alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 20:17:

[...]

Wow, 9 kg. Gefeliciteerd.Dank
dubbel
Ik doe niet aan goede voornemens want ik heb mij er nog nooit aan kunnen houden. Dus nog nooit aan gedaan. Als ik iets wil dan moet je er achter staan en dan maakt de datum niet uit.

Maar heel stiekum denk ik wel, iets meer bewegen mag wel.

Ik heb een heel pijnlijk probleem aan mijn voeten zodat ik bijna niets kan doen. Maandag onderzoeken in het ziekenhuis dus ik blijf hopen op een oplossing en dat ik dan meer kan bewegen (zonder pijn).

Maar ik verkondig dit niet als goede voornemen, anders blijft iedereen vragen hoe het ermee zit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Loekipoeki schreef op 31 december 2009 @ 20:16:

mijn goede voornemens: genieten!

Ik ben in de laatste maanden bijna 9kg afgevallen... ik heb nog een paar kilo te gaan voor mijn streef, maar ik voel me al helemaal on top of the world!Kijk, een medestander!! Ik ben in de afgelopen 1,5 jaar zo'n 15 kilo afgevallen en moet ook nog maar een paar kilo tot ik op streefgewicht zit. Al ben ik al heel blij met wat ik nu bereikt hebt, alles wat er nog meer afgaat is mooi meegenomen. Maar ik voel me dus ook zoveel beter! En dat straal je dan ook uit, tenminste dat hoor ik wel regelmatig...
Ik doe niet aan goede voornemens voor het nieuwe jaar, omdat ik het stom vind. Elke dag is een goed moment voor nieuwe voornemens, doelen en kansen, en niet alleen 1 januari.
Liever elitair dan een pauper!
haha ik hou jullie al niet meer bij, dus even tussen het lezen door:

@annliv: dank je... Nee, ben niet zo van dit seizoen, maar het was ook wel een wat te roerig jaar, dus ben er ook gaar van.

@cestelle (weet je nick niet uit m'n hoofd precies sorry): ik kan me goed voorstellen dat je je afvraagt waar je staat. shit hoor.

@jody: die pudding heb ik ook gehaald, ik ga hem er even bij pakken.

En dan tv erbij aan voor tv draait door. Pff het knallen vind ik wel vervelend worden, van die dreunen joh, lijkt wel of ik in oorlogsgebied zit
quote:Loekipoeki schreef op 31 december 2009 @ 20:19:

dubbel
Mijn goede voornemen is om ook dit jaar niet te beginnen met roken. Zal wel lukken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 31 december 2009 @ 20:21:

Mijn goede voornemen is om ook dit jaar niet te beginnen met roken. Zal wel lukken Dat voornemen heb ik ook ieder jaar! Ook mij lukt het iedere keer...
Hoi iedereen!

Ik ben onverwachts ook alleen :(

Ik zou naar vrienden gaan, maar wegens een huidinfectie (zie er niet uit en het is behoorlijk besmettelijk) blijf ik thuis....Bummer!
Hahaha doet me denken aan een vriend twee jaar geleden...

Die zat de hele avond van 'ik ga volgend jaar stoppen met roken', terwijl die ook niet rookte.

Raad eens wie er om 12 uur een sigaar aan het roken was.
quote:bergkristal schreef op 31 december 2009 @ 20:26:

Hoi iedereen!

Ik ben onverwachts ook alleen :(

Ik zou naar vrienden gaan, maar wegens een huidinfectie (zie er niet uit en het is behoorlijk besmettelijk) blijf ik thuis....Bummer!Getsie, bergkristal, met recht Bummer! (virtueel is het toch niet besmettelijk hé? )
quote:himalaya schreef op 31 december 2009 @ 20:21:

Mijn goede voornemen is om ook dit jaar niet te beginnen met roken. Zal wel lukken Daar sluit ik me bij aan
Snjókorn falla, á allt og alla
Misskiek: Oh yeah, niet, nee niet niet dronken smssen, niet naar ex, niet naar fling, niet doen, gewoon niet doen....(Zeg ik dus tegen mijzelf) Of bedoel jij uberhaupt niet smssen als je dronken bent?

Enne, is misschien off-topic, maar toch wel belangrijk voor mij deze avond, maar ben aan de mail met een heel leuke man, duimen jullie voor me mee dat hij vanavond nog wat laat horen?
Meld! Mijn verse vriendje zit in het buitenland en ik kies voor een relaxed avondje alleen. Zit al een fles roze prosecco in en ik voel 'em behoorlijk. Ik voorspel dat ik iets na 12uur wakker schrik van het vuurwerk en dan verder drink tot ik in op de bank in slaap val en morgen wakker wordt, vastgeplakt aan de bank.

*zin in*
Ik ben ook niet zo van de goede voornemens, maar ik hoop wel dat 2010 een beter jaar wordt dan 2009!

Hazzie, ik zal voor je duimen hoor!
Niets is zeker en zelfs dat niet
quote:MissKiek schreef op 31 december 2009 @ 20:20:

[...]

Hazzie:
Snjókorn falla, á allt og alla
@c-estelle: als je een goede virusscanner hebt, is er niks aan de hand
Oeh spannend Hazzie! Ik hoop dat deze mail relatie iets heel moois gaat worden in 2010!
Owww, ik heb zoonlief zijn zin gegeven en take me out staat dus aan maar gottegot, wat zit ik me te ergeren aan de tiepetjes die er voorbij komen..... wat een kerels en dan die grietjes! :puke:
quote:bergkristal schreef op 31 december 2009 @ 20:36:

@c-estelle: als je een goede virusscanner hebt, is er niks aan de hand dan zit het wel goed hoor!
Ik heb nu De Tv draait door opstaan en ik kijk er met een half oog naar.
Ik zit naar matthijs te kijken, altijd leuk. Al was ik veel blijer toen Joost karhof nog af en toe DWDD deed op de maandagen *jummie*
Ik zit ook naar Matthijs te kijken, maar ik zit te twijfelen of ik niet overstap op mijn boek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven