Hij is te gek en te oud!

04-01-2010 17:13 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lady's

Heb me net even aangemeld op een andere account, blijf liever even anoniem

Ik zit een beetje met een probleempje denk ik, wel een leuk probleem

Gisterochtend ben ik bij een collega een presentatie gaan brengen, ze vroeg me even binnen om wat te drinken, ik kom dus de kamer binnen en DAMN de hemel opende zich wat was die man die daar zat lekker, en haar vader

Ik heb geen idee hoe oud hij is maar mijn collegaatje is 23 dus ik schat hem zeker op de 48 jaar. hij heeft een geweldige uitstraling, denk in de richting George Clooney, Richard gere ook al ziet die er anders uit.

Ik ben tot over mn oren verliefd gewoon, liefde op het eerste gezicht.

Wat moet ik hier mee doen?? ik weet dat hij zoveel ouder is maar cant stop thinking bout him...is de eerste keer dat ik op iemand die veel ouder verlierd is als je me dit had voorspeld had ik het niet eens geloofd, maar jeetje wat een vent

Hij is overigens vrijgezel en heeft twee kinderen van mijn leeftijd.

iemand tips, ervaringen, kom maar op!!
Begin over de tijd van Woodstock en Jimi Hendrix: dat was nog es geweldig!

Wat kan jou dat nou schelen dat hij ouder is?? Gewoon op je af laten komen en vraag hem eens voor een drankje/ bakje koffie.
Only dead fish go with the flow
Ervaring mee en geen goeie.

Jullie liggen waarschijnlijk qua levenservaring mijlenver uit elkaar..wat niet wil zegen dat een relatie nooit kan werken hoor.

Wat wil jezelf?

Ik zou het er gewoon bij laten en iemand van je eigen leeftijd zoeken.
Op een oude fiets moet je het leren....
Ik heb het 3 jaar lang heel gezellig en fijn gehad met iemand die 23 jaar ouder was (is). Ik stem door voor
Koop kaartjes voor Procol Harum en vraag of- ie meegaat.
Het kan best, maar hij is de vader van een collega van je. Ik denk dat daar wat problemen mee kunnen ontstaan. Sowieso met de kinderen.
Ik zou even nadenken,niet omdat het een oudere vent is maar omdat het de vader van je collega is want dat zou nog wel eens voor vervelende situaties kunnen zorgen...
Had je het idee dat hij jou ook wel ziet zitten?
quote:korenwolf schreef op 04 januari 2010 @ 17:30:

Koop kaartjes voor Procol Harum en vraag of- ie meegaat. Leven die nog dan?!?
Bedankt voor de reacties, hij is idd de vader van mijn collega, maar dat is op zich geen punt, ik ben an plan om bij mijn huidige werkgever binnen een paar maanden weg te gaan..

Wat voor mij wel een punt is, is dus dat ik 21 ben(haast 22 dat dan weer wel haha)

En ik niet eens weet hoe oud hij is, wie weet is hij wel 55 wat ik niet denk. Maar ik blijf maar aan m denken, niet normaal, hij is zo leuk. Ik ga morgen proberen om wat info van collegaatje te krijgen, ben echt benieuwd.
Wat vindt 'ie van jou?
Het leeftijdsverschil zou ik me ook niet zo druk om maken, Hulk is ook 18 jaar ouder dan mij en dat gaat al bijna 8 jaar goed.

Wat wel een probleem zou kunnen worden zijn zijn kinderen, niet dat ze moeilijkheden kunnen gaan veroorzaken, maar meer dat jou leeftijd dicht bij die van hun ligt. Maar dat is nu (nog) niet aan de orde toch?

Ik zou zeggen, geniet van het gevoel, kijk of het wederzijds is en als dat zo is heb ik misschien tegen die tijd nog wel wat tips voor je
God..jij begint het nieuwe jaar ook lekker ofnie?

Wees een beetje realistisch..het is toch veel leuker om met iemand alles gelijk samen te delen voor het eerst van dezelfde leeftijd.

Houd je hoofdje een beetje koel.
Ja, hoor.

My ass op zondagmorgen!

Erg slecht gelogen.
Wat hij van mij vind? Al sla je me dood. We hebben wel gepraat met collega derbij, ging meer over het werk als over prive helaas. Hij heeft veel humor en heb het idee dat hij erg charmant is(of ik zie alleen wat ik wil zien)

Maar anyway hij keek wel naar me, maar dat doen er zoveel. Ik moet denk ik wat meer socializen met me collega of weer per ongeluk mijn presentatie niet op tijd af hebben haha is ook een optie natuurlijk.
2 kinderen van jou leeftijd, gatverdamme!

Alsof ie met zijn kind wat heeft (mocht ie iets willen) en heel serieus zal het dan niet zijn.
Liefde kent geen leeftijd. Go for it girl!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Eens met Palientje.

Vergeet niet dat hij alles al gedaan heeft (kinderen krijgen etc.) dat maakt de verhoudingen zo anders.

Leeftijd hoeft geen probleem te zijn, maar het kan een struikelblok zijn. Zeker als de levens zo ver van elkaar liggen.
toevallig wel op zondagmorgen, geen idee waarom ik zou liegen vind mezelf vrij eerlijk geef toe dat ik op een ouwe vent val
Nee, maar het komt raar over op een zondagmorgen naar een collega, vind je ook niet?

Dus je werkt met je pa in een bedrijf?

Het maakt het er niet makkelijker op.

Een oudere man kan ik me wat bij voorstellen, maar zonder kinderen.
tja het is maar hoe politiek correct je bent ingesteld,vroeger waren er ook geen winkels op zondag open.

Als jij op zaterdagnacht niks heb gedaan, niet naar de kerk gaat waarom zou iemand dan niets kunnen langsbrengen, wel kort door de bocht dat het gelogen zou zijn, maar als het fijner lees maak je er maar zaterdagmorgen van
Ik vraag me eigenlijk alleen maar af waar de moeder van je collega is in dit verhaal....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bedoel je niet de vrouw, Summer?
Zal wel een gescheiden bok zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven