December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Tinus; hoe heb jij het met je verhuisbericht gedaan ? Standaard kaarten of zelf gemaakt met een foto ofzo ?

En algemeen; hoe hebben jullie je ramen beveiligd voor je kids ? Niet alleen qua dichtdoen maar heb je ook iets voor als het raam wel open staat zodat je kindje niet uit het raam kan stappen/vallen ?
Mogge!

Flodder, wij hebben in de kamer van de kids kiep-kantelramen (en een hor erin,) raam staat eigenlijk als het open is alleen in kiepstand, nooit helemaal open. En wat een leuk behang!!! Je hebt bij decokay ook zulke leuke stickers, die wil ik nog steeds aanschaffen voor Meike haar kamer.

Ik vind zelf het 1e behang iets rustiger dan het 2e, maar het ligt er ook aan wat voor muur het op komt want ze zijn beiden heel gaaf! Wat voor gordijnen neem je erbij?

Hmmm....structuurverf. Dan ehm, een leuke felle kleur?

En wat wil Timo? Je hebt zulk gaaf behang voor kids!

Heb ik trouwens weer...was ik gister aan het flossen, grmbl kroon los... Moet straks maar bellen met de tandarts...

Floddertje, balen van je schouder! Tja, als het de laatste wedstrijden van het seizoen zijn, dan zou ik ze ook wel hebben gedaan. Succes met beter worden van je schouder in ieder geval!

Ik ben trouwens eergister weer sinds lange tijd eens wezen hardlopen, lekkerrrrr...!!! Wel veel spierpijn de volgende dag en een beetje last van mijn knieen, maar goed, het begin is er weer...nu woensdag of donderdag maar weer.

Ohja, we gaan morgen (ohja, morgen is het alweer woensdag!) naar Circus Renz met Joeri en vrienden van ons. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden! Ze staan dichtbij (waar Y woont)

hier

Oh, moet alweer weg! Tot gauw!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
balen van je kroon knorretje, je bent er trouwens vroeg bij zeg, goedemorgen.. en hardlopen in de kou, goed zeg...

hier geen beveiliging bij de kinderramen, maar beide kinderkamers komen uit op een plat dak. en oke, dan kan er ook nog van alles gebeuren. en het zijn niet van die klimmers dat ze dat doen (zeg ik nu) en als ze dan al op het platte dak vallen, dat ze dan wakker worden en roepen, voordat ze ook nog van het dak afvallen...

beterschap falcon.. balen hoor.

en alle zieke kindjes ook beterschap
Vanmorgen bij de vk geweest (geen nieuws) en daarna even winkelen met Manuel en mijn mams en lekker ergens warme chocolademelk gedronken.

Falcon: Bij Manu ben ik bevallen bij 39w2d. Vandaag ben ik 38w6d, dus wie weet beval ik over 3 dagen (1 januari, liever niet dus, weer zo maffe datum). Maar ik voel nog weinig activiteit hoor.

Wat vervelend dat je maar zo blijft doorsukkelen met je verkoudheid. Dan kun je maar beter flink ziek zijn en dan na 3 dagen weer beter dan dat je 2 weken loopt te kwakkelen.

Ik ook flink verkouden, veel snot maar verder niet ziek of ellendig gelukkig.

Klets: Oh balen zeg! Kan me voorstellen dat je flink de ziekte in had! Zou je een zielig verhaal kunnen ophangen en je geld terugvragen? Zou vast niet werken...

En jaaaa herkenbaar filmpje van die kat, haha! Had het weleens gezien, maar hij blijft erg leuk.

Floddertje: Wat een onwijs leuk behangetje zeg! Allebei trouwens! Ik vind het jammer dat wij het hele huis hebben laten stuccen waardoor behang bij ons niet kan.

Pas maar op met die slijmbeurs en peesontsteking! Daar ga je vast een hele tijd last van hebben. Rotplaats, je schouder.

Wij hebben ook kantelkiep-ramen, maar daar hebben we ook een extra telescooparm opgezet dat het raam niet verder open kan. Manu heeft een hele brede vensterbank en zou er in theorie op kunnen klimmen. Heeft ie gelukkig niet ontdekt, maar door die beveiliging kan er weinig gebeuren.

Knor: Wat onwijs leuk het circus!! Mijn ouders zijn met neefje naar het kerstcircus geweest en hadden ook gevraagd of Manu mee mocht. Achteraf blij dat we het niet hebben gedaan want de voorstelling duurde 3 uur (!) beetje te lang voor zo'n kleintje. Ben benieuwd hoe Joeri het vindt!

Balen van je kroon, wat voor flosdraad gebruik je zeg!! Ijzerdraad?

Manuel is inderdaad een beetje in een tussenfase qua middagslaapje. Erg lastig. Hij gaat altijd wel lief slapen zonder drama's, maar gisteren lag hij na een half uur te roepen dat hij nog wakker was. Toen heb ik nog een verhaaltje voorgelezen en ging hij wel lekker liggen. Vervolgens was hij vanmorgen met geen stok wakker te krijgen!! Zo gaat het elke keer: hij wil eerst niet gaan liggen, dan valt ie toch als een blok in slaap en dan krijg je hem niet meer wakker. 's Middags is het nu ook zo.

Misschien moet ik hem nog maar een uurtje laten slapen ipv 2 uur. Eens kijken of hij straks nog wil.

Scheelt ook dat we nu niet zo vroeg op hoeven omdat ik niet hoef te werken. Zo slaapt ie 's morgens gemiddeld een uur langer dan normaal.

Nog een GROEPvraag: Ik kreeg een mailtje van Loewyz of ik het mailadres heb van Ainne. Dat heb ik helaas niet, iemand van jullie wel? In ieder geval wil Loewyz graag haar gegevens uit de tabel, maar ja... Ainne heeft zich nu afgemeld dus we moeten sowieso iemand anders voor de tabel aantellen.

Wie oh wie? Ik wil het best doen maar weet niet hoe het moet en heb natuurlijk een Mac dus andere software dan de meesten van jullie.
Oh ja Flodder: Ik had inderdaad een foto van Manu in een verhuisdoos gebruikt voor een verhuiskaart. Ik had ze op mijn werk geprint op dik papier met de tekst 'ik ga verhuizen!' en op de achterzijde '...en papa en mama ook' en ons nieuwe adres meegeprint. Kreeg er hele leuke reacties op!
whhaaaaaahh

Stond ik wat te rommelen en stofzuigen, hoor ik ineens gerommel aan de deur. My worst nightmare: een bezichtiging terwijl ik het niet wist en het huis een puinhoop is!

Ik heb in 10 minuten alle was die er hing in een mand gepropt, bed gladgestreken, twee kamers toonbaar gemaakt, de woonkamer lag helaas nog vol met speelgoed en de stofzuiger..

En M scharrelde er tussendoor. Er kwam een jonge vrouw kijken, zij en de makelaar vonden het erg vervelend voor mij dat ze ons stoorden maar ik vond het vooral vervelend dat het zo'n puinhoop was terwijl ik het altijd zo netjes maak voor kijkers.

Nou haha, ik ben benieuwd of ze helemaal is afgeschrokken. Het is al een geluk dat we gedoucht hadden, voor hetzelfde geld stonden we in ons blootje in de gang (immers, geen badkamer maar een inloopdouche).

M en ik allebei nog ziekjes.. M klaagt over oorpijn af en toe en ik heb nog steeds hoofdpijn en kop vol watten.

Zijn er trouwens nog andere huis-tuin-en-keukenmiddeltjes of iets van de drogist tegen oorpijn dan olie erin?

Flodder, heerlijk dat voorbereiden. Je vroeg laatst hoe het bij ons zat: als wij ons huis verkopen gaan we het andere pas in werking zetten. Het is niet zeker dat dat allemaal doorgaat natuurlijk, maar ik heb goede hoop dat het goedkomt, ze lijken op ons te wachten (het huis staat nog niet te koop). En anders zijn er genoeg andere huizen in de stad! We hebben alleen onze zinnen nu erg op die wijk gezet en daar is niet vaak wat geschikts vrij.
Ik heb het mailadres wel van ons Anja... maar leest ze hier helemaal niet meer mee dan?

Tinus: Ik heb wel even gemaild naar die stomme site zeker omdat ik niet de enige was die verkeerd stond. Ik bedoel ze hadden er wel een plattegrondje bijgedaan maar waarom zou ik daar naar kijken? Ik weet heus wel de weg een beetje hier Vanochtend was trouwens de aflevering van het zandkasteel over die muscialversie en Y. heeft het zonder een kik te geven gekeken dus ze heeft het toch nog gezien Ik had het haar nog niet echt verteld omdat ik het als verrassing wilde houden en daar ben ik nu heel blij mee.

Ach is toch wel het dieptepunt als ik bijna kan gaan janken om het zandkasteel

Falcon: Hahahahahahahaha maar het is wel vervelend voor jullie... ook stom zeg van die makelaar!

Wat eten we vandaag? Zelfgemaakte erwtensoep speciaal voor mijn oma gemaakt.

Ik ga zo even naar de stad nieuwe schoenen kopen voor Y. gisteren was de winkel dicht waar ik altijd haar schoenen koop.

Flodder: ik vind het behang ook super. Wa kost da wel niet? Anders heb ik denk ik ook wel interesse in dat printje voor een kamer hier. Ik ga eens even op die site kijken.

Ik heb wel interesse in de bank en het zou ook nog passen maar ik moet ook even bedenken hoe ik hem hier zou krijgen. Als dat heel veel moeite gaat worden dan houd ik mn ouwe scheurenbank nog wel even

Konijn heeft een nieuw hok gekregen omdat hij daar nu veel vaker in zit ivm de katten. Een hele grote ren. Die ren was een stuk goedkoper dan het grootste hok (veel kleiner dan die ren) dus ik ben tevreden. Niet mooi, maar goedkoop en groot:

Falcon: Volgens mij vroeg je hoe het ging met slapen hier. Daar moet ik echt niks meer over zeggen! Gisteravond nadat ze zo makkelijk in slaap viel werd ze toch weer wakker. Ze is de hele avond ook wakker gebleven en viel pas in slaap toen ik naast haar ging liggen.

Ik denk dat Y. zelf best een kind is voor een broertje of een zusje. Misschien slaan ze elkaar de hersens in maar misschien zou Y. er een stuk makkelijker van worden als broertje/zusje uit babytijd zou zijn.

Maar ik moet er echt niet aan denken om nog een keer in een babytijd te zitten. Dan had dat kind snel achter Y. moeten zitten en dat was nou niet echt mogelijk.
ach joh KM, je hebt geen idee hoe je leven er over 6 of 10 jaar uit ziet.. wie weet komt er nog een kind als je 32 of 34 bent en heel bedaard en met een prachtige rustige man die ook heel goed met baby's overweg kan.. Je hoeft toch niks te roepen over er komt nooit meer een kind, je ziet het vanzelf wel. Eerst maar een afstuderen, dan een baan en niet onbelangrijk: Y ouder en naar school.. alles komp goed..
quote:Kletsmajoor schreef op 29 december 2009 @ 13:41:Maar ik moet er echt niet aan denken om nog een keer in een babytijd te zitten.

Whahaha ik ook niet!

Zou jij Ainne willen mailen dan Klets, of ze even hier wil uitleggen hoe de tabel werkt. Dan wil ik het in principe wel overnemen. Weet niet of ze nog meeleest namelijk.

Mijn moeder heeft zich ooit een keer vergist in de datum van een voorstelling en toen heeft ze een heel zielig verhaal opgehangen en kaartjes voor een andere datum gekregen. Wat ze precies heeft gezegd weet ik niet. Ze zei dat het zo erg was dat ze het niet kon vertellen... Wie weet welk familielid plotseling overleden was...

Falcon: Ooooh wat errug! Ja das zeker een kleine ramp! Hopelijk kon die kijker er een beetje doorheen kijken dan. Als ze serieus is kan ze beter een keertje terugkomen als het wel netjes is.

Net belde een vriendin of ik vanmiddag ff langs kom op de thee. Vind ik wel fijn, kan Manu ff met andere kindjes spelen en heb ik ook ff aanspraak. Tis dat ik nu zo'n nijlpaard ben en fysiek weinig kan doen, want ik ben toch niet gemaakt om de hele dag thuis te zitten hoor.
O ja, de stofzuiger is ook nog kaduuk! Heel stom, de motor is niet kapot maar het plastic aansluitpunt voor de steel, dus ik kan er niks meer mee (ja behalve met het gat gaan stofzuigen, maar dat gaat niet zo snel).

De engeltjes zijn bitterzoet voor ons, allemaal pech maar niet echt heel erg.
O, hahaha, M is op de bank in slaap gevallen met zijn kont in de lucht. Nou dan ga ik even lekker lezen!
Had Ainne niet op HM uitgelegd hoe de tabel wekt? Of gold dat voor de vorige versie?
Ik weet het eigenlijk niet, maar bedenk net dat Oef waarschijnlijk ook wel weet hoe en wat.

Schattig dat slapen met de billen omhoog... Foto maken hoor!
check
Volgens mij is deze tabel echt aanpasbaar in de openingspost. Een echte vivatabel. De tabel van Loewyz heb ik ook al eens uitgelegd gekregen en staat ook nog als uitleg op HM.

Ik ga haar vanavond mailen. Ga nu eerst even schoenen kopen.

Falcon: Kaa Uu Tee dat je stofzuiger kapot is. Kun je nog niet iets creatiefs met tape of een nieuw aansluitpunt bestellen als het een hele dure stofzuiger was? Bedenk me nu wel dat ik even de nummers mee moeten nemen van mijn stofzuigertje om nieuwe zakken te gaan halen bij de hema. Wel zo handig met katten en konijnen en kinderen (Y. telt wel voor twee ) in huis.

Trouwens voor sinterklaas heeft Y. een dora prikblok gekregen. NOOIT kopen die troep want Y. kan die prikpen zo dubbelvouwen en op het prikonderleggertje kun je amper prikken.

Playmaiz vind ik ook echte troep. Geeft zoveel vlekken op het laminaat.
check?!
1 Werkthet?456789
Haha, het werkt.

Ik bedoelde: foto van slapende M: check.

Ik heb altijd een hekel gehad aan deze stofzuiger, want het is een steelstofzuiger en hij is hardstikke zwaar. Hij was handig om weg t ezetten in de kelderkast want die is een meter diep, zo hoefden we niet te bukken

Niet erg om eindelijk een nieuwe te kopen.

Ga je schoenen voor jezelf kopen?
he topic vervuilers/vullers...

maar waarschijnlijk kan alleen ainnee de openingspost aanpassen,. en is de uitleg op HM niet voor een andere tabel en had ze er toch weer een viva tabel van gemaakt omdat die andere tabel zo groot weg.

Joh, ik zou me geen zorgen maken over je niet opgeruimde huis. ik zou het helemaal niet erg vinden om een huis te zien zoals het er echt uitzag, want dan krijg je een echte indruk. ons huis heb ik gezien 5 minuten nadat het te koop was gezet (bordje in de tuin, grondboor werd net terug gebracht naar de eigenaar), niets bijzonder schoon gemaakt en de eigenaresse verschool zich bij de rondleiding in de tuin, omdat ze me eerst niet geloofde dat ik een serieuze koper was, ze dacht dat vrienden een grapje wilden uithalen en mijn eerste vraag, hoeveel het huis moest kosten - praktische vraag vond ik, want als het niet in ons budget was, wilde ik niet verder praten... (maar volgens mij al vaker verteld)

heerlijk, net waren de kinderen met hun hoofdlampjes door het donkere huis aan het lopen, nu spelen ze diego en allisha, en zijn ze panda's aan het redden... alleen wil diego ook alllisha vangen (en daar is allisha alias Renske het niet mee eens), heerlijk dat fantasie spel

oh, da's balen van die prikpen, ik geloof dat tot nu toe meer geluk hebben gehad met die dingen. Ik snap dat prikken nog steeds niet... waarom zou je willen prikken, terwijl knippen veel mooier is... maar hier wordt het ook graag gedaan. Casper kan trouwens ook lekker spelen met ZOEF van de bibliotheek. Een spelletje waarbij 6 dingen gematched moeten worden dmv gekleurde randjes en dan kan je het zelf copieren

nou falcon, dan mag ik je feliciteren met je kapotte stofzuiger, llief zo'n M met de billen in de lucht.. Casper is ook moe, maar gaat steeds maar 1 minuut op de bank liggen en rent dan weer verder...

casper sliep laatst met z'n benen tegen het einde van z'n bed omhoog, z'n hoofd lag halverwege het bed...
Wat een geklets hier weer vandaag! Gezellie!!

Hmm...misschien moet ik ook maar vragen of Ainne de namen van J en M eruit wil halen. Is het dan niet handiger om het van iedereen eruit te halen? Bij een evt nieuw topic kunnen we het meteen vanaf het begin af aan zonder volledige namen doen.

(kom er nu achter dat we op de 3e plaats staan bij googlen, was eerder nog niet zo)

Sannie, heerijk die fantasie van de kids....kun je volgens mij ook heerlijk van genieten!

IK was vanmorgen weer vroeg op om te werken. Wekker gaat dan even voor 5 uur, ik begin half 7 met werken, moet uiterlijk 6 uur weg (was vanmorgen 06:15 uur, ik was netaan op tijd)

Falcon

wat kun je dan balen he? Maar zoals Sannie al zei, als je een huis leuk vind maakt het niet uit hoe het eruit ziet. Beetje doorheen kijken... Iets anders tegen oorpijn? Moedermelk! Wat klinkt dat lief hoe M is gaan slapen op de bank! Hahaha! Graag een foto op HM!

Kletsje

volgens mij leest Ainne helemaal niet meer mee...althans, dat is wat ze zei...

Gelukkig maar dat je nog niets gezegd had tegen Y anders was het een teleurstelling!

Wat ik vandaag gegeten heb? Rundervink, krieltjes en doperwtjes. (samen met mijn schoonouders, vriendjelief is werken) en er kwamen 3 neefje/nichtjes van Joeri eten en die hebben met zijn 4en poffertjes gegeten. Meike heeft ook 2,5 poffertje op, die wilde geen groenten meer toen ze zag wat de andere kids kregen! Kleine draak!

Behang is zeker leuk! En het ligt eraan hoe groot je muur is wat je wit behangen, als je maar 1 rol of 2 nodig hebt is het niet zo duur...

Mooi hok voor het konijnenbeest!

En Flodder woont toch niet zo heel erg ver? Misschien kan ik dan wel voor vervoer zorgen als het niet anders kan...

Tinus

volgens mij wacht je lijf tot je niet meer zo erg verkouden bent...

Bij een gestucte muur kun je ook behang hangen hoor! Of heb je structuur?

Ben ook benieuwd hoe J het gaat vinden het circus!

En nee, geen ijzerdraad maar flosdraad in zo'n houder....grmbl, bleek dat mijn eigen tandarts deze week nog dicht is ook, de tandarts van mijn moeder 2 weken, en ik ben niet zo'n held dat ik bij een hele vreemde ga...

Klinkt trouwens inderdaad alsof Manu zijn middagslaapje bijna verleden tijd is!

Zo, eerst dit even posten, dan een lekker bakkie senseo!
Hoi meiden,

Ik heb net voor de eerste keer bloed gegeven, en ik ga nu even lekker met een bakkie koffie op de bank.

Ik kom straks even terug om te reageren.
Wat goed Mette! Dat wil ik ook nog eens gaan doen....eerst die angst voor naalden eens wat meer onderdrukken.... (gaat wel al beter hoor...)
Hallo !!

Zo, dagje IKEA zit er op. Pffffff, we waren niet de enige. Maar ja, als het geen noodzaak was was ik ook niet gegaan vandaag !!

KM: dan maar lelijk die ren. Vind het in elk geval wel knijn vriendelijk die grote ruimte !!

Ik zou met alle liefde aanbieden die bank te komen brengen maar dat ga nie passen nie in mijn zafira. En als ik iets aanbied dan wil ik dat ook zeker nakomen en met die drukte enz........

Knor leuk naar t circus !! Ik rij de laatste tijd erg vaak bij jou in de buurt. Naar stage adressen enz. Oja, 9 januari is er weer een 2e hands ski kleding beurs. Als je intresse hebt dan kan ik je wel mailen.....

Mette; last van het bloed geven dan ?? Hoe is het met de kindjes ?

Sannie; leuk he als de kids zo lekker met elkaar kunnen spelen ??

Falcon; hahaha, die bezichtiging, zie de stress al helemaal voor me !! Ik lach wel maar ben blij dat ik een huurhuis achter laat :-)

Tinus; volgens mij kan ik die foto van die kaart me nog wel herinneren ja. Leuk. Ik heb alleen al bij Pepijn veel geld uitgegeven aan het geboortekaartje en heb nu geen zin om weer veel geld uit te geven. Maarja, zo'n kant en klaar kaartje is ook redelijk suf. Maar dan betaal je alleen de postzegel. Nou kortom, weet het nog niet dusss.

Maar de ramen aan de voor kant zijn gewoon zeg maar en de ramen aan de achterkant zijn schuine felux. Die komt idd op een plat dak uit dus die zal wel los lopen. En op zich heb ik tot nog toe ook geen waaghalzen maar met 3 kids ben ik ook wel eens het overzicht kwijt op wie waar is........

We hebben in elk geval een bank besteld en meubels !!!! Eettafel, tv meubel en salontafel wordt gemaakt door een man van steigerhout. Onderkant soort white wash en blad donker bruin met groef. Wel stoer. Bank is antreciet grijs. Daar wil ik leuke pip kussens voor ofzo, in elk geval met leuke kleurtjes. Rons de eettafel staan 5 gekleurde stoelen. In elk geval een groene, blauwe en roze tripp trapp. En P en ik nemen een eigen kleur stoel. Misschien paars en oranje ofzo. Zie het al helemaal voor me !! Mooie lampen er boven !!

JOEHOE !! Het wordt wel erg spannend !! Volgende meeting bij mij !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven