Bar de liefde
woensdag 30 december 2009 om 22:31
woensdag 30 december 2009 om 22:34
quote:dangeensuus schreef op 30 december 2009 @ 22:32:
jaaaa al je postings weghalen. En dan doen alsof je van niks weet. Doen wij het allemaal ook, en hebben we een volledig leeg topic!! Dat zal ze leren!Hahahahhaa ja dat gaan we doen!
jaaaa al je postings weghalen. En dan doen alsof je van niks weet. Doen wij het allemaal ook, en hebben we een volledig leeg topic!! Dat zal ze leren!Hahahahhaa ja dat gaan we doen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 30 december 2009 om 22:37
quote:HoiPippiLangkous schreef op 30 december 2009 @ 22:33:
Lekker Nor, met jou? Hebbie een baal avond? Wijntje dan maar?
Ja, beetje balen hier. Hou gewoon niet van deze dagen hè... Mag mijn kerstboom er nog niet uitpleuren van het gezin. Als je het hoort donderen op 1 januari buiten, dan is het mijn boom die ik de tuin in sodemieter.
Doe maar een ouderwets colaatje.
En om in de sfeer van dit topic te blijven.
Had ik al gezegd dat ik van je hou? Nee? Ik hou zo van je!
Lekker Nor, met jou? Hebbie een baal avond? Wijntje dan maar?
Ja, beetje balen hier. Hou gewoon niet van deze dagen hè... Mag mijn kerstboom er nog niet uitpleuren van het gezin. Als je het hoort donderen op 1 januari buiten, dan is het mijn boom die ik de tuin in sodemieter.
Doe maar een ouderwets colaatje.
En om in de sfeer van dit topic te blijven.
Had ik al gezegd dat ik van je hou? Nee? Ik hou zo van je!
woensdag 30 december 2009 om 22:39
quote:HoiPippiLangkous schreef op 30 december 2009 @ 22:37:
Maar die gebreide trui voor en die muts voor Xaloy die laat ik nog ff staan hoor, daar zit zoveel liefde in......
Meid, laat het toch gewoon een topic van liefde blijven.
Liefde voor je medemens, liefde voor alles wat leeft, liefde in deze tijd van de lichtjes.... :puke:
Maar die gebreide trui voor en die muts voor Xaloy die laat ik nog ff staan hoor, daar zit zoveel liefde in......
Meid, laat het toch gewoon een topic van liefde blijven.
Liefde voor je medemens, liefde voor alles wat leeft, liefde in deze tijd van de lichtjes.... :puke: