Help mijn man is overspannen

30-12-2009 16:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe nu verder, ik weet het niet

Sinds juni 2009 zijn we getrouwd en nu hij overspannen is wil hij helemaal niks meer van me weten

Als hij in mijn buurt is voelt hij zich opgelaten en een knuffel of een kus is al helemaal teveel

Hij heeft zelfs gezegt ik voel niks meer voor je want alles is me teveel

We hadden de laatste tijd nogal wat kleine meningsverschillen en deze geeft hij als oorzaak

Het is een gigantische binnenvetter en verteld maar weinig wat hem bezighoud

Hij is inmiddels al bijna 2 weken bij zijn ouders omdat hij niet naast me in bed kan liggen of te lang bij me in de buurt kan zijn

Andere mensen kunnen aan de buitenkant weinig aan hem vernemen en ik heb dan ook zoiets van hoe kun je dan zo opgebrand zijn dat ik er niet voor hem kan zijn

Hij zegt tegen de mensen die het weten "alles komt wel weer goed maar ik moet even tijd en rust hebben"

Maar ik weet het niet meer

Hij heeft me verzekerd en dat geloof ik ook dat er geen ander in het spel is

Hij is niet iemand die me daarmee zou voorliegen

Maar wat moet ik nu doen?

Moet ik hem nou volledige rust geven of moet ik nou juist zeggen je hoort thuis te zijn bij mij en we gaan hier middels therapie aan werken

Ik ben zo bang dat we zo uit elkaar groeien en dat hij straks echt niets meer voor me kan voelen

Dat ten eerste! Ik vind het heel naar voor je maar ik denk dat je nu wel even je man met rust moet laten, voordat je hem in het harnas jaagt! Laat hem zijn ding doen en zet jezelf even aan de zijlijn, dat is moeilijk maar hij heeft het nu ook moeilijk.

Heel veel sterkte ermee!
Inderdaad, als je overspannen bent heb je (meer dan) genoeg aan jezelf, hoe moeilijk ook voor jou. Laat hem weten dat jij er bent voor hem. Maar laat hem even met rust. Maar hij zal zelf ook moeten inzien dat hij hier hulp bij nodig heeft. Want overspannen zijn gaat niet vanzelf over. Er is een reden waarom dit is gebeurd, waarom hem dit is overkomen. Daar zal hij toch moeten achterkomen, anders kan hij niet genezen en kan hij dit de volgende keer ook niet voorkomen.
Mee eens Nammma!
Waardoor is hij overspannen geraakt eigenlijk??
Is ie wel echt overspannen? Of heb jij dat labeltje erop geplakt?
Het lijkt me vreselijk als mijn liefste niks meer van me zou willen weten!

Hoe lang zijn jullie al samen?
jee wat naar.

Ik klikte dit onderwerp aan omdat ik herkenning vind in je verhaal.

Mijn man moet ik ook meer loslaten maar hij is hier gewoon in ons huis. Ik moet me enorm inhouden maar dat lukt redelijk en nu voelt het als een wapenstilstand. Ik ben enorm ontevreden over onze relatie en voel me alleen maar ik wil het even tijd geven.

Ik hoop dat je man rust vindt en dat het snel beter gaat!

sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven