Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb een poging gewaagd een heel saai bericht naar je te sturen Ienie... heb je vriendschapsverzoek bevestigd (saai he).
Ik moet trouwens even saai de afwas gaan doen.
Saaio's! Hoestie altegader? Ik lees het niet meer bij hoor, maar wel de groeten van mij! En heel hartelijk feestdagen gewenst. Met voor- en achteruitwerkende kracht.
MissMara, had je daar niet even iets eerder mee kunnen komen? Nu heb ik zelf het wiel uit moeten vinden.

Steph:

Lyzard sterkte met je auw schouder. Nie mooi nie! En vooral uitermate saai dat jij dat weer hebt. Blessures hebben sucks!

Deztunnie en Lyzard werkze morgen beiden. Op dat tijdstip draai ik me saai nog even om hoor. In mijn saaie warme bed.

Snjookje winkeltje beginnen is een goed idee.

En wat een mooie kleuren, volgens mij Noors toch?
En ons saaiste danselfje: MaraMijn jij ook met terugwerkende en vooruitwerkende kracht: een ontzettend fijn kerstfeest en een gezond, gelukkig maar vooral saai 2010
brrrrr... het is wit...
Known to cause insanity in laboratory mice
niewitnie hiero wel vieze regen.bleeehhh
Hier alleen een beetje koud. Gisteren heeft het heel hard gewaaid en dus weinig wit te bekennen.
Geen wit te bekennen hier. Maar koud is het wel. Saai eigenlijk
Heb ik het toch saai druk gehad vanochtend... ik denk dat ik de hele middag nodig heb om bij te komen
Ik waag nog maar eens een saaie poging om contact op te nemen met het ziekenfonds hier...
.... nog geen 10 minuten... gisteren heb ik een half uur aan de lijn gehangen, zonder resultaat.
Wat zijn jullie saai vandaag zeg...
saai druk dagje gehad.....
Hier ook hoor.... nou ja, een enerverende ochtend, de rest was eigenlijk niet zo druk/veel.
Snjootje ik kan je saaie berich nog steeds niet vinden... weet jij waar het zou moeten staan? Ergens via 'mijn viva'?

Wat saai ook dat jullie moeten werken morgen...

Ben benieuwd hoe saai steph het heeft gehad bij het schaatsen. Ik heb vandaag met een half oog zitten kijken en was echt uitermate saaaaaaai...

Ik ga er weer saai vandoor. Saaie jaarwisseling allemaal toegewenst als ik jullie niet meer lees!
Ienie: mijn berichtje zou in je mailbox van het e-mail adres moeten zitten die je saai aan je nick gekoppeld hebt...

Ik moet nog 4 uurtjes werken en dan, nadat ik de was heb opgevouwen en naar beneden gebracht, ga ik heel saai oliebollen en appelflappen bakken.
heb saai mn huisje gepoetst en mag straks gaan werken,langer dan eerst gepland.was iemand uit gevallen,dus ik blijf langer en iemand anders begint eerder.word saai kort nachtje dus.mag immers morgen om 7.30 weer op het andere werk zijn.
Wow Desteny, dat wordt een druk nacht/dagje.

Fijne jaarwisseling alvast en werkze.
Hier idem dito, ook eentje uitgevallen, dus ik ga toch nog een paar uurtjes werken.

Het sneeuwt hier weer.

Tsss... dat het bij jullie gisteren niet wit was, raar hoor. Hier is alles nog spierwit en de volgende lading valt er alweer over heen.

Voor de werkers, werk ze!

Voor allen: goede jaarwisseling!!!

Known to cause insanity in laboratory mice
quote:snjokorn schreef op 29 december 2009 @ 22:02:

MissMara, had je daar niet even iets eerder mee kunnen komen? Nu heb ik zelf het wiel uit moeten vinden.

Steph:

[afbeelding]Ow, Snjokorn wat een supermooie saaie sokken ik stuiter door de kamer. Lief snapt het niet maarja.
Sorry dat ik er gisteren niet was maar saai schaatsen gezien zeg.

Vriendin, ik en onze stemmen waren op tv. Er kan er ook maar eentje schiet op Bob op zijn zuids schreeuwen.

Bij Lys lag er iig gisteren idd sneeuw.
Lieve Saaie elfenmaisjes, werkze voor hen die moeten werken (ik leef met jullie mee) En alvast een goed oud en nieuw voor alle saaien alhier.

Nog steeds geen sneeuw gezien, morgen zal het wel rood gekleurd zijn van al het vuurwerk. Rode papiersneeuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven