afloop buurman wil meer!

04-01-2010 14:13 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Aangezien ik mijn topic had gesloten nadat mn buurman bloemen liet bezorgen met een heel naar briefje en ik naar de politie ging wil ik de mensen die zo met me mee leefden toch een update geven.

De buurman en buurvrouw zijn uit elkaar en het huis staat te koop.

De buurvrouw woont er nog en de buurman slaapt in zn bedrijf.

De telefoon gaat nog wel eens en dan blijft het stil maar verder geen last meer van hem. Ik wil jullie bedanken voor de steunende en ook grappige reacties..kan er nu echt om lachen

Soap is nu dus echt afgelopen!
Fijn!
Ja, dat vind ik echt.
Jeetje, dat gedeelte van de bloemen-met-briefje heb ik niet eens mee gekregen!

Fijn dat je er nu van af bent, Reep!
Fijn om te horen!
Hopelijk krijg je nu wel echt leuke buren.

Wel sneu voor je buurvrouw zeg, dat je er zo achter moet komen dat je vent niet helemaal spoort.
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn cocolade reep... dat is wel snel gegaan of niet? Ik bedoel binnen twee maanden tijd... Fijn dat het jou goed gaat.
Ja heel sneu..ze praat ook niet meer met me en dat snap ik ook wel..en de buurt smult! Als ik de roddels mag geloven is er heel wat aan de hand tussen de buurman en mij.
Heb je er later nog wel over kunnen praten met de buurvrouw, of denkt ze nog steeds dat het ook jouw schuld is?
Oooh fijn dat ie weg is! Lijkt me voor je buurvrouw heel naar! Heb je nog wel contact met haar?
Perfectionisme is niet perfect...
O tegelijk.

Wat naar. Dan heeft iemand (buurvrouw waarschijnlijk) wel het verhaal rondgestrooit dat het wederzijds was.

Hopelijk is dat geroddel snel over, niet leuk.
Ze kan niet geloven dat hij zonder aanleiding zulke dingen doet. Dat is ook heel ongeloofwaardig..maar wel echt waar.

Ze wilde het nog met hem proberen maar hij wilde niet meer..hij wacht tot ik de stap ook zet..en hij wacht en wacht en wacht..
quote:chocoladereep schreef op 04 januari 2010 @ 14:19:

Ja heel sneu..ze praat ook niet meer met me en dat snap ik ook wel..en de buurt smult! Als ik de roddels mag geloven is er heel wat aan de hand tussen de buurman en mij. Jeetje, k*t zeg!!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:chocoladereep schreef op 04 januari 2010 @ 14:23:

Ze wilde het nog met hem proberen maar hij wilde niet meer..hij wacht tot ik de stap ook zet..en hij wacht en wacht en wacht.. Bah dat is ook geen lekker gevoel....
Dat geroddel daar kan ik echt niet mee zitten.Op een of andere manier trekken we dat toch wel snel aan Die juppen uit de stad die met hun dure autos een huis neerknallen op het platteland zijn hier niet zo populair. En ze gaan ook allemaal scheiden en vreemd tja.. We passen goed in het plaatje zo.
super zeg, dat je hier even een update komt geven! Lekker dat die vent weg is, misschien komt de relatie met je buurvrouw ook wel weer goed als ze er eenmaal overheen is... Anders is ze binnenkort toch weg als het huis verkocht is, mocht het niet zo zijn. Jij hebt je in ieder geval niets om over te schamen hoor.
Wat een service deze update, Chocoladereep. En fijn dat je ervan af bent (heeft hij je laten weten dat hij wacht op jou? Dat lijkt me dan weer minder).

Ik zie wel potentieel voor een update/hoe liep het af-topic. Er zijn hier zo vaak verhalen waarvan je later denkt 'Goh, hoe zou het daar nu mee zijn?'. De enge huurder is het eerste wat me te binnen schiet.
mahna mahna tuduuuudududu
o ja en ik ben zwanger van onze derde. Nog maar heel pril maar als er straks een buikje te zien is hebben ze helemaal spannend nieuws want is het van man of buurman??? hihihi
Haha, hjouw gevoel voor humor heeft er niet onder geleden chocolade, van harte gefeliciteerd met minireepje.
Oooooooh! Gefeliciteerd en gelukkig kun je zelf om het geroddel lachen. Je man hopelijk ook?
mahna mahna tuduuuudududu
ja mn man ook, nog meer dan ik.gelukkig maar!
uhhh, die derde ?? Is dat van die avond, dat je man zo snel de deur uit wilde om een romantische avond met jou te hebben.

Heel hartelijk gefeliciteerd met de goede afloop en het nieuwe Reepje dan maar..
Bedankt voor de update, chocoladereep.

Fijn dat je binnenkort (hopelijk) van deze buren af bent. Minder fijn dat de buurt zo roddelt.

Hopelijk is dat gauw weer voorbij.
uhhh tja weet niet.. Bedankt in ieder geval! Hoop dat het weer goed mag gaan!
Gefeliciteerd met je kleine Koetjesreep, Reep!
Je zegt dat het afgelopen is, maar obsessieve mensen kunnen rare dingen doen....als hij nog steeds overtuigd is dat het een kwestie van tijd is dat jij overstag gaat zou ik toch ogen in mijn achterhoofd hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven