Thuis
dinsdag 29 december 2009 om 15:28
dinsdag 29 december 2009 om 19:19
quote:Inad schreef op 29 december 2009 @ 15:28:
Haa
Ik ben nog steeds internetloos. 7 januari wordt het geinstalleerd. Op zich heeeel goed want hebben zoveel te doen in nieuwe huis. Maar mis jullie wel!
Ik kan in bieb van Oudinadstad gratis internetten dus dat ga ik tot dan af en toe doen.
Lekker gehad in IRL?
Haa
Ik ben nog steeds internetloos. 7 januari wordt het geinstalleerd. Op zich heeeel goed want hebben zoveel te doen in nieuwe huis. Maar mis jullie wel!
Ik kan in bieb van Oudinadstad gratis internetten dus dat ga ik tot dan af en toe doen.
Lekker gehad in IRL?
woensdag 30 december 2009 om 16:15
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2009 @ 16:09:
Ohhh Vorst moest het zijn. Ik snapte het al niet
Ik kijk naar zielige koalabeertjes op AnimalPlanet en daar moet ik bijna van huilen
Moet je ook niet naar kijken als je zwanger bent. Nieuws ook maar niet eigenlijk want daar zou je wel eens iets kunnen horen over aangespoelde walvissen ofzo
Kan me nog zo herinneren, paar dagen voor geboorte van Ceetje, die walvis in de Thames die ze met man en macht probeerden terug te brengen naar open zee want niet lukte. Tranen met tuiten.
Ohhh Vorst moest het zijn. Ik snapte het al niet
Ik kijk naar zielige koalabeertjes op AnimalPlanet en daar moet ik bijna van huilen
Moet je ook niet naar kijken als je zwanger bent. Nieuws ook maar niet eigenlijk want daar zou je wel eens iets kunnen horen over aangespoelde walvissen ofzo
Kan me nog zo herinneren, paar dagen voor geboorte van Ceetje, die walvis in de Thames die ze met man en macht probeerden terug te brengen naar open zee want niet lukte. Tranen met tuiten.
woensdag 30 december 2009 om 16:16
woensdag 30 december 2009 om 16:18
woensdag 30 december 2009 om 16:23
Het gaat wel redelijk. Heb van de oogarts speciale doekjes gekregen om ogen schoon te maken. Ze stinken echt vreselijk, maar als ik ze gebruik heb ik na een mascara-dagje géén rode kikkerogen, dus het is wel de moeite waard
Lief dat je ernaar vraagt!
Ga je die banaancaramelcheesecake maken?
*zoekt vast adres van Star op*
Lief dat je ernaar vraagt!
Ga je die banaancaramelcheesecake maken?
*zoekt vast adres van Star op*
Peas on earth!
woensdag 30 december 2009 om 16:53