Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 29 december 2009 @ 11:20:

[...]

Americain Hotel

Amstel Hotel

BakkerswinkelJa! Americain, daar was ik. Was erg leuk, al is het een eeuwigheid geleden, toen High Tea nog niet echt "in" was dus er zijn nu vast heleboel andere mogelijkheden. Vind zelf iets knusser wel leuker, dit was wel wat "grootser"...
Ah, vanavond film, Nanny Mc Phee. Nanny met onhandelbare kinderen wat vast goed afloopt. Die maar eens kijken odner genot van een borrel...
Dank voor de tips dames! Ga ik gebruiken.

Bridges, kan het niet zijn dat ze zich niet lekker voelt (en AB nodig heeft, en daar boos en gefrustreerd van wordt? Dat je het omkeert? Dus geen bijwerking maar een gevolg van het ziek zijn?

Sterkte, ik zit er bijna door met oudste. Nog twee dagen volhouden. Mijn rek is er bijna uit, dus ik begrijp je goed Bridges (en ook hier blijft het mijn heerlijke ventje, alleen wat erg bewerkelijk).

Ik ga weer, hij schreeuwt de boel bij elkaar....
Volgende week als naar Disney Star . Ik kan me nu voorstellen dat Ceetje met van die Mouse-oren oploopt daar

en nog maar even een dikke knuffel voor Jinny en Bridge liijkt me moeilijk als je niet meer weet wat je moet verzinnen...
Stressed is just desserts spelled backwards
Malman was trouwens ook heel vervelend toen hij AB kreeg , dus op zich zou het wel moeten kunnen. Je wordt van een zware kuur best een beetje narig hoor. Sneller vermoeid, misselijk, buikpijn. Kan allemaal. Tel daarbij dan wat peuterdriftjes op.
Ik heb Super Mario gekocht en ben nu ruzie met mijn dochter aan het maken wie er mag Nintendo-en
Jin

En inderdaad wat Mal zegt, peuterdriftjes en natuurlijk ontzettende rommelige, spannende dagen en hoppa.

Ceetje luistert normaal al voor geen meter, maar nu is het helemaal erg. En jankerig niet normaal. Komt wel weer goed.
Tsja meisje is "normaal"al een bewerkelijk meisje die veel aandacht nodig heeft. (Als ik bijvoorbeeld voor het eerst bij iemand op visite ga, en vaak een aantal keren daarna ook nog, krijg ik vrijwel altijd te horen dat ze een pittig grietje is, of bewerkelijk, of druk, of beweeglijk etc... Als mensen haar kennen hoor ik het niet meer zo erg, dan weten ze het wel.)

Ties had dat ook altijd wel en die is nu, nu hij goed kan praten en zo enorm veel rustiger. Is bijna nooit meer zo druk en zo. Ik denk dus echt dat dat bij Fieke "later" ook nog wel minder wordt.

Ik denk niet dat ze nog last heeft van het ziek zijn zelf, maar inderdaad van het moe zijn en daardoor geirriteerd en zo. heb hoop dat als het kuurtje af is (morgen) het weer beter gaat. Dan zijn feestdagen ook weer voorbij, en dan gaat het straks met de structuur vast weer beter... Even flink doorbijten dus nog maar... Dat moet lukken...

Kijk ook uit naar de schooltijden. Tijd voor meisje. Kijk bijna nog meer uit naar de vakanties, dan heb ik 2 dagen per week tijd voor Ties. Leuke dingen met hem doen en zo. Leuk. We doen nu wel dingen bewust met hem alleen, maar dan gewoon een hele dag exclusief voor hem. Lijkt me voor hem ook fijn!

Jin: voor jou en oudste... Hou vol!
Heb je die met olym[pische spelen? Lijkt me zo leuk voor de wii... Wat heb jij voor echt leuk spel op de wii? ik vind dat we onszelf mogen verwennen met nieuw spelletje eigenlijk. (Weet vent nog niet, maar dat komt nog wel...)
Mama, stom is een lelijk woord. En kut. Kut kut kut. En damned. En Jezus. Djieeeeeeeezus.

En een lol dat ze heeft
quote:bridges6 schreef op 29 december 2009 @ 13:06:

Heb je die met olym[pische spelen? Lijkt me zo leuk voor de wii... Wat heb jij voor echt leuk spel op de wii? ik vind dat we onszelf mogen verwennen met nieuw spelletje eigenlijk. (Weet vent nog niet, maar dat komt nog wel...)

Nee, niet Olympische Spelen. Super Mario Bros, remake van de allereerste Super Mario.

Enige waar ik Nintendo's voor koop is Zelda.
quote:Star schreef op 29 december 2009 @ 13:12:

Mama, stom is een lelijk woord. En kut. Kut kut kut. En damned. En Jezus. Djieeeeeeeezus.

En een lol dat ze heeft Oei, daar moet ik stiekem ook wel om grijnzen...
Ja lach jij maar

Weet je wat pas erg was? Op Tweede Kerstdag bij mijn oom en tante, maakt ze mijn neefje ineens uit voor josti. Dus.
Oei. Daar moet ik niet eens om grijnzen, maar even hardop lachen. Humor die Ceetje...

Nee dat is echt niet leuk. Echt niet. Jee zeg, wat zal jij boos zijn geweest!
Haha, dan is met 1 jaar (oké, bijna 2) zeggen: "nee mama, wil ik nie...!" niet eens zo gek opeens, haha!
waar haalt ze het vandaan dan, iemand een josti noemen? Doet ze niet stiekem papa of mama na?
Ik moest ook lachen om josti Bridge. Hele kamer moest lachen

Broertje Mal, die probeert haar dat woord al jaren te leren.
Wow. Nou dan heeft hij na 4 jaar eindelijk succes. Ik vind dat hij de doelstelling bij Eetje op 2 jaar moet leggen hoor!

Ties trouwens met zijn verjaardag: Het was tijd om de kaarsjes van de taart uit te blazen. Dus ik zeg: "kom, we gaan de kaarsjes uitblazen. Krijg je lekker stuk taart!" "Mag ik ook gewoon een snoepje mam? Ik ben niet zo'n taart mannetje..."

(oké met uitleg: als iemand ons soep aanbiedt, zeggen wij altijd: nee dank je, wij zijn niet van die soepmensen... )
En nu ga ik beginnen met pla: hoe berg ik al dat speelgoed op? Al die hotwheels onderdelen passen niet in mijn trofast
Taartmannetje
Whahaha Taartmannetje
Haha, Ceetje is er ggrappig!!! Heel erg grappig .

Mijn redding is nabij . Een kennisje belde om te vragen of we zo komen spelen, bij hun thuis. We spelen eigenlijk altijd hier, maar ik vind het een Heel Goed Plan. Lekker de teringzooi vanavond pas opruimen. Ze heeft twee kindjes leeftijd van oudste en anderhalf jaar ouder. Joehoe, weet wel wat je uitnodigt .
Taartmannetje, hahahaha. Geweldig!
Ik heb geen tips voor je pittige dametje.. Alleen consequent zijn en blijven.

Ik verbaas me echt heel vaak over al die grillige kindjes, haha

Ook hier in de omgeving sta ik vaak versteld van hoe kinderen zo pittig kunnen zijn.

Ik heb dan over het algemeen een goed luisterend ventjuh, geloof ik.... Maar hij is ook nog geen 18
Bam, dank voor je inspiratie. Heb vier kindersneeuwscheppen gekocht. De laatste die ze hadden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven