Wat moet ik hiervan denken en hoe ga ik hiermee om?

29-12-2009 21:42 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten mensen. Ik krijg niet de mogelijkheid om jullie vragen te beantwoorden.

Welterusten allemaal.

En bedankt voor jullie "lieve reacties"
Ik ben normaal gesproken de lulligste niet maar dit verhaal samenvatten gaat zelfs mij te ver. Dit viel me trouwens nog wel op:

"Ik had uiteindelijk zoiets van, ga uit ijn huis en laat me met rust. Hij is toen bij zijn moeder ingetrokken. Wij kregen een dochter (ja de warmte had ik wel nodig in de tussen tijd)"

Moet ik dit serieus nemen?
Kun je een samenvatting geven? Ik probeer het echt te lezen, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.
Oh wacht, de laatste zin daar kan ik wel wat mee: de kinderen weghouden bij hun vader lijkt me een slecht idee. Voor de rest wacht ik nog even op de samenvatting.
Jeetje, nu zijn jullie uit elkaar? Zo maar uit het niets?

Heftig hoor.

En je lijkt inderdaad wel een domme gans. Grow up.
Kun je de tekst ook in alinea's indelen? Dat leest wat makkelijker.
Samenvatting?
Te lang.
Huh? Dit gaat ook mij boven de pet, wat een lap..
Arme kinderen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat ga ik echt niet lezen hoor. Kort het eerst maar een voor de helft in en maak het overzichtelijker.
Ik kon er niet echt een touw aan vastknopen maar ik begrijp dat jij en je geliefde uit elkaar zijn, dat er veel gebeurd is en dat je hem mist, ondanks dat je hem gezegd hebt weg te gaan en dat hij de kinderen niet meer mag zien.

Wat naar voor je, maar echt leuk lijkt me jullie relatie me niet, zie je dat zelf ook in?

En over de kinderen; als het zijn kinderen zijn dan mag hij die gewoon zien hoor, ook als jij bij hem weg bent. Regel dat even netjes, dat jij en hij uit elkaar zijn maakt hem niet ineens minder vader of zo.
quote:wuiles schreef op 29 december 2009 @ 21:46:

Ik ben normaal gesproken de lulligste niet maar dit verhaal samenvatten gaat zelfs mij te ver. Dit viel me trouwens nog wel op:

"Ik had uiteindelijk zoiets van, ga uit ijn huis en laat me met rust. Hij is toen bij zijn moeder ingetrokken. Wij kregen een dochter (ja de warmte had ik wel nodig in de tussen tijd)"

Moet ik dit serieus nemen?Dat viel me ook al op Wuiles. En ineens wist ik waarom ik het altijd zo koud heb. Ik kan me wel warm aankleden, maar ik heb gewoon een dochter nodig. Dat helpt blijkbaar wel.
Maar goed dat werd in in dank afgenomen en begon de strijd tegen mij.

Beetje tegenstrijdig lijkt mij?
eh een jaar samen en dan al twee kinderen? hoe doe je dat?
Met de laatste zin ben ik het helemaal eens .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
en waarom mag ie de kinderen niet meer zien????
tjeemig de peemig, wat een verhaal, haast niet te lezen! maar ik heb m'n best gedaan en laat die gozert lekker wegblijven en laat ze een hondenuitlater huren voor die honden zeg! Belachelijk om daar je zoon zo ver voor te laten rijden,
quote:calvijn1 schreef op 29 december 2009 @ 21:51:

Arme kinderenMeerdere kinderen? Knap dat je dat hebt weten te distilleren uit deze brij. Ik kwam niet verder dan een dochter.
Je kent het verhaal van die ezel, hè..?
quote:slagroom schreef op 29 december 2009 @ 21:54:

tjeemig de peemig, wat een verhaal, haast niet te lezen! maar ik heb m'n best gedaan en laat die gozert lekker wegblijven en laat ze een hondenuitlater huren voor die honden zeg! Belachelijk om daar je zoon zo ver voor te laten rijden,

Interessant. Wat is er met die honden?

*probeert uit op basis van de reacties een coherent verhaal samen te stellen*
De relatie is over... Uit het niets???

Jij mist hem? Na zo'n waardeloze relatie te hebben gehad? Echt m'n bek valt open.

Je bent inderdaad een hele domme gans, als je een vent kansen blijft geven terwijl hij tig keer vreemdgaat.
...
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 21:53:

eh een jaar samen en dan al twee kinderen? hoe doe je dat?Kan natuurlijk wel. Je kunt zelfs kinderen krijgen van iemand waar je helemaal niet samen mee bent. Echt, de mogelijkheden van tegenwoordig zijn haast onbegrensd.
quote:wuiles schreef op 29 december 2009 @ 21:54:

[...]

Meerdere kinderen? Knap dat je dat hebt weten te distilleren uit deze brij. Ik kwam niet verder dan een dochter.Derde regel van boven. Oke, het is allemaal heel warrig geschreven, maar die volgde ik juist nog net wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven