Saai!
dinsdag 29 december 2009 om 23:11
Lyzard sterkte met je auw schouder. Nie mooi nie! En vooral uitermate saai dat jij dat weer hebt. Blessures hebben sucks!
Deztunnie en Lyzard werkze morgen beiden. Op dat tijdstip draai ik me saai nog even om hoor. In mijn saaie warme bed.
Snjookje winkeltje beginnen is een goed idee.
En wat een mooie kleuren, volgens mij Noors toch?
Deztunnie en Lyzard werkze morgen beiden. Op dat tijdstip draai ik me saai nog even om hoor. In mijn saaie warme bed.
Snjookje winkeltje beginnen is een goed idee.
En wat een mooie kleuren, volgens mij Noors toch?
donderdag 31 december 2009 om 00:29
Snjootje ik kan je saaie berich nog steeds niet vinden... weet jij waar het zou moeten staan? Ergens via 'mijn viva'?
Wat saai ook dat jullie moeten werken morgen...
Ben benieuwd hoe saai steph het heeft gehad bij het schaatsen. Ik heb vandaag met een half oog zitten kijken en was echt uitermate saaaaaaai...
Ik ga er weer saai vandoor. Saaie jaarwisseling allemaal toegewenst als ik jullie niet meer lees!
Wat saai ook dat jullie moeten werken morgen...
Ben benieuwd hoe saai steph het heeft gehad bij het schaatsen. Ik heb vandaag met een half oog zitten kijken en was echt uitermate saaaaaaai...
Ik ga er weer saai vandoor. Saaie jaarwisseling allemaal toegewenst als ik jullie niet meer lees!
donderdag 31 december 2009 om 08:14
donderdag 31 december 2009 om 11:54
donderdag 31 december 2009 om 12:02
Hier idem dito, ook eentje uitgevallen, dus ik ga toch nog een paar uurtjes werken.
Het sneeuwt hier weer.
Tsss... dat het bij jullie gisteren niet wit was, raar hoor. Hier is alles nog spierwit en de volgende lading valt er alweer over heen.
Voor de werkers, werk ze!
Voor allen: goede jaarwisseling!!!
Het sneeuwt hier weer.
Tsss... dat het bij jullie gisteren niet wit was, raar hoor. Hier is alles nog spierwit en de volgende lading valt er alweer over heen.
Voor de werkers, werk ze!
Voor allen: goede jaarwisseling!!!
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 31 december 2009 om 12:34
donderdag 31 december 2009 om 13:57