3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
donderdag 31 december 2009 om 17:07
quote:lunaan schreef op 31 december 2009 @ 17:07:
Straatje
Dat klinkt spannend een flirtrokje, ben benieuwd of het wat opleverd. Ik heb een heel braaf jurkje, wou eerst mijn geile glimblousje aan trekken, maar denk niet dat de tantes dat waarderen.
Straatje
Dat klinkt spannend een flirtrokje, ben benieuwd of het wat opleverd. Ik heb een heel braaf jurkje, wou eerst mijn geile glimblousje aan trekken, maar denk niet dat de tantes dat waarderen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 31 december 2009 om 17:12
donderdag 31 december 2009 om 17:24
quote:lunaan schreef op 31 december 2009 @ 17:23:
Even wat anders, we hebben (jullie ook) een blauwe maan vanavond. En mijn avatar is de blauwe maan (mijn favo kinderboek van vroeger.) Grappig he.Dan gaat dit vast een speciale avond/nacht voor je worden
Even wat anders, we hebben (jullie ook) een blauwe maan vanavond. En mijn avatar is de blauwe maan (mijn favo kinderboek van vroeger.) Grappig he.Dan gaat dit vast een speciale avond/nacht voor je worden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.