Het kasteel
dinsdag 29 december 2009 om 23:06
Kan me voorstellen dat je er wiebelig van bent, Mims, klinkt als een erg akelig gezicht inderdaad.
O jongens, op de vriendjessite heb ik zojuist mijn allerallerallerlievelingsfoto van mij samen met Jongste Zoon in de efteling gezet. We staan er allebei niet eens erg mooi op, maar deze foto is me nu al zo dierbaar omdat de moederzoonband ervan af knalt. Mijn ventje.
O jongens, op de vriendjessite heb ik zojuist mijn allerallerallerlievelingsfoto van mij samen met Jongste Zoon in de efteling gezet. We staan er allebei niet eens erg mooi op, maar deze foto is me nu al zo dierbaar omdat de moederzoonband ervan af knalt. Mijn ventje.
.
woensdag 30 december 2009 om 07:11
Mooie foto Marie, snap helemaal wat je bedoelt.
Sneeuw bij jullie Mimsey?
Nou ben benieuwd hoe dat met mijn vlucht vanavond gaat.
In suupstad niets wit. Wel heel lief, collegaatje die bij andere werkplek om de hoek woont zei al dat als ik treinproblemen zou hebben naar de luchthven moest ik maar bellen, dan zou ze me brengen.
Eerst maar koffie.
Sneeuw bij jullie Mimsey?
Nou ben benieuwd hoe dat met mijn vlucht vanavond gaat.
In suupstad niets wit. Wel heel lief, collegaatje die bij andere werkplek om de hoek woont zei al dat als ik treinproblemen zou hebben naar de luchthven moest ik maar bellen, dan zou ze me brengen.
Eerst maar koffie.
woensdag 30 december 2009 om 09:24
193 jurkjes? O, dan valt mijn slaapkamer nog mee (maar stuur niettemin die butler maar door als ie weer opgedoken is...)
Veel plezier, Suup! Hoop dat er geen gedoe is met vliegen. Ik zal even kijken hoe mijn mama in de oppas-zin zit met je feestje, maar ik kan die avond volgens mij sowieso, en GG is dan gewoon een mogelijke bonus
Ja, het huis de finishing touch geven... Dat duurt bij mij altijd Heel Lang. Maar er is hier nog ontzettend veel finishing te touchen, ik ben alleen bang dat het pas gebeurt als ik een sabbatical geregeld heb (en die besteed ik dan vermoedelijk nog aan 3015 boeken lezen en alles verder laten zoals het is). Maar gelukkig ben ik hier wel. Altijd als ik naar huis fiets/rij, verheug ik me er zo op om hier weer binnen te komen. Mijn huis, mijn mensen. Heerlijk gevoel is dat.
Veel plezier, Suup! Hoop dat er geen gedoe is met vliegen. Ik zal even kijken hoe mijn mama in de oppas-zin zit met je feestje, maar ik kan die avond volgens mij sowieso, en GG is dan gewoon een mogelijke bonus
Ja, het huis de finishing touch geven... Dat duurt bij mij altijd Heel Lang. Maar er is hier nog ontzettend veel finishing te touchen, ik ben alleen bang dat het pas gebeurt als ik een sabbatical geregeld heb (en die besteed ik dan vermoedelijk nog aan 3015 boeken lezen en alles verder laten zoals het is). Maar gelukkig ben ik hier wel. Altijd als ik naar huis fiets/rij, verheug ik me er zo op om hier weer binnen te komen. Mijn huis, mijn mensen. Heerlijk gevoel is dat.
woensdag 30 december 2009 om 09:44
Goed zo Lil!
Enm Mooie foto, M'anas
Suup al helemaal ingepakt?
Mims, wat schrikken! Heb je gezien wat de schade is, vanmorgen?
Gister vijfde kerstdag gevierd. En mensenkinderen, wat was het leuk. De twee kindjes van school hebben zulke leuke ouders (wisten we al )en het was helemaal leuk. Tafel helemaal groot, mooi gedekt, Vier gangen (5 als je de koffie met chocolaatjes meetelt) lekker eten, ontzettend gelachen, kindjes die zowaar veel wilden proeven en ook heel goed gegeten hebben, elkaar tot broertjes en zusjes bombardeerden en pas heel, heel laat in bed lagen (Jom omstreeks 2200 en MK om 0000, beiden luid roepend dat ze Niet Moe waren. )
En toen ging het ook nog sneeuwen
Het was echt heel leuk Ben heel blij met zo'n netwerk in de buurt.
Een huis is nooit af, toch? Als je het laatste eenmaal gedaan hebt kan je weer aan het eerste beginnen. Tenminste, dat doe ik altijd.
Iemand nog een bakkie koffie?
Ikmoet een beetje vaart gaan maken. Wil het kroost zo de trein in gooien
Enm Mooie foto, M'anas
Suup al helemaal ingepakt?
Mims, wat schrikken! Heb je gezien wat de schade is, vanmorgen?
Gister vijfde kerstdag gevierd. En mensenkinderen, wat was het leuk. De twee kindjes van school hebben zulke leuke ouders (wisten we al )en het was helemaal leuk. Tafel helemaal groot, mooi gedekt, Vier gangen (5 als je de koffie met chocolaatjes meetelt) lekker eten, ontzettend gelachen, kindjes die zowaar veel wilden proeven en ook heel goed gegeten hebben, elkaar tot broertjes en zusjes bombardeerden en pas heel, heel laat in bed lagen (Jom omstreeks 2200 en MK om 0000, beiden luid roepend dat ze Niet Moe waren. )
En toen ging het ook nog sneeuwen
Het was echt heel leuk Ben heel blij met zo'n netwerk in de buurt.
Een huis is nooit af, toch? Als je het laatste eenmaal gedaan hebt kan je weer aan het eerste beginnen. Tenminste, dat doe ik altijd.
Iemand nog een bakkie koffie?
Ikmoet een beetje vaart gaan maken. Wil het kroost zo de trein in gooien
woensdag 30 december 2009 om 12:05
Alles ingepakt en koffer staat al op de luchthaven. Sneeuwboots aan. En met de verkeersellende lijkt het mee te vallen, dus Broerstad, here I come
(vlieg pas om half 8 hoor).
Mims goed/veilig op kantoor gekomen? Schrik een beetje uit de benen?
Tila, fijn dat het zo leuk was.
En eens met jou hoor. Een huis is nooit af.
Nou ik ga nog maar eens wat doen. Laatste werk-uurtjes van het jaar.
Mims goed/veilig op kantoor gekomen? Schrik een beetje uit de benen?
Tila, fijn dat het zo leuk was.
En eens met jou hoor. Een huis is nooit af.
Nou ik ga nog maar eens wat doen. Laatste werk-uurtjes van het jaar.
woensdag 30 december 2009 om 12:32
Suup: heel erg veel plezier bij je broer! Hoop dat de sneeuwellende meevalt en dat de vluchten gewoon als gepland gaan!
Tila: dat klinkt gezellig, die vijfde kerstdag! Was dat dus met schoolpleinouders? Gezellig!
Wij doen vanavond ook een soort zesde kerstdag, hoewel: da's niet helemaal waar, het is meer een traditie dat dierbare vrienden-met-kinderen op de 1 na laatste dag van het jaar bij ons langskomen voor een etentje en knallende kurken. Gezellig. Voor die tijd moet ik echter nog 203 dingen doen en ik kan niet echt in actie komen.
Mims: sneeuw? Hier ligt werkelijk geen vlokje sneeuw, wel vieze regen.
Tila: dat klinkt gezellig, die vijfde kerstdag! Was dat dus met schoolpleinouders? Gezellig!
Wij doen vanavond ook een soort zesde kerstdag, hoewel: da's niet helemaal waar, het is meer een traditie dat dierbare vrienden-met-kinderen op de 1 na laatste dag van het jaar bij ons langskomen voor een etentje en knallende kurken. Gezellig. Voor die tijd moet ik echter nog 203 dingen doen en ik kan niet echt in actie komen.
Mims: sneeuw? Hier ligt werkelijk geen vlokje sneeuw, wel vieze regen.
.
donderdag 31 december 2009 om 02:24
Geniet, geniet, geniet, en oh ja... geniet, lieve Suup.
Ik vind trouwens dat Bloes niet meer zo lang op vakantie mag. Tssssk, ons zo lang alleen laten, wat verbeeld ze zich niet.
().
En morgen, morgen gaan we lekker naar de Tila's.
Is het te laat om voor te slapen?
~knipt het licht uit en loopt op haar tenen naar de slaapvertrekken~
Ik vind trouwens dat Bloes niet meer zo lang op vakantie mag. Tssssk, ons zo lang alleen laten, wat verbeeld ze zich niet.
().
En morgen, morgen gaan we lekker naar de Tila's.
Is het te laat om voor te slapen?
~knipt het licht uit en loopt op haar tenen naar de slaapvertrekken~
Wat wilde ik nou toch typen?