Het kasteel
zaterdag 2 januari 2010 om 08:56
Mogguh
*zet koffie neer*
Nee slapen niet allemaal daar. Zus en zwager van mijn schoonzus met twee kinderen slapen bij hun in huis met broer, schoonzus en neef zijn dat dus 7 personen. Mijn moeder en ik in een ander appartement en mijn vader en stiefmoeder hebben voor de komende twee nachten ook een appartement gehuurd. Maar tot nu toe de avonden wel wel steeds gezamenlijk doorgebracht. Gisteren waren de onderburen er ook bij bij het avondeten en toen aten we dus met 8 volwassenen en 4 kinderen tussen 2 en 8 jaar te eten, das best druk. Maar ook gezellig.
*zet koffie neer*
Nee slapen niet allemaal daar. Zus en zwager van mijn schoonzus met twee kinderen slapen bij hun in huis met broer, schoonzus en neef zijn dat dus 7 personen. Mijn moeder en ik in een ander appartement en mijn vader en stiefmoeder hebben voor de komende twee nachten ook een appartement gehuurd. Maar tot nu toe de avonden wel wel steeds gezamenlijk doorgebracht. Gisteren waren de onderburen er ook bij bij het avondeten en toen aten we dus met 8 volwassenen en 4 kinderen tussen 2 en 8 jaar te eten, das best druk. Maar ook gezellig.
zaterdag 2 januari 2010 om 10:33
Is ook wel leuk. Als je er ook weer kunt uitlopen
Ah zielig voor MK. Nou met rust de komende twee dagen moet het wel goedkomen toch?
Fijne dag.
Ik heb net mijn moeder met ontbijt op bed verwend en nu maar eens in de benen. Begreep dat het in suupstad weer gesneeuwd heeft, bij de andere kasteeldames ook?
Hier sneeuwt het ook weer.
Ah zielig voor MK. Nou met rust de komende twee dagen moet het wel goedkomen toch?
Fijne dag.
Ik heb net mijn moeder met ontbijt op bed verwend en nu maar eens in de benen. Begreep dat het in suupstad weer gesneeuwd heeft, bij de andere kasteeldames ook?
Hier sneeuwt het ook weer.
zaterdag 2 januari 2010 om 11:06
Het dwarrelt hier af ent oe hele kleine vlokjes, maar het is nog allemaal heel erg wit. En glad. Merkte ik gister ook op mijn palen van hakken
Ik denk dat het wel goedkomt met MK, er komen alweer eer praatjes uit. Oververmoeid, denk ik. Het gegiebel met Mops in een bed vrat - naast het vuurwerk - nogal aan de nachtrust
Ik heb wel met oma afgesproken dat nu ik Toos Werkeloos ben, ikmag helpen met haar zolder opruimen ze heeft allerlei verhalen over spullen op die zolder, dan kan ik ze eindleijk zien
Ik denk dat het wel goedkomt met MK, er komen alweer eer praatjes uit. Oververmoeid, denk ik. Het gegiebel met Mops in een bed vrat - naast het vuurwerk - nogal aan de nachtrust
Ik heb wel met oma afgesproken dat nu ik Toos Werkeloos ben, ikmag helpen met haar zolder opruimen ze heeft allerlei verhalen over spullen op die zolder, dan kan ik ze eindleijk zien
zaterdag 2 januari 2010 om 11:48
Tila, ik kan me voorstellen dat je geen andere mensen in oma's huis wilt hebben. Maar wel een goed idee dat je haar gaat helpen opruimen en verhuizen, het is vast een mooi schatkamertje daar op zolder.
Ik was al zeker een half uur op toen ik pas ontdekte dat het gesneeuwd had
En ik denk al de hele ochtend dat het maandag is vandaag, grumpf, komt door al die rare feestdagen. Wel altijd weer blij als het voorbij is hoor, laat het normale leven maar weer lekker beginnen. Met aan de lijn doen bijv.
Fijn dat het leuk is in Broerstad Suup! Komen er nog meer foto's
?
Ik was al zeker een half uur op toen ik pas ontdekte dat het gesneeuwd had
Fijn dat het leuk is in Broerstad Suup! Komen er nog meer foto's
zaterdag 2 januari 2010 om 16:05
Och Tila, dat is wel heftig. Weer een huis vol herinneringen leeg.
Hopelijk doet jouw oma dat net zo bewonderingswaardig knap als Opa Bloes. Fijn dat je haar kunt helpen
Foto's van Broerstad op vriendjessite zijn leuk. Anneke Dote erbij is hilarisch. Moet er nogsteeds om grinniken....
Lijnen, Darly.
Ik ook.
(dat post ik voor de zekerheid op zoveel mogelijk plekken, zodat ik zonder gezichtsverlies niet terug kan krabbelen)
Hopelijk doet jouw oma dat net zo bewonderingswaardig knap als Opa Bloes. Fijn dat je haar kunt helpen
Foto's van Broerstad op vriendjessite zijn leuk. Anneke Dote erbij is hilarisch. Moet er nogsteeds om grinniken....
Lijnen, Darly.
Ik ook.
(dat post ik voor de zekerheid op zoveel mogelijk plekken, zodat ik zonder gezichtsverlies niet terug kan krabbelen)
Wat wilde ik nou toch typen?
zaterdag 2 januari 2010 om 19:32
zondag 3 januari 2010 om 11:17
Jaaaaa, koffie. Graag.
De laatste dag van de vakantie. Ongelooflijk. Morgen gaat mijn meisje weer naar school in plaats van met mij de hele dag K3-disco te dansen. Pfff, wat is deze vakantie snel gegaan, Ik word er helemaal een beetje sentimenteel van.
Maar nu word ik dat de laatste dagen sowieso snel, na de mega-verrassing van Bloes. Ierland. Ik ga naar Ierland. Mijn god. Kan nog steeds janken bij het idee. Zo lief! Zo ontzettend lief.
Leuk hoor, van mij een emotioneel wrak maken.
De laatste dag van de vakantie. Ongelooflijk. Morgen gaat mijn meisje weer naar school in plaats van met mij de hele dag K3-disco te dansen. Pfff, wat is deze vakantie snel gegaan, Ik word er helemaal een beetje sentimenteel van.
Maar nu word ik dat de laatste dagen sowieso snel, na de mega-verrassing van Bloes. Ierland. Ik ga naar Ierland. Mijn god. Kan nog steeds janken bij het idee. Zo lief! Zo ontzettend lief.
Leuk hoor, van mij een emotioneel wrak maken.
Wat wilde ik nou toch typen?
zondag 3 januari 2010 om 13:17
Net naar het bos geweest met het kroost. Idee van Lief. Alleen had Lief niet bedacht dat die ukkies de sneeuw na een half uur wel gezien hebben omdat ze dan zo'n beetje vastvriezen, dus was het enigszins een huildrama aan het eind.
Niets wat niet op te lossen is met thee, warme chocomel en warme oliebollen
Niets wat niet op te lossen is met thee, warme chocomel en warme oliebollen
maandag 4 januari 2010 om 08:10