Firefox
woensdag 30 december 2009 om 20:17
woensdag 30 december 2009 om 20:19
Ik werk er ook al weer een paar jaar mee, sinds ik Linux draaide op m'n computer. Hartstikke fijn! Tabbed browsing is mijn favoriet. Acht tabbladen open en dan fijn heen en weer klikken.
(Linux was niet echt een succes, heb ik alleen nog op mijn ASUS EEE, omdat het veel goedkoper was en ik daar minder mee doe, alleen een beetje internetten. Voor het echte werk heb ik nu Windows Vista. Afgrijselijk. Toch maar een keer upgraden naar Windows 7, als ik een keer minder lui ben.)
Wat wil je weten over Firefox?
(Linux was niet echt een succes, heb ik alleen nog op mijn ASUS EEE, omdat het veel goedkoper was en ik daar minder mee doe, alleen een beetje internetten. Voor het echte werk heb ik nu Windows Vista. Afgrijselijk. Toch maar een keer upgraden naar Windows 7, als ik een keer minder lui ben.)
Wat wil je weten over Firefox?
woensdag 30 december 2009 om 20:38
quote:RemboEnRembo schreef op 30 december 2009 @ 20:22:
wil er verder niks over weten, vind dat wel uit.... Was alleen benieuwd naar jullie ervaring ermee.
Blij dat jullie lief, ipv bot reageren.....
Zouden we hier een oorzakelijk verband boven water hebben gekregen? Firefox gebruikers zijn lief?
Misschien bij je onderzoekje naar wie de botste is op dit forum ook gelijk meenemen welke browser diegene gebruikt
wil er verder niks over weten, vind dat wel uit.... Was alleen benieuwd naar jullie ervaring ermee.
Blij dat jullie lief, ipv bot reageren.....
Zouden we hier een oorzakelijk verband boven water hebben gekregen? Firefox gebruikers zijn lief?
Misschien bij je onderzoekje naar wie de botste is op dit forum ook gelijk meenemen welke browser diegene gebruikt
Iets anders
woensdag 30 december 2009 om 22:00
Firefox... och jee... als sinds het nog firebird heette en in 0.4 was. Fantastische browser!
Installeer dit erbij: http://adblockplus.org/en/ en je surft stukken rustiger.
Installeer dit erbij: http://adblockplus.org/en/ en je surft stukken rustiger.
woensdag 30 december 2009 om 23:01
quote:Peronne schreef op 30 december 2009 @ 20:17:
[...]
Ja gebruik ik ook, maar soms heb ik wel problemen met de Viva-site in Chrome. Dan wil ik iets posten maar dan word ik doorgestuurd naar de openingspagina. Heb jij daar ook last van?
Nee, maar een link plaatsen lukt niet goed, dan word ik helaas gedwongen om even van dat gruwelijk slome firefox gebruik te maken.
Maar de snelheid van Chrome maakt dergelijke kleine bugs meer dan goed. Het oogt ook veel strakker en moderner dan FF.
[...]
Ja gebruik ik ook, maar soms heb ik wel problemen met de Viva-site in Chrome. Dan wil ik iets posten maar dan word ik doorgestuurd naar de openingspagina. Heb jij daar ook last van?
Nee, maar een link plaatsen lukt niet goed, dan word ik helaas gedwongen om even van dat gruwelijk slome firefox gebruik te maken.
Maar de snelheid van Chrome maakt dergelijke kleine bugs meer dan goed. Het oogt ook veel strakker en moderner dan FF.
donderdag 31 december 2009 om 09:37
Firefox gebruik ik ook sinds een paar maanden en ik vind het geweldig. Veel gebruiksvriendelijker dan IE.
Voor wie het wil downloaden:
Firefox installeren doe je zo
1. Gratis downloaden: ga naar op http://getfirefox.com / en dubbelklik op het groene vlak.
2. Wilt u het bestand uitvoeren of opslaan? UITVOEREN.
3. Je ziet de voortgang van het downloaden middels een downloadbalk die ‘volloopt’
4. Wilt u de software uitvoeren? UITVOEREN
5. Extracting. De software wordt uitgepakt en uitgevoerd.
6. Welkom bij wizard Mozille Firefox installeren. VOLGENDE
7. Installatie-type. Kies STANDAARD. VOLGENDE
8. Samenvatting. Vinkje in ‘Firefox als mijn standaard webbrowser gebruiken.’ INSTALLEREN
9. Melding: Bezig met installeren.
10. Voltooien van de wizard Mozilla Firefox installeren. VOLTOOIEN
11. Importeer assistent. Importeren uit: vink aan Microsoft Internet Explorer. VOLGENDE
12. Startpagina selectie. Vink aan: Uw startpagina uit Internet Explorer importeren. VOLGENDE
13. Melding: bezig met importeren.
14. Klaar. Je kunt nu Firefox opstarten vanaf je bureaublad of linksonderin door op Start te klikken en het programma Firefox aan te klikken.
Doei.
Voor wie het wil downloaden:
Firefox installeren doe je zo
1. Gratis downloaden: ga naar op http://getfirefox.com / en dubbelklik op het groene vlak.
2. Wilt u het bestand uitvoeren of opslaan? UITVOEREN.
3. Je ziet de voortgang van het downloaden middels een downloadbalk die ‘volloopt’
4. Wilt u de software uitvoeren? UITVOEREN
5. Extracting. De software wordt uitgepakt en uitgevoerd.
6. Welkom bij wizard Mozille Firefox installeren. VOLGENDE
7. Installatie-type. Kies STANDAARD. VOLGENDE
8. Samenvatting. Vinkje in ‘Firefox als mijn standaard webbrowser gebruiken.’ INSTALLEREN
9. Melding: Bezig met installeren.
10. Voltooien van de wizard Mozilla Firefox installeren. VOLTOOIEN
11. Importeer assistent. Importeren uit: vink aan Microsoft Internet Explorer. VOLGENDE
12. Startpagina selectie. Vink aan: Uw startpagina uit Internet Explorer importeren. VOLGENDE
13. Melding: bezig met importeren.
14. Klaar. Je kunt nu Firefox opstarten vanaf je bureaublad of linksonderin door op Start te klikken en het programma Firefox aan te klikken.
Doei.