Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
In het topic over Makeupfouten is iemand heel boos om het feit dat een foto van haarzelf zonder haar toestemming is geplaatst. Zou je die foto weg willen halen? Alvast bedankt.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
De foto uit de originele posting had ik gisteren al verwijderd. Had de quote niet gezien, maar een collega-Engel heeft het topic uit voorzorg verwijderd.
hoi angel, is het mogelijk om het topic wenkbrauwen geverfd te donker wat nu!! Omhoog te halen zodat die weer in het overzichtje de laatste 10 van alles op t forum komt?
Bedoel je in het rijtje 'top 10 topics' hier rechts? Dat gebeurt alleen als het topic letterlijk bij de 10 drukste topics hoort. Gewoon blijven posten dus. Waarom wil je 't in dat overzicht hebben?
nee hoeft niet....had nog geen oplossing...dacht dat k er zo meer zou krijgen was beetje desperate
GOT in "Hold ups ook in de winter?" klinkt als reclame

GOT in "Hold ups ook in de winter?" ook
Mij werd verteld dat ik deze beter kan laten verplaatsen naar het prikbord: evav in "Hulp bij inrichten webshop tassen.nu"

Krijg ik na verplaatsen nog wel notificaties?
postings van GOT zijn verwijderd.

Evav, ik vind het topic teveel reclame. Heb het dan ook verwijderd.
Hoi Engel,

dit is een enquête.
Hoi!

Er kan een slotje op dit topic Handige Tips! Fashionista's & Modeguru's Jubileum-deel 10!
Angel de fashionistas hebben weer een topic voor gekletst dus er mag een slotje op.
Je was me voor roz
Slotje is geplaatst en de enquete verplaatst!
Graag dubbele post over Bh's wassen verwijderen.

Misschien die ene reactie samen voegen?

Sorry, internet zei dat post niet gelukt was 1e keer...
Vreemd, ik kan het tweede topic niet vinden?!
Ik ben het topic van ene Sarah over Monolo Blahnik schoenen kwijt. Is het verwijderd, omdat het fake was of is het gesloten of kijk ik niet goed genoeg?
quote:iris1969 schreef op 30 december 2009 @ 01:00:

Ik ben het topic van ene Sarah over Monolo Blahnik schoenen kwijt. Is het verwijderd, omdat het fake was of is het gesloten of kijk ik niet goed genoeg?Ja, dit topic zoek ik ook. Volgens mij is het gesloten. Maar waarom weet ik niet. Er is geen ban gegeven, ofzo.
Had het hier nog niet gemeld ivm tijdgebrek. Het topic over die MB's is verwijderd, omdat t.o. al 2x eerder onder verschillende nicks een permanente blokkade heeft gekregen. En eens permanent geblokkeerd = altijd permanent geblokkeerd, geldt ook voor nieuwe nicks als we het ontdekken.
Dank je Drie. Ik begrijp het hoor, het ging mij alleen om de gave schoenen die in dat topic stonden .
quote:Viva Angel3 schreef op 30 december 2009 @ 22:45:

Had het hier nog niet gemeld ivm tijdgebrek. Het topic over die MB's is verwijderd, omdat t.o. al 2x eerder onder verschillende nicks een permanente blokkade heeft gekregen. En eens permanent geblokkeerd = altijd permanent geblokkeerd, geldt ook voor nieuwe nicks als we het ontdekken.Misschien ben ik te achterdochtig, maar in dat geval zou ik ook even kijken op de relatiepijler. Ik heb daar gisteravond gereageerd op een topic, waarvan ik hetzelfde gevoel kreeg als bij Sarah en haar schoenen.
Hi Christiane, om welk topic gaat het? Dan zal ik mijn collega eropaf sturen, of ik kijk zelf even. Alvast bedankt!
Beste Viva-angels, ik vroeg me af in hoeverre je anoniem blijft (e-mailadres) als je iemand toevoegt als vriend en daarna een persoonlijk bericht verstuurt. Ik kan het antwoord niet terug vinden bij de FAQ en krijg helaas ook geen reactie op mijn mailtje.
quote:Viva Angel3 schreef op 01 januari 2010 @ 23:03:

Hi Christiane, om welk topic gaat het? Dan zal ik mijn collega eropaf sturen, of ik kijk zelf even. Alvast bedankt!Hart of verstand volgen. Op de relatiepijler. Ik vertrouw de nymfomane op de sekspijler ook niet overigens. Maar goed. Dat kan mijn achterdochtige aard zijn...
Hoi engel,

Volgens mij is dit geen zuivere koffie.

Als ik het mis heb, excuus!
Hoi Engel, volgens mij loopt hier iemand haar webshop te promoten: ArtLil in de beide topics over online shoppen ("De beste online winkels ivm uitverkoop" en "Online shoppen") op deze pijler, en iets met geborduurde badjassen op Thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven