Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Nijntje schreef op 31 december 2009 @ 00:16:

[...]

Odjee, zo dramatisch bedoelde ik het eigenlijk niet eens. Maar bedankt voor de knuf. :-) Maar ik moet wel zeggen, ik ben op mijn hoede voor zijn gemoedstoestand. Het is een rare toestand. Hoor om me heen nu ook steeds over stellen die uit elkaar gaan. Ik hou mijn man stevig vast, zonder dat ie het merkt (zodat ie zich een vrije jongen kan blijven voelen)

Niet dramatisch maar leuk is anders Nijn.

Mag men hier ook glitterplaatjes plakken?

Ik doe het gewoon, als 'ie weg moet dan hoor ik het wel.

quote:yasmijn schreef op 31 december 2009 @ 07:55:

[...]

Ik ben zo moe en leef in een roes denk ik. Ik kruip weer even in bed.

Ik kan het nog steeds niet geloven.

Nee Yas, zoiets groots en ergs kun je ook niet in een paar dagen geloven. Neem er rustig de tijd voor. Ik vind het verschrikkelijk voor je.

Heel veel liefs en sterkte lieve schat.

Kruip maar weer in bed, dat is het rustigste en veiligste nu.....

Yas ik kan je mail niet vinden. iets met de winter maar ik vind het niet. wat is er aan de hand meisje???? Voelt niet heel erg goed wat ik hier zie
ow fuck ow fuck. Ow ik was er al bang voor. Jezus Yas wat een kutstreek van het leven. God wat voel ik wat jij moet voelen. Ik heb er geen woorden voor hoe loeihard dit door m'n ziel snijdt, het is zo verdomd oneerlijk
Yas, ik weet niet wat er aan de hand is, maar vanuit jouw stadje een dikke vette
Lieve Yas ben je gisteren een beetje de dag doorgekomen?

Het is altijd zo'n moeilijke dag. De dag erna.
Yasje

Leo, hier mag alles
Mogge meisjes.

Yas, ik leef ook met je mee. Heb aan je gedacht de afgelopen dagen. Ging het goed, het verhaal voorlezen over je moeder? Ik hoop dat het een beetje rustig wordt in je hoofd.

Leo, lieve schat, bedankt voor je prachtige glitterpoes. Ik lees dat jij verdriet hebt. Wasloos???

Poezapaloeza, wat heerlijk voor je, een echte lieve leuke man in je leven. Je hebt het verdiend!
Mogge Kous. :-)

*koffie!*
Goeiemorgen al te saam.

*schenkt koffie in voor Nijn en neemt zelf een rooibostheetje*

K heb je gemaild Nijn, maar heb geen idee of ik het goede mailadres nog heb.

Ga nu onder de douche.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Yas lieve schat.

Leosnoes, wat is er loos? Toch niet weer een kat kwijt?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zal es kijken, Poez.
*komt even de bar binnen*

Hey Poez, ik moest laatst denken aan jou en Tom. Heb je topic op relaties toen een beetje gevolgd. Wat leuk dat het zo goed met jullie gaat. Een liefdevol 2010 gewenst!

En voor alle bar-dames natuurlijk ook een gezond, liefdevol en gelukkig 2010!
Nope.

Heb je het goeie adres? viva laagstreepje nijntje at yahoo punt com.

Even douchen want er staat zodalijk een vriendinnetje van GN op de stoep met moeder en al!
quote:Nijntje schreef op 31 december 2009 @ 00:21:

[...]

Ja psies, dat probeer ik dus ook te doen. Maar het is moelijk want ik wil het liefst een grote felle lamp op zijn gezicht zetten en hem ondervragewn: WAT GAAT ER DOOR JEHEEN; Vertel op! Waar denk je aan! Wat is er loos!!?

Ja, dat ken ik. Maar let wel op dat je dat met rust laten niet te ver doordrijft he? Hij moet ook beseffen dat wat hij doet niet eerlijk tegen is tegenover jou.
Leo, wat is er meis??

Poez, dat klinkt idd serieus, maar wel super zeg!!

Tangaman, die klinkt goed . "t is weliswaar mijn man (nog lange) niet, maar 't bekt wel lekker. Hij houdt ook wel van tanga's ook nog .

Zeg, houden jullie van een champagne ontbijt?

Tang doet moeilijk trouwens, over oud & nieuw bij haar of bij hem . Al dat overleg, ben ik niet gewend joh! Aangezien ik een kat heb en hij niet, pleit ik voor bij mij. (Bovendien ligt hier de champagne.)
Moge ladies,

Oh lekker Tang. Dat gaat er wel in. En weet je waar je het vanavond "viert"?

Voor iedereen alvast een fijn uiteinde.

En een dikke knuf voor Yas . Yas die emailkaart die ik had verstuurt was een condoleance kaart. Dus kijk maar of je die opent.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oh crosspost Tang over waar te vieren.
Voor iedereen een , lees dat er meer wel een knuf kunnen gebruiken.
20 pagina's, en ik hou het al niet bij...

Yas, zie net door MV dat het met jou ook rot gaat. Wat vervelend..

Ik ben niet zo van de groepsknuffels, maar in een bar als bar de liefde, haal ik graag een knuffel te voorschijn voor hen die hem nodig hebben:

We houden het voorlopig op: "bij mij", tenzij er nog broers oid van hem zijn, dan gaan we naar hem . Mooi compromis weer.

En MV, het was erg gezellig, het etentje! Fijn, fijn, fijn. Mijn ouders vinden Tangaman (hihi) ook lief!

Het komt er nog niet zo soepeltjes uit hoor, dat Tangaman...
Oh dan zal hij wel lekker opgelucht zijn. Ik dacht wel dat het goed zou komen, wat je vertelde over je ouders. Maar wel fijn voor hem, zal hem toch goed doen. Vertrouwen geven.

Ja bij jou vieren hoor, anders zit Sirius zo zielig alleen. Moet hij maar even in die lieve kattenogen kijken. Kunnen die broers ook niet evt. bij jou komen?
quote:Yraatje schreef op 31 december 2009 @ 08:44:

Yas, ik weet niet wat er aan de hand is, maar vanuit jouw stadje een dikke vette

Mijn mama is totaal onverwacht gestorven in haar geliefde Kenia. Zware hersenbloedingen. Wij zijn er heen gegaan halsoverkop, maar ze was al ver weg. 48 uur later was ze totaal hersendood en heb ik de beademing laten stopzetten. Wij zijn direct teruggevlogen en 2 dagen later kwam mijn mama.

Dinsdag hebben we de uitvaart gehad.

Leo, het spreken ging goed. Mijn familie was zo trots op me. Ik moest wel slikken steeds, maar ik heb het volbracht.
MV, geen kaart ontvangen van je.
quote:yasmijn schreef op 31 december 2009 @ 11:10:

[...]

Mijn mama is totaal onverwacht gestorven in haar geliefde Kenia. Zware hersenbloedingen. Wij zijn er heen gegaan halsoverkop, maar ze was al ver weg. 48 uur later was ze totaal hersendood en heb ik de beademing laten stopzetten. Wij zijn direct teruggevlogen en 2 dagen later kwam mijn mama.

Dinsdag hebben we de uitvaart gehad.

Leo, het spreken ging goed. Mijn familie was zo trots op me. Ik moest wel slikken steeds, maar ik heb het volbracht.Oh Yasmijn, wat erg! Dat wist ik niet. Gecondoleerd... Dan wil ik jou heel veel sterkte en kracht toewensen in 2010. Ik hoop dat je met veel liefde wordt omringt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven