Over angels, beleid en discussies

20-11-2009 12:57 3177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Maar MV je bent het toch wel met me eens dat de toon van de ene heel anders is dan van de andere Angel en het is nu juist de toon die de muziek maakt....
Oh ja zeker. Die van angel3 was erg naar en sommige opmerkingen vind ik niet kunnen. Maar tevens denk ik dat door het gezever de hele tijd aan het adres van angel5 dat het zo uit de hand is gelopen. Maar er is nu zoveel gebeurd dat het nog moeilijk te zeggen is wie wat en de eerste aanzet heeft gegeven. Weet wel dat ik het toen las dat ik dacht, tssss gaan we weer "zeiken" tegen angel5.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Daar heeft ze het naar mijn idee meestal dan ook wel naar gemaakt, zeker door haar rare kortaf reacties van de laatste tijd.

Maar eerlijk is eerlijk: ze is veruit het actiefst en hoge bomen vangen veel wind....
5 Je hebt mail.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:minny schreef op 03 januari 2010 @ 18:30:

Ik vind dat het Angelloze forum eigenlijk best oke verloopt de afgelopen dagen. Zou het dan toch zo zijn dat ingrijpen juist olie op het vuur werpt?quote:Ligeia schreef op 03 januari 2010 @ 18:33:

[...]

Ingrijpen an sich niet, sturen ook niet, maar persoonlijk worden wel. Dát is m.i. nou juist het probleem van de afgelopen paar maanden...Helemaal mee eens!
Dank voor het terugplaatsen van de hoofdletters!
quote:Helaholalalala schreef op 04 januari 2010 @ 13:42:

Dank voor het terugplaatsen van de hoofdletters!

Das alweer opgelost dus? Mooi

Zijn Festen, Bam en Floor ook weer onderweg terug?
quote:Bubbles_ schreef op 04 januari 2010 @ 14:09:

[...]

Das alweer opgelost dus? Mooi

Zijn Festen, Bam en Floor ook weer onderweg terug?Wie?
Bedankt voor de hoofdletters terug angel!
Fijn dat de verdiende hoofdletters terug zijn!!

Heel tof van jullie!

En hoe laat komen de gebande van 2009 terug?

We zitten al klaar voor de suprise party
Goedemiddag, namens een aantal dames op een ander forum, wil ik u vriendelijk verzoeken om drie dames, genaamd Floor, Bam en een Festen terug te nemen op het Viva forum.

Dank u vriendelijk.
quote:eleonora schreef op 04 januari 2010 @ 14:24:

Bedankt voor de hoofdletters terug angel!We hebben een B we hebben een O we hebben een E ........BEO !!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:lunaan schreef op 04 januari 2010 @ 14:37:

Goedemiddag, namens een aantal dames op een ander forum, wil ik u vriendelijk verzoeken om drie dames, genaamd Floor, Bam en een Festen terug te nemen op het Viva forum.

Dank u vriendelijk.Nounou, ze zijn populair blijkbaar!
Nou de hoofdletters zijn terug, fijn.

Nu de rest nog rechttrekken.
quote:lunaan schreef op 04 januari 2010 @ 14:37:

Dank u vriendelijk.ze zijn op het yes forum deze drie helemaal zat blijkbaar
Namens de BEO BEDAnkt
.
namens de NIETjes ook heel erg bedankt!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat kan ik ook
Fijn dat de hoofdletters terug zijn!

Is er ook ergens uitleg gegeven waarom ze ineens weer terug zijn?
quote:Bubbles_ schreef op 04 januari 2010 @ 14:54:

[...]

Das off topic HPL, kijk maar uit.watte?
Wat fijn voor jullie dat de hoofdletters terug zijn

Nu de rest nog even regelen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 04 januari 2010 @ 15:01:

Wat fijn voor jullie dat de hoofdletters terug zijn

Nu de rest nog even regelen Ja zeg, wat is er nou belangrijker. Hoofdletters of forummers?
Delphi, zonder de hoofdletters waren de forummers niet geband
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:delphicat schreef op 04 januari 2010 @ 15:04:

[...]

Ja zeg, wat is er nou belangrijker. Hoofdletters of forummers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven