Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Nijntje schreef op 31 december 2009 @ 00:14:

Poez, tom, is dat die Liefde die een tijdje geleden in je leven kwam. Laat zeggen een jaartje geleden ofzo? Of is hij priller?Nope. Die fling was snel over.

Deze is van deze zomer en is echt en goed en ik ga met hem trouwen. Ooit.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Vasthouden is loslaten Nijn

Truste!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:tangerine schreef op 31 december 2009 @ 00:15:

Letgo, wat grappig, ik ken best veel mensen die in december jarig zijn! (Misschien dat het me meer opvalt of zo?)

Poez, het is nog best pril hoor (nu krap 2 maandjes?), dus ik praat er nog niet zoveel over op het forum. Ik zit te broeden op een naam voor tang-lief, want tang-lief of tang-vriendje vind ik ook maar zo... net niet... Dus als iemand suggesties heeft?

Ligeia, wat leuk, Spankerine, je weet het nog :-D. Die naam heb jij bedacht! Vind 'em eigenlijk nog leuker dan Tangerine, maar wil jullie niet verwarren met een nick-change...

Zoebie, dankdankdank!Vertel eens wat over hem...kunnen we broeden op een leuke bijnaam (en is gelijk de nieuwsgierigheid bevredigd).
Nijn, jij ook dank!

En eeh, mijn verjaardag was fijn inderdaad! Pfoeh, ik vind het hartstikke gezellig met jullie, maar ik ga wel zo slapen - ik ben vanaf vanmiddag al aan de wijntjes.

En morgen moet ik mijn huisje een beetje aan de kant doen en zo, om frisch te beginnen in 2010. Ik ga morgenochtend alles bijlezen en misschien hebben jullie dan wel leuke naamsuggesties voor tang-kerel.
Slaap (?) lekker.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Poezewoes schreef op 31 december 2009 @ 00:15:

Nijn: Facebook? NOOIT!dat zei ik ook altijd, Poez. Totdat vriendinnen me begonnen te bedreigen. toen moest ik wel. Ik kijk er bijna nooit op, maar heb net toevallig gisteren wat nieuwe fotos opgezet. En dan krijg ik gelijk commentaar uit alle hoeken van de wereld, dat is toch wel weer leuk.

Poez, het is nog best pril hoor (nu krap 2 maandjes?), dus ik praat er nog niet zoveel over op het forum. Ik zit te broeden op een naam voor tang-lief, want tang-lief of tang-vriendje vind ik ook maar zo... net niet... Dus als iemand suggesties heeft?

Tangerob, Tangerer, alleen tang Tangerijs
quote:Nijntje schreef op 31 december 2009 @ 00:16:

[...]

Odjee, zo dramatisch bedoelde ik het eigenlijk niet eens. Maar bedankt voor de knuf. :-) Maar ik moet wel zeggen, ik ben op mijn hoede voor zijn gemoedstoestand. Het is een rare toestand. Hoor om me heen nu ook steeds over stellen die uit elkaar gaan. Ik hou mijn man stevig vast, zonder dat ie het merkt (zodat ie zich een vrije jongen kan blijven voelen)Nijnemeis!

Wat zijn wij slecht op de hoogte van elkaar zeg.

Ik facebook niet en jij hyved niet, maar misschien weer es mailen? Mailen mag vast nog net van Bea.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 31 december 2009 @ 00:17:

Vasthouden is loslaten Nijn

Truste!

Ja psies, dat probeer ik dus ook te doen. Maar het is moelijk want ik wil het liefst een grote felle lamp op zijn gezicht zetten en hem ondervragewn: WAT GAAT ER DOOR JEHEEN; Vertel op! Waar denk je aan! Wat is er loos!!?

Exuses voor de speoplfouten, ik zit hier in het opikkedonder te tipen.

Poez, trouwen. Sjees meid, dat klinkt....serieus! Leuk joh. Hoe vind Kitty de nieuwe man in huis=?
Mailen mag idd van Bea hoor.

Hij staat nu boiven aan de trap heel luidrichtig te gapen, dat betekent KOM JE NOG! Hoe kan ik dat negeren in deze tijden!!

Trusten meiden.
Ik vind jullie ook allemaal toppers!!!

Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
quote:Nijntje schreef op 31 december 2009 @ 00:21:

[...]

Poez, trouwen. Sjees meid, dat klinkt....serieus! Leuk joh. Hoe vind Kitty de nieuwe man in huis=?Ja he? Hij heeft me nog niet gevraagd hoor. Maar we hebben wel de intensie uitgesproken, als de tijd er rijp voor is.

Ik, die nooit wilde trouwen....... haha.

Kitty vind de nieuwe man(nen) in huis leuk (Tom neemt ook twee Tommetjes mee in het geheel), maar soms ook wel druk en wennen. Ze is helemaal weg van oudste Tommetje en kan leuk spelen met jongste Tommetje, maar soms wil ze ook gewoon lekker alleen zijn, zoals ze gewend is. Jongens zijn natuurlijk ook drukker dan meiskes.

Het is voor ons allemaal wennen, maar gelukkig hebben Tom en ik daar beiden oog voor. Komend weekend hebben we weer een keer een weekend ieder voor zich met eigen kind(eren).
Oh well, Viva-life is dat, hè? We zijn helaas onsmakelijk verbonden eraan..

Have fun daar waar je hoort, HPL! Ik ga mijn man zometeen ook even vertellen dat hij mij moet vertellen dat ik ook in zijn bed hoor...
quote:tangerine schreef op 31 december 2009 @ 00:10:

[...]

26!

Toen ik begon met forummen was ik geloof ik 18....Jee wat loop ik weer achter de feiten aan! Tang, alsnog van harte gefeliciteerd!
Poez gaat ook eindelijk Tom maar eens zachtjes weltrusten wensen

Trust meiden!
quote:tangerine wrote on 31 December 2009 @ 00:16:

[...]

Ik ben wat rustiger en genuanceerder geworden . (En ik geloof minder grappig . Maar dat kan je beter aan Ligeia vragen!)

Beter van niet, want ik ben bevooroordeeld, ik ben nog altijd groot fan van ons aller Tang! *mijmert*

Is Tangens niks voor je lovert? Ik ben net zo goed in mannenbijnamen verzinnen...
quote:Poezewoes schreef op 31 december 2009 @ 00:28:

[...]

Ja he? Hij heeft me nog niet gevraagd hoor. Maar we hebben wel de intensie uitgesproken, als de tijd er rijp voor is.

Ik, die nooit wilde trouwen....... haha.

Kitty vind de nieuwe man(nen) in huis leuk (Tom neemt ook twee Tommetjes mee in het geheel), maar soms ook wel druk en wennen. Ze is helemaal weg van oudste Tommetje en kan leuk spelen met jongste Tommetje, maar soms wil ze ook gewoon lekker alleen zijn, zoals ze gewend is. Jongens zijn natuurlijk ook drukker dan meiskes.

Het is voor ons allemaal wennen, maar gelukkig hebben Tom en ik daar beiden oog voor. Komend weekend hebben we weer een keer een weekend ieder voor zich met eigen kind(eren).Poez, wat fijn! Ben echt blij voor je!

Ik zit te broeden op een naam voor tang-lief, want tang-lief of tang-vriendje vind ik ook maar zo... net niet... Dus als iemand suggesties heeft?Tangaman?
quote:tangerine wrote on 31 December 2009 @ 00:15:

Letgo, wat grappig, ik ken best veel mensen die in december jarig zijn! (Misschien dat het me meer opvalt of zo?)

Ligeia, wat leuk, Spankerine, je weet het nog :-D. Die naam heb jij bedacht! Vind 'em eigenlijk nog leuker dan Tangerine, maar wil jullie niet verwarren met een nick-change...

Zoebie, dankdankdank!Spankerine vergeet ik nooit meer...
quote:loomii schreef op 31 december 2009 @ 00:36:

[...]

Tangaman?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Tang heeft een mannie??!!! Wat leuk voor je Tang! Ik ga voor Tangaman, dat vind ik wel een woeste titel!
(Suus, mail me eens)
*schreeuwt in lege bar*

Wát moet een meisje doen om een drankje te krijgen in deez bar!

Barkeeper, doe mij een kopstoot....Ik kom mijn verdriet wegdrinken.....
Yas

Gaat het een beetje met je vrouwlief?
quote:eleonora schreef op 31 december 2009 @ 07:51:

Yas

Gaat het een beetje met je vrouwlief?

Ik ben zo moe en leef in een roes denk ik. Ik kruip weer even in bed.

Ik kan het nog steeds niet geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven