3000 plus topic deel 15!!

29-12-2009 03:21 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
De fluit

We zijn er niet uit

Is hij van een vrouw of een man?

Ach....als je er maar op fluiten kan.

We gaan fluitend naar deel 15!!

Iedereen is welkom!

Twee notes:

* We respecteren elkaar.

* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.

Have fun allemaal!!

Lijst volgende topicopeners:

16: BAM

17: Stratego

18: Lunaan

19: Pilous

20: Banba

21: Minny

22: Mysterie guest

23: Boogje

24: Willem

25: Mocy

26:Qwertu
Werk, maar heb nu vakantie!!! En ik verveel me rot, kan niet zo goed niksen.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Ga zo de loodgieter bellen, is gisteravond niet gekomen en ik heb al 1 1/2 maand geen warm water. Hij is al 5 keer geweest, op dat moment doet alles het en dan de volgende morgen weer niet. Ik krijg zo langzamerhand het idee dat hij een beetje te graag bij me lang komt, grrrrrrrrrrrr mannen...
haha! Dus je moet ook douchen met koud water? bbbrrr, zelfs met 22 graden buiten geen pretje!
Straatje

doeg Sterretjeee, tot de volgende keer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:piba schreef op 30 december 2009 @ 14:50:

Hey Pilous, ik zag bij het teruglezen dat we in dezelfde regio wonen! gezellig!Hey leuk! Kunnen we daten, als we heel eenzaam zijn
quote:Pilous schreef op 30 december 2009 @ 15:06:

[...]

Hey leuk! Kunnen we daten, als we heel eenzaam zijn
Tsss, rare kat heb ik toch, ben 2 wkn weg hier.

Ze doet sinds ik binnenben of ik lucht ben, ik word niet begroet, als ik haar wil aaien en knuffelen kijkt ze me meewarig aan.

Uit het oog, uit het hart bij dat beest.

Pfft, en ik gaf haar altijd eten, verschoonde de bak, liet haar binnen, weer buiten, weer binnen. (12x per dag!)

Knuffelde haar, kammen, alles deed ik, niemand die verder naar haar omkeek.

En nu? Stank voor dank, 12jr goede zorgen zonder enige wederkerigheid.

Stom beest!

Ze kan hier blijven, de tr*t!

Wat denkt ze wel zeg.
Wat een gedoe Bloempje!

Is dat normaal in Cairo?
@ Piba, woon je in H of L? Ik in E, tegen L
Peet, trek het je niet aan, ik geloof dat katten een geheugen van ongeveer 3 dagen hebben...
Trekt wel weer bij Petra. Doen die mormels hier ook na de vakantie.
We hebben wel laatst een huis bekeken in E. bevalt het je daar?
Oh leuk! Daar zit zo een lekkere Tapasbar.... *kreun*
Ja! Is fijn wonen moet ik zeggen. Lekker rustig en je zit zo op de snelweg. Enige nadeel is dat je altijd naar L moet voor de grote boodschappen. Hoewel er verteld is dat er hier een grote C1000 komt, maar ze moeten nog starten met de bouw
Ach normaal, het kan maanden goed gaan. Ik heb ook weleens een hele week helemaal geen water gehad, moest ik op m'n werk douchen. Er is wel altijd íets stuk in huis, dat dan weer wel.

Ik hou gewoon niet zo van loodgieters/elekticiens etc, omdat het voor mij als vrouw alleen eigenlijk ongepast is om zo'n man in mijn huis te ontvangen zonder dat daarbij een andere man aanwezig is. Daar krijg dan weer opmerkingen over van bv de huisbaas, dat hij 'dat soort zaken' niet wil in zijn gebouw. Ach, meestal kan ik er wel om lachen. Ik heb een keer een klusjesman zien stuntelen om vooral geen contact met mij te maken, wilde me niet aankijken/aanspreken en ging letterlijk langs de muur naar buiten om zover mogelijk bij me uit de buurt te blijven. Ongemakkelijk voor allebei dus.

*lange post modus uit*
Ik had van een makelaar begrepen dat er toch wel een paar supermarkten zijn in E. Het nadeel van E vind ik dat het centrum maar zozo is...
Neehee, hier is in E natuurlijk!

H boven B... eh... *kraak* Hoeveel letters? Klinkt als?
@bloem: ondanks dat het superonhandig is, moet ik er wel hartelijk om lachen! Als je huisbaas het niet op prijs stelt, kan hij de klusjesmannen dan niet ontvangen? Zijn jullie allemaal van de nare situaties bevrijd!
In Noord heb je een ienieminiecentrumpje met een Boni en een DA en een groenteboer en in Zuid heb je een Coop, Boni, bakker, slager, bloemenwinkel en een groenteboer. Dus je kan er wel voor alles heen hoor. Maar wij halen alles bij de AH. Ze gaan in de Zuidbuurt op de plek van het oude gemeentehuis een megaC1000 neerzetten.

En tja, voor een blokker/hema/kleding zit je in 15 minuutjes in H. Dat vind ik geen probleem. Maar hey, ik heb in fucking Swifterbant gewoond. Dan leer je daar wel mee omgaan
groot verschil is dat met hier lijkt me, bloempje.

Ook wel soort van grappig eigenlijk.

Wat betreft mijn kat:

Stom genoeg raakt het me dat ze zo raar doet.

Het is en blijft een kat, dat weet ik wel hoor.

Maar je hecht aan zo'n beest, ik mis haar en dan denk ik dat ze mij ook mist.

Onzin natuurlijk, Zoon heeft leuk boekje: alle katten hebben asperger. (en dat maakt dan 3 aspergers hier!)
Ben nu zo nieuwsgierig waar Pilous en Piba wonen
Zegt me even niks, maar haal maar weg

Oh, H! kwartje valt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven