou je mag blij zijn dat ze met je wilde zijn. Logisch in mijn ogen dat ze dat nu niet wil.

4: Jongen je blijft met je handen van een ander af, punt klaar.

Als iemand niet naar je wil luisteren geeft dat jou NOOIT het recht om met je vingers aan iemand te zitten opdat ze wel luisteren.

Angst voor jou zal haar misschien haar mond doen houden maar haar nooit stimuleren om naar je te luisteren. Dus als je "goede"ervaringen hebt met hardhandig vastpakken waardoor ze voor jouw gevoel wel luisteren, betekent dat in mijn ogen dat deze persoon alleen maar haar mond dicht houdt en denk: "wanneer kan ik weg".

5: Sjoh zeg je bent lekker op weg met een meisje dat net zulke vervelende zaken heeft meegemaakt.

Als ze slim is laat ze jou lekker met rust en gaat op zoek naar een lieve jongen voor haar.
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 11:57:

[...]

Dat ze dat er niet uitgeslagen hebben....deden ze vroegâh wel...

Vroeger was alles beter, klopt.

Maar we hadden al vastgesteld dat het aan ons als ouders lag, toch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 11:59:

[...]

Vroeger was alles beter, klopt.

Maar we hadden al vastgesteld dat het aan ons als ouders lag, toch ?Die van mijn heet niet Rob...
Volgens zijn jullie allebei niet de makkelijkste hoor trouwens ;)

Plan nog eens een leuke avondje met haar en richt je dan gewoon op haar!

Hoe oud zijn jullie?
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 11:58:

[...]

neemt snel een hap van haar creauquetIk zag m, en ik liet m lekker staan ook

Doe mij ook een hapje!
ik heb een vwo opleiding gedaan maar ben gestopt ermee omdat ik liever met me handen bezig ben.

ik heb nooit geleerd voor me examens en toetsen omdat ik het toch al kon.

ik zag mezelf niet dag in dag uit op kantoor zitten.

en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wil
Wil iedereen met een zoon die Rob heet nu even snel gaan controleren hoe het met zijn spelling staat?
Genieten jullie maar van de kroket, ik ga een eitje met ontbijtspek op een baquet maken hihi, hoewel ik heb toch wel meer zin in een kroket met mosterd
quote:luckyrob schreef op 29 december 2009 @ 12:01:

ik heb een vwo opleiding gedaan maar ben gestopt ermee omdat ik liever met me handen bezig ben.

en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wilrukken zeker of niet. Hou eens op zeg, wat een gelul. Ik zie je overigens ook niet hele dagen op kantoor zitten hoor, dus wat dat aangaat heb je een slimme beslissing genomen ( of sgool....dat ken ook nog)

en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wilNou, het nut is dat je dan serieus advies krijgt ipv deze discussie. Wat dacht je daar van?
ik heb mn vwo wel afgemaakt...muhahahah hoor ik toch bij de betere helft he!

verder vraag ik me serieus af hoe jij bent opgevoed, als je dit soort dingen meemaakt/je zo gedraagt. Ik kan me daar niks bij voorstellen.
LuckyRob: je had die hap in haar hand gelijk moeten bekijken en haar gerust moeten stellen i.v.m. haar angst voor honden. En je had haar nooit, nooit hardhandig in die stoel moeten duwen.

Wat me trouwens bevreemd is dat je zegt vaak ruzie te hebben omdat je o.a. nooit alleen bij haar bent en vervolgens met een vriend afspreekt in een café.

Je hebt een hoop goed te maken maar als je jezelf niet onder controle kunt krijgen met je bezitterige en dominante gedrag dan kun je haar beter laten gaan, dan is ze beter af zonder jou.
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 11:58:

komp Aggie, het is komp.Solly kopm? ik snep t alemaal niet mier

en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wil

Yeahhhhhhhhhhh

Ik kon ook naar het VWO, maar ik had er geen tijd voor.
en als je gestopt bent met je vwo opleiding, dan hoef je ook niet te leren voor examens want die hebbie dan nie he....
quote:luckyrob schreef op 29 december 2009 @ 11:29:

Hoi hoi, ik ben Rob en ik heb een vriendin waar ik echt heel gek op ben, maar nu is het probleem: van de korte tijd dat ik haar ken gaat het nu een maand echt heel slecht tussen ons. Hoelang ken je haar al?

We hebben heel vaak ruzie omdat ik het gevoel heb dat ik nooit alleen met haar ben en dat ze nog omging met haar ex. Ik ben een aardig jaloerse en bezitterige jongen, maar die echt wel inziet dat dat nergens voor nodig is.

Alles wat er gebeurt vertelt ze me en nu ging het de laatste dagen ook weer echt goed, maar het zit haar echt heel erg dwars van wat er gebeurd is. Ze wil nog niet de hoop hebben dat het nu goed gaat tussen ons om niet weer op haar bek te gaan.

Als je zo kort bij elkaar bent moet het lekker gaan, en niet constant ruzie zijn...

Nu was het gister zo. Ik zou met haar een biosje pakken en een avond helemaal alleen met haar zijn, maar ik kwam een vriend van mij tegen en die wou ons wel bij de bios afzetten.

En JIJ hebt het gevoel dat je niet alleen bent met haar? Waarom laat je die vriend er dan niet buiten???

Nu woon ik in rotterdam en zij in zoetermeer, dus was ik blij dat ik niet anderhalf uur met het openbaar vervoer hoefde te reizen en er binnen het half uur kon zijn.

Nu vond ze dat achteraf niet echt leuk, omdat ze een planning had gemaakt en ik die in de soep gooide door voor haar deur te gaan staan en te zeggen: "nou kom op, stap die auto in".

Kan ik me goed voorstellen van je vriendin.

Zij wou eigenlijk nog met mij even wat eten en dan een filmpje uitzoeken en dat soort dingen.

En dus alleen met jou?

De avond verliep al moeizaam en begon met ruzie. Dat was redelijk uitgepraat en we besloten om met mijn vriend en haar vriendin wat te gaan drinken.

Raar hoor, als jijzelf het gevoel hebt dat je nooit alleen bent met haar...

Nou toen begon het pas. Er was niets aan de hand totdat we een bittergarnituur bestelden en mijn vriend zijn hond per ongeluk in haar vinger beet toen hij een stukje vlees kreeg van haar (nu is mijn vriendin bang voor honden en heeft zij het niet zo op haar eigen bloed).

Wat doet een hond bij de bios? Of ging dat ook in eens niet meer door???

Toen ze mij de wond liet zien reageerde ik een beetje laconiek omdat het er niet zo heel erg uitzag.

Zij is toen naar de wc gegaan met haar vriendin en toen ze terugkwam liep ze gelijk weg en werd er niets meer gezegd.

Ik ben toen achter haar aangelopen en zij wou niet met mij praten en ik mocht haar niet aanraken.

Waarom niet? Alleen om je laconieke reactie niet?? In dat geval: Vreemde reactie van je vriendin!

Ik heb dat dus toch gedaan en omdat ze niet stil wilde staan om te praten heb ik haar redelijk hardhandig in een stoel gezet. Zij begon toen in paniek te raken, omdat haar ex haar heel vaak heeft geslagen.

Hardhandig in een stoel zetten? Wat moet ik me daarbij voorstellen??

Nu is mijn vraag: Ik weet dat ik fout ben geweest en haar niet in haar waarde heb gelaten en dat ik van dat jaloerse gedrag af moet komen.

Ik ben echt van mezelf een lieve behulpzame jongen en dat wil ik haar ook duidelijk maken, maar elke keer als het even goed gaat gebeurt er wat waardoor ik het weer, grof gezegd, verkloot voor mezelf.

Wat is je vraag? Want die kon ik niet ontdekken eerlijk gezegd.

Ik heb in haar echt het perfecte meisje gevonden, dat weet ik zeker, want ze staat er voor me wanneer dat nodig is, maar nu wil ze mij een tijdje niet zien en rust tussen ons.

Geef haar dat dan ook... Want ik denk dat het niet gaat werken tussen jullie...

Ik ben heel erg bang dat ik haar kwijt ben/raak. Wil iemand mij helpen hoe ik echt kan laten zien dat ik echt wil en kan veranderen, want ze gelooft mij niet meer.

Ik ben ten einde raad. Ik wil haar niet kwijt. Ik ben onwijs gek op haar.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Zo, ik heb de OP even gequote om het voor mezelf leesbaarder te maken, want ik snapte er geen jota van.

Ik weet wel dat ik, na het lezen ervan, ben overtuigd van het feit dat jij (en je vriendin) nog veel moeten leren m.b.t. omgaan met anderen.

Als dit echt is, wat ik stiekem nog niet zo zeker weet, denk ik namelijk dat er wel veel meer aan de hand is dan alleen dat avondje uit...

Maar goed...

Gun haar haar rust en werk ondertussen aan jezelf.... Niet iedereen kan een lieve, behulpzame, jaloerse, hardhandige jongen waarderen....

Maar als je snel, goed en eerlijk antwoord wilt op je vragen en relatieproblemen dan is duidelijk schrijven toch helaas wel een vereiste.....

Verder denk ik dat deze relatie gedoemd is te mislukken, als het nu al zo moeizaam gaat dan belooft dat wat voor de toekomst!

en ja dit is msntaal omdat ik niet echt het nut ervan inziet om perfect nederlands te typen als ik snel iets kwijt wilNou Rob, slimmerd dat je er zit, met je vriendin heb je het mooi verkloot.
Aha een snelle Henkie dus....well Rob dat zal je in de toekomst nog ver gaan brengen denk ik

Was dat ook de reden dat je je meisje even hardhandig terug drukte in haar stoel

Omdat JIJ het niet nodig vond dat ze een ophefje maakte?

Ik begrijp die vriendin van van jou wel eigenlijk

Your way or the highway is meestal niet de manier om iets te bereiken Robje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
roflol chicken, te druk met andere bijzonder elementaire zaken of niet....
quote:Serafina schreef op 29 december 2009 @ 12:03:

LuckyRob: je had die hap in haar hand gelijk moeten bekijken en haar gerust moeten stellen i.v.m. haar angst voor honden. En je had haar nooit, nooit hardhandig in die stoel moeten duwen.

Wat me trouwens bevreemd is dat je zegt vaak ruzie te hebben omdat je o.a. nooit alleen bij haar bent en vervolgens met een vriend afspreekt in een café.

Je hebt een hoop goed te maken maar als je jezelf niet onder controle kunt krijgen met je bezitterige en dominante gedrag dan kun je haar beter laten gaan, dan is ze beter af zonder jou.Hij hadT beter die hont in die stoel kunen deuwen
quote:misschicken schreef op 29 december 2009 @ 12:03:

[...]

Yeahhhhhhhhhhh

Ik kon ook naar het VWO, maar ik had er geen tijd voor.Nee, en je mocht er nie blowen nie...das niks.
Ja! Je moet haar serieus nemen dat is het!

Ookal vind jij het maar een krasje van niks zij is bang voor handen en is geschrokken, dus neem haar gevoelens gewoon serieus.

Dat is het antwoord op al je vragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven