LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Hallo! Ik houd het niet meer bij!!! Jullie gaan zó snel!

Ik heb snel bijgelezen maar hahaha die elevmeisje! Ze is écht heel grappig "maar díe heb ik nog niet"! Die ga ik onthouden voor mijzelf! Oh ik kan jouw bruin met witte stippen bol met rood lintje wel voorstellen geloof ik. Leuk. Als ik een meisje had gekregen (of ooit nog ga krijgen) dan wil ik zo'n kamertje maken in polkadot stijl! Helemaal gaaf!!

Oeh nieuwe buikfoto van pien? Ik ga zo gelijk kijken! Wat naar dat je door je rug bent gegaan zeg. Hoe gaat het nu? En ik zat vanmiddag al aan jouw meldplicht te denken, vanaf wanneer dat in zou gaan! Maar bijnaaaaaa, woeiiii, zo leuk! Ik heb ook écht écht weer zin in een bevalling hier! En dan komen er nog wel drie achter elkaar!! En daarna ons neempje!! WieuuuW!

Chiek lieverd, wat een schrik moet dat zijn geweest, die val.... oh man! Kreeg er gewoon kippevel van! En wat sneu dat ze daarna tijdens het flesje in huilen uitbarst! Zielig als je kleintje ergens last van heeft (pijn heeft) en je zo weinig kan doen!

En Sproetje: Woeiiiiii! Morgen komen je spulletjes!!!! Héhé eindelijk!

Hier gaat alles goed (thanks lieve beng dat je aan me dacht). Druk op het werk: veeeeeeel nieuwe aanmeldingen voor ons nieuwe onderzoek! Yeh! en druk met analyses draaien en nieuw artikel schrijven. Erg leuk allemaal! Wil aan het eind van de dag dan eigenlijk nog zóveel doen, maar moet natuurlijk Luba ophalen! Heerlijk moment van de dag, maar is wel een flinke rem op overwerken!! Ook wel goed voor mij, anders was ik alweer aardige volle werkweken aan het maken.

Verder is nze auto stuk gegaan en heb ik hem laten repareren, a 300 euri's.... boehoeeee want we wilden juist een camera gaan kopen deze maand. Hmmm, nu moeten we even kijken hoe we dat gaan doen, want we moeten niet gek veel langer wachten met een camera, want er zijn zó verschrikkelijk veel leuke momenten nu om op te nemen!!

Luba doet het goed! Hij had vandaag van 10.15 tot 12.45 geslapen en van 14.30 tot 17.45! Toen ik hem kwam ophalen lag ie al ruim drie uur te slapen en moest ik hem wakker maken! 'S nachts daarentegen, was slapen nooit een probleem behalve dat ie altijd tussen 05.30 en 06.00 uur wakker was.... slaapt ie nu 's nachts ook ineens niet meer zo goed (eigenlijk sinds afgelopen weekend). Is vaak tussendoor wakker en huilt dan zachtjes. Eerder lag ie gewoon te kletsen, heel gezellig, maar dat heb ik dus sinds afgelopen weekend niet mee gehoord. Ahjoh, het is wel zo'n vrolijk jochie, lacht de hele godganse dag en hij huilt echt vrijwel niet! Misschien 5 minuten in de 4 dagen, ofzo?

Hij ligt nu lekker zijn papfles te drinken bij Luusman.

Laliefje, ik had een heel verhaal voor je geschreven op de groep, maar ik drukte ineens op meerdere knopjes tegelijk en toen was ineens alles weg!! Had echt een lief berichtje voor je getypt, een hart onder de riem en een blijk van gedeeld leed (ik weet zo verdomd goed hoe zwaar het was om die stappen naar het toilet te zetten, omdat ik hetzelfde heb ervaren. Als ik iets minder hard mijn best had gedaan dan was ik ook knock-out gegaan! Ik deed mijn stinkende best en moest me volledig concentreren op het lopen naar het toilet, want man wat was dat een opgave voor mijn lijf! Ik heb wel direct ijzertabletten voorgeschreven gekregen, maar ben ze pas na 7 dagen gaan slikken trouwens. Die eerste week ben ik dus ook nog heel slap geweest met een hb van 4,3. Ik kon eveneens niet lang kijken bij het in bad doen van Luba. Feitelijk komen onze verhalen overeen, met misschien alleen 1 verschil: ik heb het als minder belastend ervaren. Dit is misschien te verklaren vanuit het feit dat ik vóór de bevalling al weinig meer kon en fysiek al vrij veel beperkt was (bekken en zwangerschapsischias) en dat jij het fysiek veel makkelijker hebt gehad (toch? ik wil je niet voor het hoofd stoten). Onze referentiekaders aren dus verschillend, maar feitelijk waren onze eerste weken vrij veel hetzelfde. Maar wat telt, is jóuw gevoel erover. Dat nestelt zich sterk in je, bij je herinnering. Misschien telt het om te weten, dat jouw fysieke slapheid van die week er écht bij hoorde. Anderhalve liter bloed verliezen is niet niks joh! Het is écht niet gek om je dan zo beroerd te voelen en zeker als je medicatie pas na vier dagen start! Jammer dat je met Laalman hier wat moeilijker over praat, maar je kan hier natuurlijk altijd spuien.

Nu heb ik toch, en maar goed ook, opnieuw mijn bericht getypt (weliswaar een stuk korter dan mijn eerste bericht dat ineens foetsie was (door verkeerd toetsie)...
Goedemorgen!

Was heel vroeg gevloerd gisteravond dus niet meer hier geweest, lag om 20:30 al op bed geloof ik. Ben erg moe op t moment, denk dat Bengel weer een groeispurtje doet en dat vergt nogal wat van mijn lijf. Dus ik doe t rustig aan..

@elev

tuurlijk mag je mij een creabea vraagje stellen op de groep! Of ik t antwoord weet is een 2e, maar dan heb ik altijd back-up in de vorm van een bijzonder creabeamoeder. !

Duft en Mard zitten zeker al in de vakantiehuisjes of niet?? Of zit ik er nou helemaal naast?

Haaaaai Luus! Fijn dat alles goed gaat met jou en Luba en werk etc. Balen van de auto, dat zijn dan van die lekkere tegenvallers. Hadden wij met de wasmachine, dat geintje heeft me bijna 1500 euro gekost. Nou had ik ook een goedkopere wasmachine kunnen nemen natuurlijk, maar ik wilde perse een M*iele.
@sproet

vervelend dat sproetekind vaker spuugt nu. Ik heb geen idee waar dat aan kan liggen, maar vind t wel heel vervelend voor hem (en voor jou)
Neempiepeempie (hihi, klinkt grappig ) straks naar de verloskundige.... leuk leuk leuk!!

Kom je wel uitgebreid verslag doen hier? En gaat neemman mee eigenlijk?

Sproet, ik heb ook geen idee waar het aan zou kunnen liggen... eet of drinkt hij gulziger dan anders? Laat je hem nog een boertje laten na een fles? Hou je hem na een fles nog even rechtop ipv meteen in bed neerleggen? Verder zou ik ook geen idee hebben..

Wat heeft die kaart er dan gruwelijk lang over gedaan zeg, heb 'm 3 dagen na je verhuiskaart gepost!

Vandaag komt jullie container!! Heerlijk om straks weer omringd te zijn door jullie eigen spullen, dan wordt het huis vast een heel stuk meer jullie "thuis" ook!

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor die scan, vind t best een beetje eng om een halfuur in zo'n tunnel te moeten liggen Mag een cd meenemen want dat apparaat schijnt ook nog behoorlijk herrie te maken
Succes met je scan Chiek. Ik heb er ook eens ingelegen en vond het best te doen. (en dat voor iemand die liever niet de deur van t toilet op slot doet omdat het zo'n klein hokje is...)

Apparaat maakt idd herrie, een soort bonkend geluid. Je eigen CD hoor je alleen in de pauzes eigenlijk

En zeg gewoon dat je t spannend vindt, daar hebben ze echt begrip voor.

Tip: doe kleding aan zonder metaal (geen beugel in je bh, geen ritsen of metalen knopen). Kleding waar geen metaal inzit mag je aanhouden, ligt wat comfortabeler en warmer.

Veel plezier bij de VK Neem!
Een half uur, Chiek, duurt dat echt zo lang? Ik snap best dat je daar tegenop ziet. Het is wel fijn dat er nu naar je knie gekeken gaat worden natuurlijk, dat is inmiddels meer dan nodig (goeie timing inderdaad, die val..). Veel succes in elk geval, ik zal aan je denken.

hihi, nu schrijft Luus een monsterpost a la Neem. Fijn om je zo enthousiast over je werk te horen, zeg! Het is ook heel leuk wat je doet natuurlijk, maar ik kan me toch voorstellen dat als je je lieve luba ervoor weg moet brengen, het allemaal wat minder belangrijk lijkt. Maar gelukkig heb je de passie nog niet verloren! En die luba, bijf minuten huilen in vier dagen.. Da's wel een heel gelukkig kind.

Mijn vraag staat er op, Beng. Sproet had ook al wat goeie ideeen, maar ik hoor graag of jij er nog gedachten over hebt. Mijn moeder komt straks langs omdat ze toevallig in de buurt was, dus we gaan er gelijk aan beginnen.
Mijn überfoute huispak ligt al klaar beng

En ja, er staat in de folder dat 't een halfuur duurt...zou mijn laptop mee naar binnen mogen?
Chiek, het geluid wat dat apparaat maakt klinkt een beetje als hardcore muziek. Ik zeg altijd dat het op de muziek van mijn broertje lijkt. En inderdaad geen metaal, maar het ligt er een beetje aan hoe nieuw het apparaat is. Op mijn werk hebben we een Tesla3 en daar mag absoluut geen metaal in, maar bijvoorbeeld ook geen goud of zilver. En op de andere kamer staat een ouder apparaat en als je daar komt voor een kniescan mag je je BH aanhouden.
Ik zie het wel... zal al mijn sieraden (en dat zijn vele kilo's ) thuislaten voor de zekerheid. Een beugelbh heb ik al in geen maaaaanden aangehad en in mijn kansloze huispak zit alleen elastiek en geen rits, knopen oid. Heb er totaal geen zin in (en in de uitslag over een paar weken ook niet!) maar ja, sommige dingen moeten nu eenmaal.

Maar dan kan ik die cd net zo goed thuislaten begrijp ik? Ben nu nl aan het dubben welke ik mee zal nemen..
Morning!

Zo mijn laatste werkdag voor dit jaar was gisteren! Lekker vrij dus de komende dagen...

Sproet, wat fijn dat je spullen vandaag aankomen! Jeeee wat een genot zal dat zijn zeg...al je eigen vertrouwde spullen weer om je heen, dan wordt je huis gelijk meer eigen!

Chiek wat balen van je knie veel succes vandaag met de scan! Hoe is het met chocochiekje? Alweer wat beter?

Neem, have fun vandaag! Hopelijk kun je een echo lospeuteren

Pien, hoe is het met je rug?

Jaaaa Duft is al een lekker weekje weg, veel plezier mop! Mard ook al?

Luus dank voor je woorden...mijn hb was ook rond dat niveau geloof ik...maar ik denk dat die vergelijking wel te maken is. Jij voelde je voor de bevalling natuurlijk al flink kut, terwijl ik eigenlijk nog zo gezond als een vis liep rond te dartelen...voor mij was het verschil echt zo groot als dag en nacht...Maar goed we hebben ons er alledrie (jij, Sproet en ik) doorheen geslagen...komt dus helemaal goed En wat gaaf dat het allemaal zo lekker loopt op je werk! Good for you!

J'tje huilt trouwens ook echt zo weinig...ik kan eigenlijk ook zeggen *toch even afkloppen* ook vrijwel nooit Hij piept heel even als hij wil laten weten dat hij honger heeft of moe is en that's it!

Even een heel andere vraag, hoe brengt jullie baby de dag door? J'tje zit op schoot om lekker te knuffelen en te praten, hij zit in de wipper en hij speelt in de box...maar dat is het eigenlijk wel. Of we gaan natuurlijk even naar buiten om te wandelen...maar doe ik nu te weinig met hem of is het wel goed zo? Ik vind het zo moeilijk inschatten...
Ben trouwens gisteren naar Komt een vrouw...geweest...pfff...het is maar goed dat ik zakdoekjes onder handbereik had. Trouwens heel de zaal zat te snuffen...
Laal, wees blij dat jeetje zo weinig huilt, heerlijk toch? Moet zeggen dat ons meisje ook amper huilt, alleen als er echt iets is, zoals die val. 5 minuten per dag haalt ze niet eens, eerder 5 minuten per week.

Ons dagritme, goede vraag! Wilde 'm toevallig ook al aan jou gaan stellen Meestal rond 06.45 de eerste voeding, daarna gelijk weer slapen. Dan wordt ze rond 09.30 zelf wakker en haal ik haar uit bed (net als nu, ze zit nu naast me in de wipper). Dan is het een beetje kletsen, soms een knisperdoekje oid en rond 10 uur ga ik met haar naar boven om te verschonen, aan te kleden, te wassen met een washandje en daarna een fles. Na de fles is ze nog 45-60 min wakker; eerst weer even kletsen en daarna onder haar speelkleed in de box. Als ze in haar ogen gaat wrijven gat ze gelijk naar boven, naar bed. Dan slaapt ze weer een uur of 2, en dan begint het riedeltje overnieuw. Soms gaan we nog even boodschappen doen, even naar een vriendin van mij, of wandelen, maar veel meer gebeurt er nog niet op een dag. Ik heb nog niet de behoefte om met haar te gaan winkelen, en bovendien durf ik dat nog niet zo goed zonder man (met man hebben we dat wel al een keer gedaan, tussen 2 voedingen in, dat ging prima) Toen ik pas in Rdam ging winkelen zag ik tig moeders met kinderwagen volgegooid met kleding, tasjes met aankopen, en zelfs een vrouw die haar kind in de rij van h&m een fles stond te geven Los van dat ik daar heel gestresst van zou worden ("gaat ze niet huilen/ vind het ze nog wel leuk/waarom is het nou zo druk/is het al flestijd") vind het niet zo nodig ook.

Vraag me af hoe mensen dat doen als ze bijvoorbeeld een dagje naar de dierentuin gaan met hun baby. Dat lijkt me erg leuk komend voorjaar, maar hoe doe je dat dan met verschonen, voeden etc?
Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk dat J'tje zo weinig huilt...dan zal hij het vast naar zijn zin hebben bij ons...

Hier is het ritme als volgt:

06:30 - 07:00 uit bed

Fles

Even praten en knuffelen

In de box spelen

Nog even in de wipper

08:30 - 09:00 weer slapen

09:30 - 10:00 meestal weer wakker, soms slaapt hij wat langer

Dan nog weer even spelen en knuffelen

10:30 - 11:00 fles

Weer even spelen en knuffelen en dan box/wipper

12:30 - 13:00 slapen tot ongeveer 15:00 uur

Fles

Lekker kletsen, knuffelen en dan weer even spelen in de box of met een ander speeltje

17:30 - 18:30 nog even slapen

Dan uitkleden, wassen, slaapzak aan en lekkere papfles

Nog even lekker op schoot en praten en knuffelen

Daarna nog heel even spelen in de wipper

19:45 lekker weer naar bed en slapen tot de volgende ochtend

Zo dat is ons dagritme...en natuurlijk ga ik dan soms even wandelen, of boodschappen doen, ergens op visite of even naar de winkels om even lekker rond te kijken...maar als we niet op visite gaan, dan ben ik altijd tussen twee voedingen weg en weer op tijd thuis. Ik vind het ook nog niet nodig voor Jee om heel de dag weg te zijn en hem overal even snel snel eten te geven. En hoe anderen dat doen...geen idee
Elev, wat leuk trouwens dat je spulletjes toch al zo snel binnen zijn! Ik denk dat ik ook wel wat geld ga uitgeven op die site...en bedankt

Ben trouwens heel benieuwd naar je bel
Naar de dierentuin gaat natuurlijk wel Chiek...zeker als meisje weer wat groter is. Je hebt er genoeg restaurantjes om even lekker te zitten zodat je Chocopopje de fles kan geven en in de damestoiletten zijn meestal wel van die tafels waar je kind kan verschonen...ik zou het alleen niet lekker fris vinden om mijn kind op zo'n kussen te leggen
Chiek, welke draagzak heb jij eigenlijk? Ik overweeg er ook eentje kopen...hoe lang kun je die dan gebruiken? Wat vind je van de jouwe?
Ons ritme:

06.00-06.30 flesje (15 minuten)

tot ongeveer 7.30-8.00 is het dan spelen: eerst rechtop knuffelen na de fles, zo'n 15 minuten. Dan zo'n 20 minuten gaat ie of op de grond, of op de bank op het boxkleed spelen samen met mij of luusman. Daarna nog 20 minuten alleen spelen. En dan nog 15 minuten hem helemaal insmeren met creme (soort knuffelmomentje ook). Dan zijn er in totaal 90 minuten voorbij vanaf het moment van wakker worden, en gaat ie weer naar bed (08.00).

Rond 09.00-09.30 flesje

Rond 12.00-13.00 flesje

Rond 15.00-16.00/17.00 uur flesje

Rond 21.00 uur laatste fles.

Tussendoor herhalen we telkens hetzelfde ritueel, in altijd dezelfde volgorde, zoals bij de ochtendfles beschreven.

Samen spelen: veel kletsen met elkaar, oefenen van stemgeluid (samen gillen van hoog-laag), oefenen fysiek gezien (omrollen, kruipen, zitten), vaardigheden oefenen (bladzijdes omslaan van een kartonnen boekje bijv), samen met speelgoed spelen, voor de grote spiegel staan samen en zijn eigen spiegelbeeld ontdekken, kiekeboe spelen (door hydrofiele luier op zijn gezicht te leggen die hij er zelf af moet trekken: als we elkaar weer zien is het dikke pret!). Al deze dingetjes gebeuren eigenlijk wel iedere keer na een voeding, misschien dat ik er één wel eens weglaat. Nu ik het zo lees, lijkt het wel heel druk, maar dat valt wel mee.

Alleen spelen: dan ligt luba op zijn kleedje op de grond onder een mobiel, of in de box met doekjes en knuffeltjes of afstandsbediening. Hij rommelt zelf maar wat aan in de box, kirt en kraait.

Luub zit vrij weinig in de wipper. Meestal vind ie dit ook niet fijn, want dan kan hij geen kant op. Hij wil zelf te graag bewegen, dus als ie in de wipper zit, is ie alleen maar bezig om eruit te komen. Ik gebruik de wipper soms wel als ie héél moe is, maar niet wil slapen, of als ik sta te koken en hij erbij staat op het aanrecht om te kijken (onder de lampen, dat vindt ie dan wel leuk).

Ik ga weer aan hetw erk, kwam alleen even snel spieken hier. Vandaag rustig dagje, er is bijna niemand.
HIer is "kiekeboe" ook een grote hit samen spelen is inderdaad samen praten...vanochtend hebben we geoefend met tong uitsteken en verdraaid...J'tje steekt zijn tong uit of tijdschrift bladeren, hij vindt papier bijzonder interessant en kreukelt zo een heel tijdschrift bij elkaar, ook kietelen vindt hij erg leuk...oefenen met rollen doen we ook...

Jee vindt de wipper nog wel steeds leuk, maar dat komt door dat boogje met knuffeltje die er boven hangt...daar speelt hij altijd mee. Al kan ik hem nu niet meer met een gerust hart achter laten in de wipper, want dan is het wachten op het moment dat hij op de grond ligt haha!

Nou gelukkig dan maar...dan houden we toch allemaal een beetje hetzelfde aan...dat ben ik weer gerustgesteld
Kiekeboe probeerde ik toevallig vanmorgen ook; was geen succes, ze schrok ervan, kreeg toen een pruillipje en ging huilen Dus daar wacht ik nog maar even mee

Ze vind mijn handen trouwens wel erg interessant, ze kan minutenlang aan mijn vingers en nagels zitten (zou ze snappen dat die van mij gewoon een rotere versie van die van haar zijn? ik denk het niet)

Als je verschonen op een openbaar verschoningskussen vies vindt (wat ik me goed kan voorstellen... nooit zo bij stil gestaan maar inderdaad: yuk! ) dan neem je toch een hydrofielluier mee om er overheen te leggen?

Wat ik van jullie zo lees, is dat jullie na de eerste fles meteen ook echt "wakker" zijn. Ik leg meisje daarna meteen weer in bed (ze begint dan ook echt weer te gapen) en dan slaapt ze nog een uur of 2- 2,5. Haar dag begint daardoor eigenlijk oas rond een uur of 9.30. In de tijd dat zij slaapt, kan ik uitgebreid douchen, aankleden, ontbijten, nieuws kijken etc. Weet alleen niet hoe ik dat dan moet doen als ze naar de opvang gaat..
Oh ja, de draagzak

Wij hebben de Be*co Butterf*ly 2 (te koop op de site van Bloze Kriekske of zoiets, google maar) Die is te gebruiken vanaf 3,5 kilo tot 20 kilo! Dus daar kun je voorlopig mee vooruit In eerste instantie draag je op je buik, beetje net als een babybjorn maar dan veel fijner (véél betere houding voor de baby, en betere gewichtsverdeling voor jou en dus niet belastend voor je rug), en als jeetje groter wordt draag je op je rug. Hij is niet goedkoop (139 incl. versturen) maar wel de investering waard vind ik! Het is even puzzelen in het begin, maar als 'ie eenmaal afgesteld is (met gespen, net als een rugzak) dan is het de keren daarna 1 minuut werk, en kun je het makkelijk in je eentje. Hij is er in allerlei prints, van bloemetjes en dino's, maar ook effen.

Meisje vindt het zalig, ze houdt haar handjes stevig vast aan mijn zij, net als een klein aapje en ze valt vaak ook in slaap

Nog 1 tip; gebruik 'm niet als het glad is buiten
Goedemorgen. Het verlof gevoel begint eindelijk in te zinken en ik hoef dan ook even helemaal niks van mezelf vandaag. Behalve eten halen voor vanavond.

Het helpt natuurlijk ook dat de rug beter gaat en ik me dus beter voel. Heerlijk!!!

Wat een drukke dagen met jullie kleintjes!! Ik zou denken dat ik er veel meer op uit zou gaan op een dag. Maar daar verkijk ik me denk ik erg op. Pffff vind het wel heftig klinken allemaal hoor. Als dat maar goed gaat straks. Ik ben daar op de een of andere manier nog steeds een beetje huiverig voor.

Hoe doen jullie dat dan 's ochtends als jullie moeten werken? Met klaarmaken en wegbrengen enzo?

Sproet veel plezier met uitpakken vandaag. Jij hebt gewoon een derde Kerst/Sinterklaas. Heerlijk!!!

Neem ben heel benieuwd hoe het bij de vk gaat zijn. Veel plezier!

Laal sorry heb je helemaal niet meer op de hoogte gehouden van mijn rug. Had er ook wel een beetje een dagtaak aan dus het kwam er niet zo van. Maar het gaat dus beter. Ben nog steeds heel stijf en moet wel uitkijken met bepaalde bewegingen maar hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar beter.

Chiek ik vind jouw start van de dag ook wel relaxed klinken hoor. Even de tijd aan jezelf. Hoe dat straks dan moet zou ik inderdaad ook niet weten. Maar dat lijkt me sowieso lastig als de baby straks naar kdv moet.

Hoe lang heb jij eigenlijk verlof Chiek? Ik heb het gevoel dat jouw verlof veel langer duurt dan die van de andere meiden. Zal je vast al eens verteld/uitgelegd hebben maar ik weet het niet meer.

Ik zit hier trouwens heerlijk met de top 2000 aan. Dat vind ik altijd zo'n heerlijke radio om naar te luisteren zo op het eind van het jaar. Morgen met lekker harde radio aan oliebollen bakken. Helemaal gezellig!!!

Is het bij jullie ook weer (gedeeltelijk) wit trouwens?
Pien, mijn verlof eindigt eigenlijk as maandag, maar nu dus even niet... (heb ik toch verteld op de groep?) En ik had inderdaad sowieso al langer verlof, want had nog 4 weken aan vrije dagen en die had ik achter mijn verlof geplakt. Mijn 16 weken verlof waren dus al de 1e week van december voorbij.

En hoe je dat doet met wakker maken, naar de opvang brengen en dan (bij voorkeur gedoucht en enigszins representatief uitziend ) naar je werk toe gaat... dat weet ik ook niet! Willen de werkende mama's dat eens uitleggen?
Wit?!?!

Wil je me niet zo laten schrikken!!

Hier is het grauw en een beetje mistig, maar geen vlokje sneeuw of ander neerslag gelukkig
Ah ok. Jouw verlof duurt ook daadwerkelijk 4 weken langer. Mijne ook trouwens. En ik weet waarom het nu langer duurt hoor. Heb ik helemaal meegekregen.

Maar het viel me op dat het voor mij bij jou langer leek te duren voor je weer hoefde te werken. Bij sommige meiden lijkt het verlof omgevlogen te zijn maar dat heb ik bij jou dus niet. Zal wel een rare gedachtekronkel van mijn persoontje zijn.

Oef Pienmini boort even een schouder in mijn zij. Dat is zo'n gek gevoel. Niet pijnlijk ofzo. Gewoon gek!

Enne heb je al foto's van jou met chocopopje in de draagzak? Ben heel benieuwd....
Oh enne hier sneeuwde het dus gisteravond. Best hard.

En nu is het dus weer wit. Hoewel het op de stoep wel mee lijkt te vallen. Gelukkig! Want ik wil er nog wel even uit vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven