LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
donderdag 31 december 2009 om 16:38
Hahahahahaha Sproetie met haar ongewassen beddengoed. Nee dat was ik ook niet. De babykleertjes voorlopig nog wel even. Ik vind het toch een beetje een vies idee dat iedereen daar met zijn handen aan heeft gezeten in de winkel. Is met onze kleding natuurlijk ook zo maar toch. Laatst stond in de Pren*tal een mevrouw babykleertjes te befriemelen terwijl ze in haar andere hand een broodje zalm had. Vond ik toch niet zo'n fris idee.
Nou so much voor mijn rustige slaapje. Nul geslapen want eerst lukte het niet en toen begon het opeens heel erg naar brand te stinken in de slaapkamer. Schrok me rot. Toen hoorde ik enorm veel sirenes. Na 10 minuten ofzo toch maar even beneden gaan kijken. Is er gewoon vette fik bij de buren. Heel de straat vol met brandweer, ambulance en politie en ondertussen is de straat ook afgezet. Mmmmm niet zo gezellig dus. Ik geloof dat ze het wel onder controle hebben maar ze zijn wel nog steeds druk bezig. Getsie!!! Heb nog even nagevraagd of ik rustig in huis kon blijven zitten want bij andere kant buren gingen ze wel aanbellen maar zolang ik deuren en ramen dichthoud en er geen ernstige rook is in huis was het ok volgens de stoere brandweerman.
Nou so much voor mijn rustige slaapje. Nul geslapen want eerst lukte het niet en toen begon het opeens heel erg naar brand te stinken in de slaapkamer. Schrok me rot. Toen hoorde ik enorm veel sirenes. Na 10 minuten ofzo toch maar even beneden gaan kijken. Is er gewoon vette fik bij de buren. Heel de straat vol met brandweer, ambulance en politie en ondertussen is de straat ook afgezet. Mmmmm niet zo gezellig dus. Ik geloof dat ze het wel onder controle hebben maar ze zijn wel nog steeds druk bezig. Getsie!!! Heb nog even nagevraagd of ik rustig in huis kon blijven zitten want bij andere kant buren gingen ze wel aanbellen maar zolang ik deuren en ramen dichthoud en er geen ernstige rook is in huis was het ok volgens de stoere brandweerman.
donderdag 31 december 2009 om 16:45
donderdag 31 december 2009 om 16:51
Het is een studentenhuis en ik geloof dat ze zich meer zorgen maken over hun laptops dan over hun huis en andere spulletjes. En de meesten zullen sowieso niet thuis zijn. Nou ja ik geloof dat het wel met een sisser afloopt.
Ben wel de ergste oliebollen lucht kwijt . Hoewel ik de hele ochtend/middag (toen ik bezig was) met de tuindeuren open heb gewerkt dus het viel sowieso wel mee.
De brandweer is nog druk bezig dus geen idee wat er nu nog gaande is. Het is wel een heel spektakel gelijk in de straat. Stonden daarnet 4 fotografen foto's te nemen.
Sproet ik zou niet eens weten hoe je appelflappen maakt. Heb net overigens een onwijze kleffe oliebol op dus nu durf ik ze vanavond niet zo goed mee te nemen naar ons visite adres.
Oh en hier ook geen afzuigkap overigens.
Ben wel de ergste oliebollen lucht kwijt . Hoewel ik de hele ochtend/middag (toen ik bezig was) met de tuindeuren open heb gewerkt dus het viel sowieso wel mee.
De brandweer is nog druk bezig dus geen idee wat er nu nog gaande is. Het is wel een heel spektakel gelijk in de straat. Stonden daarnet 4 fotografen foto's te nemen.
Sproet ik zou niet eens weten hoe je appelflappen maakt. Heb net overigens een onwijze kleffe oliebol op dus nu durf ik ze vanavond niet zo goed mee te nemen naar ons visite adres.
Oh en hier ook geen afzuigkap overigens.
donderdag 31 december 2009 om 16:57
Appelflappen: beslagje van melk en zelfrijzend bakmeel, appelschijfjes door suiker en kaneel halen en dan door beslag en in de olie frituren. Ik vind het altijd wel een frisse afwisseling met die oliebollen. Heb vorig jaar trouwens heeeeel veel oliebollen gegeten. Ik zat toen echt nog in m'n 'zoete periode' en had honger als een paard (3 maanden zwanger). 's Avonds buikpijn, dat wel.
donderdag 31 december 2009 om 17:15
Wat goed dat jullie allemaal zelf hebben staan bakken! Wij hebben geen frituurpan, maar ik deed het vroeger elk jaar met mijn vader. Vooral appelbeignets zijn zelfgemaakt veel lekkerder dan gekocht, vind ik.
Ik wist niet dat de babybj*rn niet goed voor de heupjes was. Op zich is die hele wijde stand inderdaad wel beter voor kleine kinderen (man heeft vroeger heupdysplasie gehad, en het is erfelijk, dus meis had er ook nog een hogere kans op), maar het zal er vast ook erg afhangen van hoe lang ze er in zitten. Wij hebben m dus met heel veel plezier gebruikt, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat vooral man m droeg toen ze zwaarder werd. En elevman is natuurlijk heel gespierd dus dat ging nog heel lang. We hebben daarna een deu*ter rugdrager gescoord op mp, maar lang niet zoveel gebruikt als de buikzak, want ze zag gewoon veel minder en sliep niet makkelijk.
Pien, fik bij de buren schrikken man! Houd je wel goed in de gaten of er geen rook binnenkomt bij jullie? Hadden ze ook oliebollen gebakken en vergeten de frituurpan uit te zetten ofzo...
Middagslaapje is er niet van gekomen. Heb gezellig memory zitten doen met meis. Ik geloof dat ik ook een beetje weinig gegeten had, dat ik zo slap was. Zo meteen lekker zalm uit de oven eten, eerst even genieten van het concert hier voor mijn neus: man op piano, meis danst en zingt er luidkeels zelfbedachte liedjes bij met een stuk speelgoed in haar hand (microfoon).
Ik wist niet dat de babybj*rn niet goed voor de heupjes was. Op zich is die hele wijde stand inderdaad wel beter voor kleine kinderen (man heeft vroeger heupdysplasie gehad, en het is erfelijk, dus meis had er ook nog een hogere kans op), maar het zal er vast ook erg afhangen van hoe lang ze er in zitten. Wij hebben m dus met heel veel plezier gebruikt, maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat vooral man m droeg toen ze zwaarder werd. En elevman is natuurlijk heel gespierd dus dat ging nog heel lang. We hebben daarna een deu*ter rugdrager gescoord op mp, maar lang niet zoveel gebruikt als de buikzak, want ze zag gewoon veel minder en sliep niet makkelijk.
Pien, fik bij de buren schrikken man! Houd je wel goed in de gaten of er geen rook binnenkomt bij jullie? Hadden ze ook oliebollen gebakken en vergeten de frituurpan uit te zetten ofzo...
Middagslaapje is er niet van gekomen. Heb gezellig memory zitten doen met meis. Ik geloof dat ik ook een beetje weinig gegeten had, dat ik zo slap was. Zo meteen lekker zalm uit de oven eten, eerst even genieten van het concert hier voor mijn neus: man op piano, meis danst en zingt er luidkeels zelfbedachte liedjes bij met een stuk speelgoed in haar hand (microfoon).
donderdag 31 december 2009 om 17:21
Aaaaaah lieve Elevmeisje. Dat klinkt heel gezellig Elev.
De straat is weer vrij gegeven. En de lucht is ook al voor een deel weg.
Oh en Laal het paarse haar valt mee. Er zat nog een extra kleurtje in de tas dus ik dacht ach ik meng het gewoon. Dat leek heel paars te worden maar volgens mij is het wel een goed experiment geworden. Het is een beetje donker maar dat wast snel genoeg weg. Hihihi nieuwe carriere voor mij in het verschiet. Nu nog een kleine knipbeurt maar die doe ik maar even niet zelf.
De straat is weer vrij gegeven. En de lucht is ook al voor een deel weg.
Oh en Laal het paarse haar valt mee. Er zat nog een extra kleurtje in de tas dus ik dacht ach ik meng het gewoon. Dat leek heel paars te worden maar volgens mij is het wel een goed experiment geworden. Het is een beetje donker maar dat wast snel genoeg weg. Hihihi nieuwe carriere voor mij in het verschiet. Nu nog een kleine knipbeurt maar die doe ik maar even niet zelf.
donderdag 31 december 2009 om 17:29
Ooh jee Pien wat een schrik! Gelukkig is het geblust en ben jij (of jullie huis) niet in serieus gevaar geweest.
Hier wel een afzuigkap maar ik bak geen oliebollen. Vind het zo'n vieze lucht. Je hoeft trouwens geen frituurpan te hebben elev, gewoon een grote pan met olie erin kan ook. Frituurpan is wel makkelijker, die kun je buiten zetten en dan buiten bakken. Heb je de stank ook niet in huis.
Ben ik nou de enige die niet van oliebollen houdt? Ik word er altijd zo genadeloos ziek van, 1 hapje is al genoeg om te gaan spugen. Appelflappen kan ik beter tegen, maar ook niet echt goed. Heb ze jaren geleden dus al helemaal afgezworen, eet helemaal niks van dat spul.
Hier wel een afzuigkap maar ik bak geen oliebollen. Vind het zo'n vieze lucht. Je hoeft trouwens geen frituurpan te hebben elev, gewoon een grote pan met olie erin kan ook. Frituurpan is wel makkelijker, die kun je buiten zetten en dan buiten bakken. Heb je de stank ook niet in huis.
Ben ik nou de enige die niet van oliebollen houdt? Ik word er altijd zo genadeloos ziek van, 1 hapje is al genoeg om te gaan spugen. Appelflappen kan ik beter tegen, maar ook niet echt goed. Heb ze jaren geleden dus al helemaal afgezworen, eet helemaal niks van dat spul.
donderdag 31 december 2009 om 17:37
Oh ja hier worden ze ook gewoon in een wok met heel veel olie gebakken. Geen frituurpan in huis vanwege de stank. Oliebollen doe ik daarentegen dus wel. Maar goed die horen er ook echt bij. En ik ben heel kieskeurig. Ik zou ze nooit bij zo'n kraampje kopen. Nou ja tenzij dat op aanraden is ofzo. De allerlekkerste maakt mijn moeder. Dat recept gebruik ik dus ook, alleen lukken ze hier niet zo goed als bij mijn mams.
donderdag 31 december 2009 om 17:44
Aggos een zingende en dansende Elevmeisje...misschien leuk entertainment voor een onze volgende date
Ik ga volgende week weer eens naar de kapper, mijn haar zit echt gewoon supersuf nu...bah...eerst weer eens een flink stuk er van af laten halen en misschien wel weer eens een geheel nieuwe coupe
Wij hebben niet eens een frituurpan...die vieze stinkzooi allemaal...blegh...en anders zou ik em in de schuur parkeren.
Ik ga volgende week weer eens naar de kapper, mijn haar zit echt gewoon supersuf nu...bah...eerst weer eens een flink stuk er van af laten halen en misschien wel weer eens een geheel nieuwe coupe
Wij hebben niet eens een frituurpan...die vieze stinkzooi allemaal...blegh...en anders zou ik em in de schuur parkeren.
donderdag 31 december 2009 om 17:50
donderdag 31 december 2009 om 18:11
Ja klopt hoor Pien, ik wilde het weer laten groeien, maar dan moet ik al die kloterige lengtes weer door en bij nader inzien heb ik daar geen zin in. Nu dus een een heel kort kapsel gezien en ik denk dat me dat ook wel leuk staat...
Lieffies ik ga jullie ook een hele fijne avond wensen...veel plezier en geniet allemaal! Ik wens jullie alvast een heel mooi en geweldig 2010! Dikke kussen!
Lieffies ik ga jullie ook een hele fijne avond wensen...veel plezier en geniet allemaal! Ik wens jullie alvast een heel mooi en geweldig 2010! Dikke kussen!