Schop onder mijn kont nodig! Wie schopt?!

29-12-2009 16:09 40 berichten
Vandaag de hele dag nog niets gedaan en gisteren ook al niet...

Heb een vreselijk harde schop onder mijn kont nodig! Wie schopt?!
Alle reacties Link kopieren
Zit je nu al die tijd reakties te lezen en maar te jenken dat je geen zin hebt? Verdorie! Werken kreng! Ga opruimen poetsen en douche jezelf! Je stinkt!

*SCHOP*
quote:ladiosa schreef op 29 december 2009 @ 16:41:

[...]

FYI, ik meen t niet hoor, ik ken het heel goed: Ik wil dit en dat gedaan hebben, ik ga het straks doen, oh nu is het te laat, ik doe het morgen wel. Nog even kijken of ik mail heb, na dit kopje koffie ga ik echt beginnen...Komt ook door de feestdagen, dan zijn er geen nieuwe vacatures en is het gezellig om nog even te blijven zitten en een drankje te doen... Afijn, feestdagen zijn voorbij en ik moet dus ook weer wat doen.
Weet je wat pas stom is? Een hele dag niksen en er dan niet van genieten!
quote:misspoez schreef op 29 december 2009 @ 16:50:

Weet je wat pas stom is? Een hele dag niksen en er dan niet van genieten!Zo had ik het nog niet bekeken! Thanks!
quote:meds schreef op 29 december 2009 @ 16:23:

gewoon lekker onder een deken liggen de komende drie

maanden, dat wil ik ook. Alleen maar oprah kijken

Meds kijk jij Oprah?!

Haha had ik niet verwacht!

Zo. Door dit topic toch maar even de stofzuiger door mn huis gehaald. En een was aangezet.

Nou nou, poeh poeh.
Mooi voornemen om nu nog even rustig aan te doen en in 2010 te gaan knallen!!!

Als je maar in jezelf geloofd, en geniet er nu dan gewoon nog ff van!
Morgen ben ik vast de hele dag druk bezig. Door die blauwe plekken is het vast onmogelijk om op mijn kont te gaan zitten.
Misschien ben je gewoon wat lui, maar het kan ook zijn dat je wat lamlendig en depressief bent van het vele nietsdoen nu je geen werk hebt. Kleed je lekker warm aan en ga eerst lekker uitwaaien. Daar knap je vast van op.

(Nee geen schop van mij, ik ga graag tegen de stroom in )
quote:smart79 schreef op 29 december 2009 @ 16:49:

[...]

Komt ook door de feestdagen, dan zijn er geen nieuwe vacatures en is het gezellig om nog even te blijven zitten en een drankje te doen... Afijn, feestdagen zijn voorbij en ik moet dus ook weer wat doen.

Excuse you? Feestdagen voorbij! helemaaaal niet! Oud en nieuw komt er nog aan. Nu is de tijd om nog iets langer te blijven zitten en zeer stellig op te merken: Na oud en nieuw ga ik er weer tegen aan.

Je hoeft nu toch heel even niets te doen, in het nieuwe jaar ga je weer lekker solliciteren, je huisje doen en een beetje vooruit relaxen omdat je daar straks als je weer een drukke baan hebt niet zo veel tijd meer voor hebt.

Ik zou je eerder een schop onder je kont geven als je deze dagen zou lopen stressen hoor.
Wat bij mij werkt is om 's ochtens gelijk te doen wat ik in mijn hoofd had en dan pas de pc aan. Misschien een idee voor morgen?
Oh ik typ weer vreselijk traag zie ik. :D
quote:iris1969 schreef op 29 december 2009 @ 16:56:

Misschien ben je gewoon wat lui, maar het kan ook zijn dat je wat lamlendig en depressief bent van het vele nietsdoen nu je geen werk hebt. Misschien zou dat wel kunnen, maar ik vind lamlendig en depressief zijn altijd zo vermoeiend dus daar ben ik jaren geleden al mee gestopt.
Dank jullie voor het inspirerende forum, ik ga nu nog naar de bieb.

Verder een wasje gedaan vandaag, uitgebreid gedoucht en deels mijn badkamer opgeruimd (voel me al een stuk minder lui dan ik me voelde)

@smart, doe inderdaad 1 ding en maak dan af voor je weer mag gaan zitten.
Ik zal je niet schoppen,, ik hang ook behoorlijk veel op de bank

vandaag ook weer
quote:smart79 schreef op 29 december 2009 @ 16:15:

[...]

Huishouden, ik moet nog wat deuren schilderen, heb na 4 maanden nog steeds geen baan gevonden en heb vandaag nog geen sollicitatie geschreven, geen zin om straks te koken enz.Zo herkenbaar. Ik kan zelf ook wel een schop gebruiken en dat doet mijn vrouw dus geregeld voor me indien nodig. Echter gisteren nog gesolliciteerd op het internet via een beursgenoteerd uitzendbureau, vandaag nog één keer gemaild en twee keer gebeld door de intercedent dat zij mij voor een vacature willen voorstellen. Dus wat let je om morgen te solliciteren ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven