Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Ik ben even in mijn mailbox gedoken en ik heb hem wel gekregen

Ik snap je uitleg volledig Caaf, maar was even verbaasd en dacht dat het een bug was.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Caaf, begrijpelijke actie. Fijn dat je verder wel blijft (kip-)keuvelen op t forum, je bent een gewaardeerde forummert!
Vi5, kan je ondanks alle off-topics dit topic laten staan, waarom? omdat dit topic een goed beeld geeft waar dit forum voor staat.

MAW, eerst elkaar voor de bek hensen, en dan met elkaar lachen.
Ik vind dat er op het Betrapt-topic alleen nog maar over en weer gemekkerd wordt. (Over Vlamingen vs Nederlanders en over hetero's vs homo's...)

TO heeft iets heel erg vervelends meegemaakt, maar ondertussen zijn er weinig goede adviezen of steunbetuigingen meer. Wordt het niet tijd om te sluiten?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:lunaan schreef op 06 december 2009 @ 23:44:

Vi5, kan je ondanks alle off-topics dit topic laten staan, waarom? omdat dit topic een goed beeld geeft waar dit forum voor staat.

MAW, eerst elkaar voor de bek hensen, en dan met elkaar lachen.

W'elk topic, Lunaan?

@EB: ik ga ff bijlezen, dank!
Het topic " cadeau ouder; oneerlijk" is op verzoek verwijderd.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 december 2009 @ 11:51:

Het topic " cadeau ouder; oneerlijk" is op verzoek verwijderd.Hoe dat zo? Ik weet wel dat Bloemetje nog lang nageworpen kreeg dat ze 'ondankbaar' was, terwijl ze allang had aangegeven dat ze zich wel erg opwond over iets onbenulligs, maar is dat dan de reden?
De reden is mij bekend en dat is voldoende. Zoals ik zei is het op verzoek, ga er dan maar vanuit dat er redenen voor zijn.
Op verzoek van TO verwijderd; jeugdliefde duikt op.
Beste Viev,

ondanks mijn excuses voor mijn krasse uitspraken betreffende Nederlanders en homo's bleven een aantal forummers me er steeds op nawijzen. Nadat ik het topic had herlezen (in ontspannen toestand) was ik (en nog steeds) van mening dat de beschuldigingen van die bepaalde forummers onterecht zijn en het nu hun beurt was om zich te verontschuldigen, zoniet hoefde het voor mij niet meer. Heb er echter niet bij stilgestaan dat de "Die Hards" ondanks dat ze zich kostelijk amuseerde niet zinnens waren mea culpa te slaan. Dit topic heeft mij wel geholpen om mijn verdriet en de daarmee gepaarde woede te temperen, mijn mening over bepaalde zaken te herzien, mijn dwaze ideeën op te bergen enz...Omdat de meerderheid van de reacties dienstig waren/zijn lijkt het mij niet eerlijk om deze forummers de verdere evolutie van mijn gevoelens en leven te ontzeggen, dus dacht ik doe gewoon verder, put moed en kracht uit die reacties en negeer diegene die er enkel op uit zijn domme en krasse uitspraken uit te lokken. Ik weet niet of het nog mogelijk is, maar kan U aub het slotje verwijderen?

Bedankt en tot ziens

Lena80
Je topic is gesloten omdat het volledig ontspoord was in offtopic geneuzel. Het topic weer opengooien heeft geen meerwaarde, bovendien zou het topic opschonen mij veel te veel tijd kosten. Je bent vrij om een nieuw topic te openen, maar mocht die weer offtopic gaan, gaat ie weer op slot. Dat heb je grotendeels zelf in de hand.
Dit is een beetje een oproepje denk ik biseksuele vriendin gezocht...
Peas on earth!
Ik denk het niet hoor Prinses (nou ja het email adres is niet echt handig) maar ik geloof niet dat ze het bewust doet en dat ze oprecht op zoek is naar verhalen en ervaringen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het topic "Recht op eigen verwerking/waarheid maar wat nu als dit confl" is verwijderd op verzoek van TO.
PodE dank, heb het emailadres eruit gehaald en hou het in de gaten.
Vijf, we zijn eruit.

Het topic "forumvriendin maakt foutje" mag gewijzigd worden naar "Over piloten en andere lekkere hapjes gesproken"

Alvast bedankt
Consider it done!
Thanks Vijf
Bedankt Vijf!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 09 december 2009 @ 19:44:

Ik denk het niet hoor Prinses (nou ja het email adres is niet echt handig) maar ik geloof niet dat ze het bewust doet en dat ze oprecht op zoek is naar verhalen en ervaringen

Ja dat las ik er ook wel in, maar toen plaatste ze toch haar emailadres en daarmee werd het een soort van een beetje een oproepje enzo. Topic laten bestaan zonder emailadres lijkt me prima toch

*gaat weer verder met kerstkransjes*
Peas on earth!
Ha Five,

Zou jij even willen kijken naar Kees44. 3 dagen lid en nogal scheutig met zijn vriendenverzoekjes. Ik heb hem in ieder geval nog nergens zien posten en heb toch 2 verzoeken van hem binnen.

Dank!
Ik heb ook een uitnodiging van deze meneer gekregen!!
Bedankt, ik twijfel er niet aan dat dat Kees40 is, dus dat wordt een IP ban.
Ja dus. IPban is aangevraagd.
Opgeruimt staat... etc.

Thnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven