Help mijn man is overspannen
woensdag 30 december 2009 om 16:41
Hoe nu verder, ik weet het niet
Sinds juni 2009 zijn we getrouwd en nu hij overspannen is wil hij helemaal niks meer van me weten
Als hij in mijn buurt is voelt hij zich opgelaten en een knuffel of een kus is al helemaal teveel
Hij heeft zelfs gezegt ik voel niks meer voor je want alles is me teveel
We hadden de laatste tijd nogal wat kleine meningsverschillen en deze geeft hij als oorzaak
Het is een gigantische binnenvetter en verteld maar weinig wat hem bezighoud
Hij is inmiddels al bijna 2 weken bij zijn ouders omdat hij niet naast me in bed kan liggen of te lang bij me in de buurt kan zijn
Andere mensen kunnen aan de buitenkant weinig aan hem vernemen en ik heb dan ook zoiets van hoe kun je dan zo opgebrand zijn dat ik er niet voor hem kan zijn
Hij zegt tegen de mensen die het weten "alles komt wel weer goed maar ik moet even tijd en rust hebben"
Maar ik weet het niet meer
Hij heeft me verzekerd en dat geloof ik ook dat er geen ander in het spel is
Hij is niet iemand die me daarmee zou voorliegen
Maar wat moet ik nu doen?
Moet ik hem nou volledige rust geven of moet ik nou juist zeggen je hoort thuis te zijn bij mij en we gaan hier middels therapie aan werken
Ik ben zo bang dat we zo uit elkaar groeien en dat hij straks echt niets meer voor me kan voelen
Sinds juni 2009 zijn we getrouwd en nu hij overspannen is wil hij helemaal niks meer van me weten
Als hij in mijn buurt is voelt hij zich opgelaten en een knuffel of een kus is al helemaal teveel
Hij heeft zelfs gezegt ik voel niks meer voor je want alles is me teveel
We hadden de laatste tijd nogal wat kleine meningsverschillen en deze geeft hij als oorzaak
Het is een gigantische binnenvetter en verteld maar weinig wat hem bezighoud
Hij is inmiddels al bijna 2 weken bij zijn ouders omdat hij niet naast me in bed kan liggen of te lang bij me in de buurt kan zijn
Andere mensen kunnen aan de buitenkant weinig aan hem vernemen en ik heb dan ook zoiets van hoe kun je dan zo opgebrand zijn dat ik er niet voor hem kan zijn
Hij zegt tegen de mensen die het weten "alles komt wel weer goed maar ik moet even tijd en rust hebben"
Maar ik weet het niet meer
Hij heeft me verzekerd en dat geloof ik ook dat er geen ander in het spel is
Hij is niet iemand die me daarmee zou voorliegen
Maar wat moet ik nu doen?
Moet ik hem nou volledige rust geven of moet ik nou juist zeggen je hoort thuis te zijn bij mij en we gaan hier middels therapie aan werken
Ik ben zo bang dat we zo uit elkaar groeien en dat hij straks echt niets meer voor me kan voelen
woensdag 30 december 2009 om 16:46
woensdag 30 december 2009 om 16:49
Inderdaad, als je overspannen bent heb je (meer dan) genoeg aan jezelf, hoe moeilijk ook voor jou. Laat hem weten dat jij er bent voor hem. Maar laat hem even met rust. Maar hij zal zelf ook moeten inzien dat hij hier hulp bij nodig heeft. Want overspannen zijn gaat niet vanzelf over. Er is een reden waarom dit is gebeurd, waarom hem dit is overkomen. Daar zal hij toch moeten achterkomen, anders kan hij niet genezen en kan hij dit de volgende keer ook niet voorkomen.
woensdag 30 december 2009 om 17:43
jee wat naar.
Ik klikte dit onderwerp aan omdat ik herkenning vind in je verhaal.
Mijn man moet ik ook meer loslaten maar hij is hier gewoon in ons huis. Ik moet me enorm inhouden maar dat lukt redelijk en nu voelt het als een wapenstilstand. Ik ben enorm ontevreden over onze relatie en voel me alleen maar ik wil het even tijd geven.
Ik hoop dat je man rust vindt en dat het snel beter gaat!
sterkte!
Ik klikte dit onderwerp aan omdat ik herkenning vind in je verhaal.
Mijn man moet ik ook meer loslaten maar hij is hier gewoon in ons huis. Ik moet me enorm inhouden maar dat lukt redelijk en nu voelt het als een wapenstilstand. Ik ben enorm ontevreden over onze relatie en voel me alleen maar ik wil het even tijd geven.
Ik hoop dat je man rust vindt en dat het snel beter gaat!
sterkte!