3000+ deel 16 alweer!

30-12-2009 21:10 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!

Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Ja fries, Tis hier al 1 uur, als het bij jullie O&N is, grappig he.

Straatje veel plezier.
Zo beslag is klaar.... olie zit in de pan.... heb ik straks in mijn uppie heerlijke oliebollen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
oh lunaan jij hebt al eerder vuurwerk en champie
Hoest met je oog Freak.
quote:lunaan schreef op 31 december 2009 @ 15:33:

Ja fries, Tis hier al 1 uur, als het bij jullie O&N is, grappig he.

Straatje veel plezier.dan ga ik je om 23.00 uur een fijn nieuwjaar wensen!
ah Freak, vinnut wel sielug dat je nu alleen zit vanavond. Hoe gaat het?
Ja sgapie, en als d'r geen ruk aan is, kom ik om 12 uur (ned.tijd) hier nog even langs.
Als het later word hebben ze niet genoeg eten .

Ja ik leg de lat te hoog idd, leermoment weer.

Soory, dat ik ego binnen kom ,en niet bij lees( tijd tekort) en dus geen aandacht aan jullie.

Wel heel bedankt voor het luisteren en het lieve woord.
he Iry, als je nu ook nog moet bijlezen en hapjes moet maken enz dan komt het niet goed hoor!
voor Irry

Met mijn oog gaat het goed hoor... zal wel een littekentje worden maar Who cares......
Wat rottig Iry dat verwacht je niet echt nee als je ergens lekker aan wilt schuiven.

Wat leuk Friez. Welke opleiding heb jij gedaan?

Ik werk normaal ook in de psychiatrie vind ik net iets leuker maar als uitzendkracht werk ik ook wel in de verslaving en gehandicaptenzorg.

Heb gestofzuigd hier en de logeerkamer gebruiksklaar gemaakt. Heb lege flessen verzameld dus ga zo even naar de winkel. Zijn zo erg aan het knallen dat ik eigenlijk een beetje bang ben.

Zat trouwens vanmorgen in de metro en toen zat er een man met zijn voeten op de andere bank. Ik had geen zin/moed om er wat van te zeggen. Een andere dame zei er wel wat van. (he bah zit je lekker straks moet er iemand met zijn jas daar zitten hoor) Die kreeg me toch een grote mond zeg. Die was alles wat lelijk was en ze kreeg enorm veel scheldwoorden over zich. Ik zat er letterlijk tussen en vreesde echt dat die man die vrouw lichamelijk aan zou vallen. Een andere man kwam er tussen en haalde ze uit elkaar. Heeft best indruk op me gemakt.
Straatje... fijn feestje vanavond... geniet ervan
Als ik eraan denk dan kom ik hier om precies 23.00 jou alvast een gelukkig nieuw jaar wensen Lunaan!
Iry, wij hoeven geen excuses, we vinden je toch wel lief.

En dan hebben ze maar niet genoeg te eten, nemen ze maar een oliebol. Tssss.
Hmm, moet de kattenbak ook nog doen bedenk ik me nu.
Lieverds, ik ga weer rennen !!

Veel liefs allemaal!

En speciaal voor No en bi voor vanavond.
Ik heb MDGO-AB gedaan (nu is dat SPW). Ben dus act begeleidster.Werk er ondertussen al 18 jaar op diverse projecten. Maar sinds 2 jaar begeleid ik dit werkproject. En dat werkproject is het bedrijfsrestaurant van de instelling. Hier werken clienten van ons en ik doe dit samen met een kok. Dagelijks ong 80 klanten en we maken een heleboel dingen zelf. Erg leuk en bevalt prima!
Lief Fries en IBI, maar lunaantje is er niet om 23.00, maar wel om 24.00 (ned tijd) om jullie een gelukkig nieuwjaar te wensen, hoop dat Freak er dan ook is.
Wat een leuke baan Fries.
Ik ben er niet hoor! Om 0.00 uur. Ben er morgen(middag) weer es
Is het ook Lunaan.
Fijne relaxte avond toegewenst Iry, plak als ik tijd heb een mastubeertje voor je.
Iry: hoop dat je een gezellige en relaxte avond hebt!
Ik wil naar twaalf meteen naar huis, want mijn hondje is heel bang voor vuurwerk. En naast het vuurwerk schieten ze hier ook met pistolen in de lucht. Heel veel takkeherrie dus, en dat vind ik zielug voor hondje.
Klinkt erg leuk Lunaan. Heb ook de SPW gedaan en dan de kant woonbegeleider. Daarna de opleiding MWD gedaan en behaald. Weet niet of ik in de nacht ook ben. Weet niet of ik nog in staat ben op te typen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven