blauwe maan dip
zaterdag 2 januari 2010 om 00:46
Hallo,
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:10
zaterdag 2 januari 2010 om 01:10

zaterdag 2 januari 2010 om 01:15

zaterdag 2 januari 2010 om 01:16
quote:Bubbles_ schreef op 02 januari 2010 @ 01:11:
Als je maar chronisch genoeg wordt stratego heb je er zelf geen last meer van tegen die tijd, maar nu niet zo zielig doen hier oke want het duurt echt nog wel ff voor het 2028 is hoor.Tsssk waarom altijd weer dit soort opmerkingen. TO heeft hier duidelijk heel veel last van.
Als je maar chronisch genoeg wordt stratego heb je er zelf geen last meer van tegen die tijd, maar nu niet zo zielig doen hier oke want het duurt echt nog wel ff voor het 2028 is hoor.Tsssk waarom altijd weer dit soort opmerkingen. TO heeft hier duidelijk heel veel last van.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:17
quote:Enneaaa schreef op 02 januari 2010 @ 01:13:
Huh Stratego.... ga je je nu al verzekeren voor 2028? Ik krijg het gevoel dat je morgen beter misschien even naar de huisarts kan gaan met deze dip.Mijn huisarts is nog niet bekend met dit gegeven, ik ben hard op zoek naar een natuur-arts, maar die zijn hier bijna niet
Huh Stratego.... ga je je nu al verzekeren voor 2028? Ik krijg het gevoel dat je morgen beter misschien even naar de huisarts kan gaan met deze dip.Mijn huisarts is nog niet bekend met dit gegeven, ik ben hard op zoek naar een natuur-arts, maar die zijn hier bijna niet

wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:18
zaterdag 2 januari 2010 om 01:19