Afvallen met...
woensdag 30 december 2009 om 20:02
Nee ErWt, dat dacht je maar
Ts, jullie allemaal tassen kopen en ik kan er maar echt geen vinden die mijn overleden tas kan vervangen ErWt, ga s 4 tassen onder de 50 euro Googlen voor mij? Met hengsels zodat-ie over één schouder kan én een lange schouderband zodat ie ook overdwars kan. En zo groot dat er minstens een a4 schrijfblok, 2 boeken, een waterflesje en nog flink wat puinzooi in kan. Maar niet té groot natuurlijk
Ts, jullie allemaal tassen kopen en ik kan er maar echt geen vinden die mijn overleden tas kan vervangen ErWt, ga s 4 tassen onder de 50 euro Googlen voor mij? Met hengsels zodat-ie over één schouder kan én een lange schouderband zodat ie ook overdwars kan. En zo groot dat er minstens een a4 schrijfblok, 2 boeken, een waterflesje en nog flink wat puinzooi in kan. Maar niet té groot natuurlijk
woensdag 30 december 2009 om 20:06
quote:Moosey schreef op 30 december 2009 @ 20:02:
Ooooh, dan heb ik vandaag dé tas voor je gezien bij Fred.
Zó mooi! Ik heb hem niet genomen omdat ik geen lang hengel wilde....
Wel iets meer dan 50 euro alleen
En Erwt: je wordt écht raar! Zeg maar snel af, die dozen!
Ooooh, dan heb ik vandaag dé tas voor je gezien bij Fred.
Zó mooi! Ik heb hem niet genomen omdat ik geen lang hengel wilde....
Wel iets meer dan 50 euro alleen
En Erwt: je wordt écht raar! Zeg maar snel af, die dozen!
woensdag 30 december 2009 om 20:08
Moos, ik wil graag een van de tassen van Mono (linkje een keer van Age gekregen). Misschien vind jij die ook leuk. Even de website zoeken... http://www.teez.nl/index. ... &category_id=12&Itemid=40
Ik vind deze leuk:
Ik vind deze leuk:
Peas on earth!
woensdag 30 december 2009 om 20:09
woensdag 30 december 2009 om 20:10
woensdag 30 december 2009 om 20:11
woensdag 30 december 2009 om 20:13
woensdag 30 december 2009 om 20:14
Ja, Fred de la Bretoniere. Oooooh, wat heb ik daar waanzinnige schoenen gezien vandaag. Zucht, zwijmel.... zo mooi!
Die winkel was ik niet eerder ingeweest, en dat is ook maar beter dat ik dat niet meer doe
Kan me voorstellen dat je op ziet tegen het op volle kracht vooruit. Maar.... heb je deze week nog helemaal vrij? Even lekker niks?
OBM kriebels probeer ik wat los te laten. Voor hetzelfde geld gaan we pas over een maand wat drinken. Wel even vandaag met collega over gehad
Die winkel was ik niet eerder ingeweest, en dat is ook maar beter dat ik dat niet meer doe
Kan me voorstellen dat je op ziet tegen het op volle kracht vooruit. Maar.... heb je deze week nog helemaal vrij? Even lekker niks?
OBM kriebels probeer ik wat los te laten. Voor hetzelfde geld gaan we pas over een maand wat drinken. Wel even vandaag met collega over gehad
woensdag 30 december 2009 om 20:15