Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
Ik ken Kyteman niet trouwens, maar ik ben echt gek op hiphop dus ik ga het checken op uitzendinggemist. Thanks voor de tip!
Hi! Iedereen een goed 2010!!!

Ik moet nog maar even wat meer bijlezen en misschien ook wat vaker, want het lijkt erop dat er veel gebeurd is afgelopen paar dagen. Met mooie oud & nieuw momenten, vakanties, nieuwe scharrels en misschien ook wel voornemens. Hebben jullie goede voornemens?

Tja, als ik kijk naar wat er afgelopen 10jaar is gebeurd dan is dat vooral veel! Net als wat marg zegt, middelbare school afgemaakt, de wereld ingetrokken, nu druk bezig met de laaste loodjes van mijn master, vriendinnen hebben plannen om samen te wonen of wonen al samen, en ik zelf ben een fantastisch man tegenkomen die helaas nu 20.000km verderop zit...

Met dat laaste heb ik 't best wel moeilijk. En ook dat ik weer terug moet wennen aan Nederland, aan de kou, het gezever over de kredietcrisis. Soms lijkt 't net alsof afgelpen maanden niet 'echt" zijn geweest en het een droom was, want alles is hier net als 8maanden geleden... Ik mis de uitdaging, het avontuur en het doen van nieuwe dingen... Maar misschien moet ik me gewoon niet aanstellen; gewoon doorgaan; ff doorbijten (de laaste loodjes zijn het zwaarst) en me gaan orienteren op het leven na de studie...
Ja de laatste tien jaar. Toen we dachten dat alle computers zouden crashen en we op 31 december vanaf twaalf uur alle jaarwisselingen op tv konden kijken. Ik vierde het met een vriendinnetje bij mijn zus (die woonde op kamers, jaha) en mijn zus en ik zaten om 11 of 12 uur voor de tv. Maar goed, na een half uur ben je daar eigenlijk wel klaar mee. Jägermeister gedronken, gedanst op oa Junkie XL (dat was voor a little less conversation) en, god hoe heet dat, the presidents of the united states of America(?), uiteindelijk nog een kroeg gevonden en daar sukkelde het vriendinnetje in slaap, iets waar ik nog regelmatig aan herinnerd word door mijn zwager. Ik ga nieteens opnoemen wat er in die tien jaar allemaal is gebeurd. Overigens ga ik dan in gejammer vervallen dat ik zo oud word.

Mevrouwtje, hoelang ben je nu weer in NL? Meestal wen je vrij snel weer aan NL.

Ik slaap steeds veel te lang. Vanochtend was ik om tien uur wakker, toen was het hier nogal koud, dus heb ik de kachel hoger gezet en ben nog even in bed gaan liggen. En natuurlijk in slaap gevallen en de meest bizarre dromen gehad!
Oh, ik word hier steeds illegaler! Ik heb vannacht t bed gedeeld met een wel héél SD! De man woont hier letterlijk om de hoek. Mag ik nou nog wel blijven hier? Volgens mij kan hij me nog horen als ik een beetje luidruchtig nies

Grappig, Marg die bijleest en becommentarieert, zodat alles weer even langs komt!

Cadi, wat lastig met je prepuber. Ik zou er echt niets zinnigs op kunnen zeggen, behalve dat ik hoop dat wat tijd de scherpe randjes er af zal halen. Zag ze er altijd al tegenop dat hij hierheen zou komen? Of is het een kont-tegen-de-krib-fase?

Ik vraag me overigens af of Bassist vanavond belt. Het is zondag, maar ja, de dingen zijn wel opeens erg anders dan een paar weken geleden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Een SD is misschien wel veel fijner dan een LD... kun je elkaar tenminste elke week in het "echie" zien... Tegen elkaar lekker vastpakken, daar kan geen skype of bellen tegenop..

Spijker, zou je het fijn vinden als de Bassist zou bellen? Of zou je eigenlijk liever geen contact meer hebben?

Tja, ik ben nog maar drie weken terug... en heb dit weekend gewoon ff een terugval; alles aan NL is stom en heb de hele tijd het gevoel dat het licht uit is, want de zonnekracht is hier zo ongelooflijk zwakjes. Verder loopt er nog een soort ex-scharrel rond, die mijn toch wel heel erg bijzonder vind en zich nu gekwetst opsteld omdat ik iemand anders heb. Ook de verwarmingsmonteur had me op hyves opgezocht. Raar he die mannen... helemaal raar omdat mijn vent nu ergens rondzwerft waar de mobiel geen bereik heeft... *zucht* :S
Spijker, is dat die van de date? Hadden jullie een date of liep je hem in de supermarkt bij de diepvriesmaaltijden tegen het lijf? Je hebt zeker geen fb nu hij zo dichtbij is?

Mevrouwtje, Nederland is soms ook stom. Net als alle andere landen.

Zo ik heb zowaar de site van volkskrantbanen geopend. Stap 1 is genomen.
Ik heb echt wel fb! Alleen z'n eerste fb-foto is heeeeeel lelijk. En dat terwijl het een onmogelijk knappe man is.

Stuur me anders even een fb berichtje, dan stuur ik je wel een foto terug.

Het is inderdaad mn date van laatst. We hebben een afspraak voor volgende week, maar ik had hem nog een berichtje gestuurd of ik hem vanavond nog tegenkwam. Hij reageerde daar nogal laat op, toen was ik al naar bed. Dus toen is hij maar naar mijn bed gekomen Hij is leuk. Hij is ook erg lief en érg lekker.

Hij is alleen niet Bassist. Ik weet t niet, mn hoofd is in de war. Wat er tussen Bassist en mij was, was wel erg speciaal. Maar dat gebeurde ook pas na een paar maanden, ook niet de eerste keer.

Nou ja, in ieder geval ga ik deze date nog eens daten en in de tussentijd hebben we het best gezellig
De diepvriesmaaltijden, daar kom ik nooit. Lopen daar leuke mannen rond dan?
Oh wacht, fille we zijn eindelijk vriendjes dus dan kan ik jou ook gewoon berichten denk ik nu eindelijk? ga t wel ff proberen...
Ja, via het berichtje werkte niet, maar ik ben natuurlijk niet voor één gat te vangen (?) dus ik heb foto's gevonden. Ziet er leuk uit! Maar hij ziet er best jong uit.

Zo dat was mijn banenzoektocht. Ik heb zowaar iets gevonden waar ik op ga reageren. Alleen is dat niet fulltime, maar goed, dat zien we dan wel weer.
Nou ja zeg, één jaartje jonger, dat is toch wel legaal?

Hoera voor je banenzoektocht! Zoek je in NL?
Mevrouwtjezonneschijn, ik zat in een soortgelijke situatie toen ik mijn vriend leerde kennen, alleen ik moest nog langer studeren dan jij. Hoelang ben je al terug? Ik was een jaar weggeweest en dan zeiden mensen 'En, hoe was het?' of 'En, wat heb je allemaal gedaan?' en dan stond ik meestal met een mond vol tanden! Voor ik alles voor mezelf op een rijtje had wat er dat jaar was gebeurd, dat duurde wel eventjes hoor.

Je idee van doorbijten en de studie afmaken lijkt me persoonlijk wel het verstandigst . Ikzelf was vrij snel weer gewend aan Nederland maar misschien kwam dat ook doordat ik in een ontwikkelingsland had gewoond, dan is deze kant op wennen met al zijn luxe en gemak toch wel behoorlijk simpel!

Maar hier zijn er dus meer meiden die zoiets soortgelijks mee hebben gemaakt (een tijd in het buitenland wonen, daar verliefd worden, en dan terug 'moeten' naar Europa). Mijn eigen vriend en ik kennen elkaar deze maand al zeven jaar! Maar ook Fille, Es, Jooles en Miss Speeseend hebben dezelfde ervaringen als jij, dus schrijf lekker mee en van je af!

Ik vond het in de tijd dat we uit elkaar woonden trouwens altijd heel stom als een jongen me probeerde te versieren, en ook heel verdrietig want dan dacht ik: Ik Heb Al Iemand! Nu ga ik nog weleens alleen uit natuurlijk en zit ik er niet mee, toen vond ik dat altijd echt erg.

Ik heb trouwens geen goeie voornemens, en ik ben nog wel zo'n goeie voornemens-mens. Ik ga er denk ik vanmiddag eens even voor zitten
Toen ik net terug was uit Berlijn had ik op een feestje ook een jongen zitten vertellen over de verkering en een half uur later probeerde hij me te zoenen. Ik riep toen echt heel verontwaardigd: 'Nee'. Vermakelijk was dat. Toen vond ik dat niet, toen was ik heel boos.

Spijker, nee hij is niet jong (hij is ouder dan ik), maar ik dacht het even.

Ik zoek in NL, maar ik sta overal voor open. Behalve Italië. Het punt is vooral dat als ik zoek, ik eigenlijk concludeer dat ik nergens geschikt voor ben. En ik twijfel of ik niet nog een master wil gaan doen. Eigenlijk wil ik dat heel graag, maar I see bears on the road. Wat stom is, want als ik het wil kan ik het heus wel bolwerken. Ik zit gewoon een beetje schijterig te zijn en keuzes uit te stellen. Dus uiteindelijk blijf ik waar ik ben, mag ik over zestig jaar met pensioen en ga ik volledig teleurgesteld dood. En ik heb niet eens een secretaresse om een affaire mee te krijgen als ik een midlifecrisis krijg.

Ohja, en ik heb net een test gedaan bij intermediair, wat voor baan bij me past. Sjezus wat een onzin. Bovendien staat bij alles leraar, dus ik vermoed dat de overheid ook een vinger in de pap heeft.
The big bears will usually clear the road if you approach them...
quote:fille schreef op 03 januari 2010 @ 15:46:

. Dus uiteindelijk blijf ik waar ik ben, mag ik over zestig jaar met pensioen en ga ik volledig teleurgesteld dood. En ik heb niet eens een secretaresse om een affaire mee te krijgen als ik een midlifecrisis krijg.

Echt waar wat moeten we zonder het cynisme van jou op de/het forum. Je weet niet eens HOE grappig je bent! OMG

Heb je nu al een master of niet? Ach joh, gewoon (nog) 1 doen! Net als ik, kunnen we samen aan de studie.

heel veel bears on the road wel, maar dat vergeet je weer als je je diploma op zak hebt toch?
zijn jullie ook zo hard aan het 'studeren'?
Nemo Dank daar moet ik dan weer om lachen. Hoe gaat het leren?

Spijker, wat een wijsheid over die beren. Heb je dat ook tegen Bassist gezegd?

Ja, ik moet gewoon wat gaan doen. Ik denk dat het fout gaat bij het punt dat ik dan denk dat ik nu ook moet kiezen wat ik de rest van mijn leven ga doen, dus ik moet het juiste kiezen. En ik vind alles leuk, dus dat laat nogal wat ruimte open.

Ohja, Nemo ik heb al een master. Hoewel die heel interessant was, heb ik toen niet heel bewust gekozen. En hij was heel interessant, maar niet heel praktisch.
Net als mijn 1e HBO die was ook niet praktisch..

Ik ben heel hard aan het studeren, merken jullie dat niet?!

Moet ik wel gaan doen trouwens....

ZIt alleen maar te chatten op paiq, naar een vreselijk vies huis te kijken en savonds te balen dat ik niks gedaan heb. Heeeeeel irritant!

En dan heb ik ook nog Mr. Lek een stoute mail gestuurd die er niet om loog (gisteren middag al) waar ie gewoon NIET op geantwoord heeft en nu heb ik vanmiddag een sms gestuurd dat als ie er mee wilt stoppen dat dat prima is maar dat hij dat dan wel even moet laten weten. Of om precies te zijn: 'Het kan natuurlijk dat je je mail niet gezien hebt...? In dat geval kan je deze sms wissen. Als je het wel gezien hebt dan vraag ik me af: waarom geen reactie? Mss heb je 20 andere belangrijkere dingen aan je hoofd en het kan dat je geen zin meer hebt in contact om wat voor reden dan ook. Allemaal prima, maar zeg dat dan ajb even gewoon.. Gezien de hoeveelheid contact die we hadden is het wel een beetje raar om op radiostilte over te gaan...." Dus dat.

En geen antwoord. Daar baal ik van, das nog het ergste.

Grrrrrrrrrrrr. Mannen. Of eigenlijk Nemo en Mannen
Fille, ik zou gewoon voor de master gaan. Nu is het eigenlijk toch juist een goed moment, nog geen baan. Straks zit je weer in het werkende leven en dan lijkt het me nog lastiger om daar weer uit te stappen en voor je weet ben je inderdaad 65

(ik za ook nog te denken aan nog een master en zie....dan ben je dus opeens zwanger)

Nemo, veel succes met je examens. Het zijn er nogal wat. Wat houdt eigenlijk je praktijkexamen in?

Spijker, lekker toch, geniet maar van je scharrel. Wie wil dat nou niet, een lekker buurman!

Cadi, inderdaad lastig zeg. Weet er ook niet zoveel over te zeggen, behalve te hopen dat het allemaal snel zijn weg vindt.

Nemo, Isiss had het goed ja, E. is idd muzikant, dus moet nu iedere avond spelen. Hij werkt overdag ook nog in een hotel, maar daar heeft ie nu lekker een maand vrij van.

Onze plannen.....bevallen hier in Spanje, want wat Marg ook zegt, dat is hier echt allemaal heel goed geregeld. Zo kunnen we hier ook nog even doorsparen en dan hopelijk in het najaar (??) definitief naar NL. Dat zijn tenminste de plannen...laten we hopen dat het allemaal zo zal gaan.

Oja, ik voel me ook al zo oud worden als ik terugdenk aan de milleniumwisseling. Het lijkt zo kort geleden, maar er is zoveel gebeurd (laat zeggen bij mij ook ongeveer het lijstje van Marg).
Nemo, dat zijn niet jij en de mannen, maar gewoon mannen in het algemeen hoor.
Ik vraag het me af, ik krijg het voor elkaar om van een mega geile contactwisseling naar geen contact te gaan.

En dit keer had ik echt niks geks gedaan...Hij had beloofd deze kant op te komen in januari, waar ging het dan verkeerd??
Zou ie mss hier meelezen?
Nemo, misschien dat hij door de sneer over bindingsangst en het feit dat je vaak smst denkt dat je verliefd bent of teveel wilt en is hij bij voorbaat al afgehaakt?

Moon, het punt is dat ik gewoon nog werk heb dus in maart weer kan beginnen. Eerst wilde ik dat absoluut niet, nu denk ik dat dat toch gaat gebeuren. Op zich niet heel erg, maar aangezien ik niet mijn hele leven wil blijven klagen, vind ik dat dit jaar tijd word voor iets anders.

Overigens heb ik mijn negatieve gedachten alweer uitgeschakeld en ga ik nu gewoon mijn energie steken in mijn cv, want ik heb een functie gezien die me eigenlijk erg leuk lijkt. Is het raar om op twee functies bij één organisatie te solliciteren? Dat kan wel toch?
Tuurlijk kan dat..

Denk ik.

Maar moet je wel schrijven waarom je ze allebei leuk lijkt. Of is het een grote organisatie en komt het niet bij dezelfde persoon terecht? Kan je in elk geval zeggen dat het bedrijf je heeeel erg leuk lijkt

Mss is dat het FIlle, ik weet het niet,. Maar heb echt al 10x gezegd dat dat hem echt niet ging worden en dat ik hem gewoon wilde - in mijn bed - en dat als ik wel verliefd zou worden dat ik het zou zeggen en dat we ermee zouden kappen. Dat het alleen maar leuk moeest zijn en bij niet meer leuk zouden we er ook mee kappen. Was gewoon een kwestie van ff zeggen. Ik bedoel, dat kan je toch gewoon zeggen? Als je niet meer wilt..?

Ik haat het dat mannen dan gewoon maar niks meer laten horen. VRESELIJK!

En het was gewoon zo makkelijk en leuk, vanzelf, zonder moeite. Ik snap er echt geen hol van. Zelfs op het bindingsangst gebeurde reageerde hij nog ok.

Heb ik meteen de neiging om hem van paiq te donderen, van mn Hyves, overal vanaf.

maar heb besloten da tik dara een week mee wacht. Een week is redelijk toch?
Een week lijkt me heel redelijk.

Ah beide functies zijn maar parttime, dus ze suggereren zelf al dat ze misschien gecombineerd kunnen worden. Maar dan, stuur je dan voor beide een sollicitatie (het is naar dezelfde persoon) of geen je aan dat je die andere functie ook best leuk vindt?

Ja, mannen zijn stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven