Wat draag jij thuis?
dinsdag 29 december 2009 om 17:29
Tja, niet echt een groot probleem natuurlijk. Als ik gewerkt heb en thuis kom kleed ik mij altijd om. Voornamelijk omdat ik het heel vervelend vind om een BH te dragen als ik op de bank hang. Er is niks mis met BH, want overdag zittten ze prima. Dus altijd de BH uit en dan doe ik ook gelijk maar een jogging pak aan. Echt charmant is het niet.
Mijn nieuwe voornemen voor 2010 is om er thuis wat charmanter uit te zien. Dus ben op zoek naar wat inspiratie?
Wat dragen jullie thuis? Nog anderen die een BH thuis ook vervelend vinden?
Mijn nieuwe voornemen voor 2010 is om er thuis wat charmanter uit te zien. Dus ben op zoek naar wat inspiratie?
Wat dragen jullie thuis? Nog anderen die een BH thuis ook vervelend vinden?
dinsdag 29 december 2009 om 17:34
ehhh.... ja hier eigenlijk hetzelfde verhaal... Zit vanwege een spierziekte al een aantal maanden thuis en merk dat dit toch wel een standaard uitrusting aan het worden is. Heb nu wel leuke nieuwe bh's gekocht, dus zie er niet meer uit alsof mijn voorgeven naar de grond toe getrokken wordt. In ieder geval al een klein stukje charmanter.. , ik hou dus dus mijn bh overdag wel gewoon aan....
dinsdag 29 december 2009 om 17:35
Wat het beste uitkomt met mijn dagplanning. Als ik de eerste uren vrij ben dan blijf ik in mijn pyama, moet ik vrij snel weg dan doe ik de kleding daarvoor vast aan. Soms zit ik dus in pyama, soms in sportkleding, soms in casual kleding en soms in nette kleding. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Al moet ik zeggen dat ik lichtelijk gegeneerd was toen ik laatst onverwacht bezoek kreeg en ik nog in mijn pyama zat
dinsdag 29 december 2009 om 17:36
Ja, ik heb ook een pest aan een beha. Overdag inderdaad prima, maar 's avonds mogen ze los
's Avonds trek ik mijn slaapshirt aan, want anders blijf ik aan het verkleden. Een lekkere joggingbroek en klaar. Onee ook nog een badjas erover, geen gezicht, maar wel lekker!
Die badjas is ten eerste om de boel warm te houden, maar ook om de boel een beetje te bedekken. Zo'n bh-loos slaapshirt is erg lelijk.
Kortom, ik zie er 's avonds niet uit. Ik wil wel anders, maar ik kan het nooit vinden. Wat ik zoek is een shirt, wat je ook in bed aankan, een soort van huisbroek en een lang vest/jasje erover, die over je billen komt en lekker ruim zit om je bh-loze lijf te bedekken.
's Avonds trek ik mijn slaapshirt aan, want anders blijf ik aan het verkleden. Een lekkere joggingbroek en klaar. Onee ook nog een badjas erover, geen gezicht, maar wel lekker!
Die badjas is ten eerste om de boel warm te houden, maar ook om de boel een beetje te bedekken. Zo'n bh-loos slaapshirt is erg lelijk.
Kortom, ik zie er 's avonds niet uit. Ik wil wel anders, maar ik kan het nooit vinden. Wat ik zoek is een shirt, wat je ook in bed aankan, een soort van huisbroek en een lang vest/jasje erover, die over je billen komt en lekker ruim zit om je bh-loze lijf te bedekken.
dinsdag 29 december 2009 om 17:38
nu nog in mijn Pyama . Heerlijk zulke dagen.
Op normale doordeweekse dagen gewoon mijn kleding die ik altijd draag.
Wel doe ik aan het einde van de dag vaak mijn bh uit, omdat ik een hekel heb aan bh's dragen. Maar met cup D is dat geen porum natuurlijk op straat, dat zwiebert heen en weer als je loopt
Wel doe ik aan het einde van de dag vaak mijn bh uit, omdat ik een hekel heb aan bh's dragen. Maar met cup D is dat geen porum natuurlijk op straat, dat zwiebert heen en weer als je loopt
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 29 december 2009 om 17:39
quote:borodini schreef op 29 december 2009 @ 17:38:
Wel doe ik aan het einde van de dag vaak mijn bh uit, omdat ik een hekel heb aan bh's dragen. Maar met cup D is dat geen porum natuurlijk op straat, dat zwiebert heen en weer als je loopt met een slappe C ook niet
Wel doe ik aan het einde van de dag vaak mijn bh uit, omdat ik een hekel heb aan bh's dragen. Maar met cup D is dat geen porum natuurlijk op straat, dat zwiebert heen en weer als je loopt met een slappe C ook niet
dinsdag 29 december 2009 om 17:48
dinsdag 29 december 2009 om 17:49
Ja ik ga ook niet echt in huispak. Doe wel mijn schoenen uit en evt jasje en blouse ook. Om de huispakblues te voorkomen nu ik sinds kort een vriend heb draag ik bijvoorbeeld een legging/wollen panty met een lang overhemd, of een lange trui met diepe hals en een zwarte panty, of een en een heel zacht zwart minirokje met een tshirt/truitje. Lijkt net op echte kleding, maar zit stiekem heel comfortabel. Meestal geen bh (kan prima) of een soort supersoft hemdje dat wat steun geeft.
dinsdag 29 december 2009 om 17:53
ik heb heus weleens een 'tokkie dag' meest op zondag maar niet vaak... verbaas mij ook over hoeveel mensen in hun 'tokkie outfit' lopen als ze thuis komen... heb altijd 'nette kleren' aan als ik van mijn werk kom maar vind het niks als ik dan in mijn 'tokkie pak' moet.... en ik vind het juist een bh heerlijk, zonder vind ik niks (s'nachts wel natuurlijk) dat gewiebel... je moet het maar doen zoals je het prettig vind....ik voel me prettig als ik kleren aan heb...
dinsdag 29 december 2009 om 18:02
Tokkie dag?
Ik val toch gewoon onder de 'normaal degelijke mensen', zie er overdag gewoon leuk uit, maar zodra ik thuis kom gaat er een comfortabele jogging/pyjamabroek en een lekkere trui aan. Waarom zou ik in m'n mooie, nette, strakke kleding thuis gaan zitten? Voor het geval dat m'n prinses op het witte paard langs zou komen?
En als ik bezoek krijg, dan hou ik lekker die comfortabele broek aan. Ze komen voor mij, niet voor m'n outfit.
Heb overigens wel een vriendin die er altijd netjes bijzit, heeft ze van huis uit zo geleerd. Als zij zich er prettig bij voelt, prima, ieder z'n ding toch?
Ik val toch gewoon onder de 'normaal degelijke mensen', zie er overdag gewoon leuk uit, maar zodra ik thuis kom gaat er een comfortabele jogging/pyjamabroek en een lekkere trui aan. Waarom zou ik in m'n mooie, nette, strakke kleding thuis gaan zitten? Voor het geval dat m'n prinses op het witte paard langs zou komen?
En als ik bezoek krijg, dan hou ik lekker die comfortabele broek aan. Ze komen voor mij, niet voor m'n outfit.
Heb overigens wel een vriendin die er altijd netjes bijzit, heeft ze van huis uit zo geleerd. Als zij zich er prettig bij voelt, prima, ieder z'n ding toch?