Bar de liefde
woensdag 30 december 2009 om 21:40
woensdag 30 december 2009 om 21:40
woensdag 30 december 2009 om 21:43
quote:robo schreef op 30 december 2009 @ 21:37:
Ik vind jou ook top HPL; ik hoop dan ook dat mijn stomme grap van zojuist niet fout gevallen is.
Robo, maak je je daar echt druk over? Niet doen hoor. Geloof dat HPL en Minny het wel aankonden.
Ik vind jou ook top HPL; ik hoop dan ook dat mijn stomme grap van zojuist niet fout gevallen is.
Robo, maak je je daar echt druk over? Niet doen hoor. Geloof dat HPL en Minny het wel aankonden.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 30 december 2009 om 21:45
quote:HoiPippiLangkous schreef op 30 december 2009 @ 21:43:
(ik probeer van de eerste plaats van de Botste Forummer Verkiezing af te komen maar dat lukt nog niet erg)
Zie DE poll en stem vooral NIET op mij!
Denk dat alle aanwezigen al hebben gestemd HPL.
En twee keer stemmen kannie hé.
Heb overigens niet op jou en ook niet op Elninjo gestemd hoor (ligt veulteveul voor de hand )
(ik probeer van de eerste plaats van de Botste Forummer Verkiezing af te komen maar dat lukt nog niet erg)
Zie DE poll en stem vooral NIET op mij!
Denk dat alle aanwezigen al hebben gestemd HPL.
En twee keer stemmen kannie hé.
Heb overigens niet op jou en ook niet op Elninjo gestemd hoor (ligt veulteveul voor de hand )
woensdag 30 december 2009 om 21:46
woensdag 30 december 2009 om 21:48
quote:RemboEnRembo schreef op 30 december 2009 @ 21:46:
*geeft HPL labbello voor d'r schrale lippen*Kijk jij maar uit jij, met je poll....... Nu gaat mijn hele forumreputatie naar de Gallemiezen omdat ik niet op de eerste plek wil eindigen in die kutpoll van je.........
*geeft HPL labbello voor d'r schrale lippen*Kijk jij maar uit jij, met je poll....... Nu gaat mijn hele forumreputatie naar de Gallemiezen omdat ik niet op de eerste plek wil eindigen in die kutpoll van je.........
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.