Hij is te gek en te oud!

04-01-2010 17:13 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lady's

Heb me net even aangemeld op een andere account, blijf liever even anoniem

Ik zit een beetje met een probleempje denk ik, wel een leuk probleem

Gisterochtend ben ik bij een collega een presentatie gaan brengen, ze vroeg me even binnen om wat te drinken, ik kom dus de kamer binnen en DAMN de hemel opende zich wat was die man die daar zat lekker, en haar vader

Ik heb geen idee hoe oud hij is maar mijn collegaatje is 23 dus ik schat hem zeker op de 48 jaar. hij heeft een geweldige uitstraling, denk in de richting George Clooney, Richard gere ook al ziet die er anders uit.

Ik ben tot over mn oren verliefd gewoon, liefde op het eerste gezicht.

Wat moet ik hier mee doen?? ik weet dat hij zoveel ouder is maar cant stop thinking bout him...is de eerste keer dat ik op iemand die veel ouder verlierd is als je me dit had voorspeld had ik het niet eens geloofd, maar jeetje wat een vent

Hij is overigens vrijgezel en heeft twee kinderen van mijn leeftijd.

iemand tips, ervaringen, kom maar op!!
Is hij stinkend rijk ofzo? Dat je binnen een kwartier op zijn geld verliefd bent geworden..
quote:jessii33 schreef op 04 januari 2010 @ 18:56:

bester

goed

beter

best
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Persoonlijk vindt ik dat men nogal overdreven reageert, het is niet alsof je met hem gaat trouwen. Of zijn kinderen wilt baren. Laat me je een ding zeggen op jouw leeftijd heb je het recht om het avontuur op te zoeken en "stomme" keuzes te maken. Het zal je persoonlijkheid vorm geven.

Zorg er wel altijd voor dat wat je ook doet, dat je er achter staat. Dat wanneer/ als het avontuur voorbij is dat je er op terug kunt kijken zonder je te schamen en zonder spijt.

Mijn mening ga er lekker voor.
Jessi ; telefoonboektip ? Vond je niets ? Wil je het via-via spelen ?
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 18:45:

Daar heb je natuurlijk gelijk in Christiane en als zij bijvoorbeeld 30 was geweest en hij 55 dan had je mij niet gehoord, maar 21 en laten we zeggen 45+ vind ik iets ongelijkwaardigs hebben.Laat ik nou heel toevallig een vriendin hebben van 33, die is getrouwd met een man die 24 jaar ouder is. Die man is nu dus bijna 58 ( volgende maand issie jarig), het is gewoon een bejaarde ... snap niet wat ze in hem ziet.
quote:Zamirah schreef op 04 januari 2010 @ 19:19:

[...]

Laat ik nou heel toevallig een vriendin hebben van 33, die is getrouwd met een man die 24 jaar ouder is. Die man is nu dus bijna 58 ( volgende maand issie jarig), het is gewoon een bejaarde ... snap niet wat ze in hem ziet.

Misschien was die de eerste keer toen ze hem zag nog een stuk leuker ?

Of misschien kan die man enorm leuke kunstjes?

[...]

Laat ik nou heel toevallig een vriendin hebben van 33, die is getrouwd met een man die 24 jaar ouder is. Die man is nu dus bijna 58 ( volgende maand issie jarig), het is gewoon een bejaarde ... snap niet wat ze in hem ziet.Nou daar heb je geen leeftijdsverschil voor nodig hoor!! Dat denk ik vaak genoeg!!
quote:jessii33 schreef op 04 januari 2010 @ 18:21:

wel naar me ook lachend. Maar wie weet doet hij dat bij iedereen..

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik m uit kan vragen, kan moeilijk weer langs gaan, heb ook geen huisnummer.

.
Geen huisnummer, maar je bent toch langsgeweest?

Je denkt toch niet werkelijk om hem mee uit te vragen?
Meid, je doet toch duidelijk waar je zelf zin in hebt, dus waarom open je in vredesnaam dit topic? Zoek je versiertips?

Ik hoop van harte dat hij één wenkbrauw optrek en verder gaat met de orde van de dag....
quote:jessii33 schreef op 04 januari 2010 @ 17:13:

Lady's

Heb me net even aangemeld op een andere account, blijf liever even anoniem

Ik zit een beetje met een probleempje denk ik, wel een leuk probleem

Gisterochtend ben ik bij een collega een presentatie gaan brengen, ze vroeg me even binnen om wat te drinken, ik kom dus de kamer binnen en DAMN de hemel opende zich wat was die man die daar zat lekker, en haar vader

Ik heb geen idee hoe oud hij is maar mijn collegaatje is 23 dus ik schat hem zeker op de 48 jaar. hij heeft een geweldige uitstraling, denk in de richting George Clooney, Richard gere ook al ziet die er anders uit.

Ik ben tot over mn oren verliefd gewoon, liefde op het eerste gezicht.

Wat moet ik hier mee doen?? ik weet dat hij zoveel ouder is maar cant stop thinking bout him...is de eerste keer dat ik op iemand die veel ouder verlierd is als je me dit had voorspeld had ik het niet eens geloofd, maar jeetje wat een vent

Hij is overigens vrijgezel en heeft twee kinderen van mijn leeftijd.

iemand tips, ervaringen, kom maar op!!

'de hemel opende zich'.......X-D

Vraag even aan je collega of ze jou ziet zitten als stiefmoeder.
Ik denk dat je er veel te veel van verwacht eerlijk gezegd... De kans lijkt mij erg klein dat hij hetzelfde voor jou voelt. Het leeftijdsverschil is wel erg groot en de kans dat het gaat werken acht ik minimaal.

Normaal gesproken ben ik er altijd voor om de stoute schoenen aan te trekken en iemand mee uit te vragen, maar in dit geval zou ik hem uit mijn hoofd proberen te zetten.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
quote:VoodooDoll1979 schreef op 04 januari 2010 @ 19:05:

Persoonlijk vindt ik dat men nogal overdreven reageert, het is niet alsof je met hem gaat trouwen. Of zijn kinderen wilt baren. Laat me je een ding zeggen op jouw leeftijd heb je het recht om het avontuur op te zoeken en "stomme" keuzes te maken. Het zal je persoonlijkheid vorm geven.

Zorg er wel altijd voor dat wat je ook doet, dat je er achter staat. Dat wanneer/ als het avontuur voorbij is dat je er op terug kunt kijken zonder je te schamen en zonder spijt.

Mijn mening ga er lekker voor.

Mee eens.

Ik denk trouwens dat TO met "huisnummer" zijn vaste telefoonnummer bedoelt.

Ik denk trouwens niet dat dit enige toekomst heeft, dat dan weer niet. Maar dat hoeft ook helemaal niet op jouw leeftijd.
Am Yisrael Chai!

[...]

Laat ik nou heel toevallig een vriendin hebben van 33, die is getrouwd met een man die 24 jaar ouder is. Die man is nu dus bijna 58 ( volgende maand issie jarig), het is gewoon een bejaarde ... snap niet wat ze in hem ziet.

Eensch. Nu is zo'n kerel van eind 40 ongelofelijk spannend. Maar een vriendin van mij is 55 en getrouwd met een vent van 83. Dus bijna 30 jaar ouder. En dat merk je wel. Hij kwakkelt wat af, en is jaloers dat zij nog wel eens leuke dingen gaat doen.

Het is ook een relatie die van een een liefdesrelatie naar een zorgrelatie is gegaan. Dat is een hele verandering. Ze zijn geen geliefden meer. Zij is zijn verpleegster geworden. Dat is een andere relatie waarvan ze overigens wel heel eerlijk zegt dat ze daar niet aan gedacht had, 25 jaar geleden....
Ja horror! Ik vind dat als je partner je vader had kunnen zijn, je dan niet goed bezig bent.
Heb je wel eens van flirten gehoord? Doen veel mensen iedere dag wel (een paar keer), het kleurt de dag. Vader van collega is bij zijn dochter, er huppelt een leuk jong ding binnen, het is een kwartiertje gezellig en vader en jong ding lachen naar elkaar. Zijn dag is in ieder geval weer goed, want geflirt met leuke, aantrekkelijke jonge vrouw, dat vinden mannen van zijn leeftijd altijd een traktatie. Is een vermakelijk spelletje. Misschien heeft ie je zelfs in gedachten wel uitgekleed en aan iets meer gedacht, schijnt ook nog al eens voor te komen :-)

En dan heb jij het al over verliefd zijn. Wake up! Dit was een flirt, niets meer, niets minder.
Ik kan wel begrijpen waarom iemand valt voor een veel oudere vent. Toen ik 28 was heb ik iets gehad met een man die 25 jaar ouder was dan ik.

Het was geen George Clooney maar wat een charisma en uitstraling had die man... om nog maar te zwijgen van zijn ervaring... helaas was hij getrouwd en een echte manipulator.
wat zijn we allemaal moreel correct voor een ander.

ik heb op mijn 21e ook iets gehad met een veel oudere man,

geen relatiemateriaal, maar o zo leuk voor een tijdje.

Als ik dit topic doorlees dan stik ik bijna van de hypocritie.

Kun je je collega geen envelop meegeven voor hem en zeggen dat het misschien iets voor hem is.

weet zij veel dat je jezelf bedoelt.
Sarah, wat een prachtige avatar.

Ik weet niet op het hypocriet is.

Ik kan mezelf ook echt niet voorstellen dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die mijn vader had kunnen zijn.

Ja misschien dat ik denk...wow, knappe kerel.

Maar na een gesprek van net een kwartier ben ik echt niet op slag verliefd.

Wat heb je voor overeenkomsten als de één 23 is en de ander in de 50?

En wat ik al eerder zei, ik zou het denk ik ook niet kunnen waarderen als mijn vader met een nieuwe liefde thuis zou komen die net zou oud als ik is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik had ook nooit gedacht ook een relatie met een oudere man te krijgen. Nee... geen haar op mijn hoofd, eigelijk nooit bij stil gestaan. Maar het is wel gebeurd... en wij zijn heel gelukkig samen. Je moet je wel een paar dingen realiseren.

A. Je hebt nu nul aan echte levenservaring. Dus leeftijdsverschil speelt nu echt wel een grote rol. Het is heel wat anders wanneer je zelf bijv. 35+ bent en velriefd wordt op een man van rond de 50+. Je hebt dan zelf al wat meegemaakt.

B. Mocht je zover komen dat het echt een relatie wordt, ja dan moet je ook goed nadenken over de consequenties in de toekomst. Hij takelt af en jij moet dat allemaal opvangen.

Want... hij bijv. 76 en jij 50!! Ja.... en dan?? Ik las hier zo'n verhaal, dat zij de verpleegster is geworden en dat er geen sprake meer is van een relatie.

Ik heb over die dingen wel goed nagedacht en weet dat het kan gebeuren, met mij kan ook wat gebeuren... Is hij dan in staat om mij te verzorgen?? Maar kans is groter dat het andersom is. Daar hebben mijn partner en ik wel uitgebreid over gesproken.. Hij is daar heel duidelijk in... Geen kunstmatige in levenhouden methoden. Hij wil niet bij dementie zover gaan dat ie een plant wordt, zegt ie, dus vooraf alles regelen. Ja... dat is slikken, want ik kon me er nog niet zo in inleven. Maar als hij dat zo voelt en wil, tja.. wie ben ik?

Merk ik verschillen? Jazeker... hij is niet zo vlot 's morgens bijv. Ik ben altijd vroeg, wil van alles doen en de dag niet verprutsen. Hij niet, hij ligt lang in bed, tv kijken, alles kalm aan. Al komt ie voor een afspraak vroeg uit bed, is ie helemaal klaar, komt ie toch te laat.... Zo langzaam. Daar moet je tegen kunnen.. Ik erger me er wel eens aan hoor, echt wel.

Hij verveelt zich gewoon... als ik dan zeg, joh er is hier genoeg te doen hoor. Tuin, vijver, schuur opruimen (weet hij ook waar alles is).... zegt ie niks, maar doet ook niks. Ondanks dat we het heel goed hebben, zijn dat wel dingen waar ik me aan stoor. Alles rust op mij en terwijl ik me wel van te voren heb gerealiseerd over gezondheidskwesties etc... had ik me niet gerealiseerd dat het hele dagelijkse leven en alles op mij zou rusten.

Maar.. ik lees hier toch echt wel iets anders... Die man heeft zijn dochters groot gebracht, geniet volop van het leven, straalt ie misschien goed uit. Denk je dat zo'n man dan zit te wachten op een meisje (in zijn ogen) die hij op relatiegebied ook nog van alles moet leren? Dat is in het begin leuk, maar later niet meer.... Wordt wakker, er zijn genoeg leuke jongens van je eigen leeftijd die er heel lekker uitzien. Ik denk dat je hier van de koude kermis thuiskomt. Gooi maar eens een balletje op bij je collega "goh, ik wist niet dat je zo'n knappe pa hebt?" Al grappend, weet je wel? Nou dan hoor je vanzelf, als je er even op doorgaat, hoe het leven van die man eruit ziet en hoeveel 'vriendinnetjes' hij heeft etc....

Sterkte en veel wijsheid toegewenst
quote:Yayasister schreef op 04 januari 2010 @ 21:07:

Heb je wel eens van flirten gehoord? Doen veel mensen iedere dag wel (een paar keer), het kleurt de dag. Vader van collega is bij zijn dochter, er huppelt een leuk jong ding binnen, het is een kwartiertje gezellig en vader en jong ding lachen naar elkaar. Zijn dag is in ieder geval weer goed, want geflirt met leuke, aantrekkelijke jonge vrouw, dat vinden mannen van zijn leeftijd altijd een traktatie. Is een vermakelijk spelletje. Misschien heeft ie je zelfs in gedachten wel uitgekleed en aan iets meer gedacht, schijnt ook nog al eens voor te komen :-)

En dan heb jij het al over verliefd zijn. Wake up! Dit was een flirt, niets meer, niets minder.Ik ga ook voor deze optie. Als ik met alle charmante oudere heren die een keer naar me lachten een relatie had moeten beginnen, dan had ik inmiddels een flinke harem gehad...
Ik vind het altijd een beetje tricky om zomaar te zeggen dat je niet voor elkaar moet gaan vanwege een groot leeftijdsverschil. Misschien mis je juist ontzettend veel mooie dingen en een heleboel gelukkige jaren als je het niet doet. En alsof je überhaupt garanties hebt: een man van je eigen leeftijd kan ook weggaan of doodgaan, net als jij zelf. En dat je vanwege het leeftijdsverschil geen raakvlakken hebt vind ik ook onzin. Sommige vrouwen van begin twintig zijn heel erg goed ontwikkeld, hoog opgeleid en zelfstandig. En sommige mannen van 50+ hebben een mini horizon. Bij elkaar passen is niet leeftijdsgebonden.

In dit specifieke geval zou ik er echter niet voor gaan. Dat heeft dus niets met de leeftijd te maken, maar met de hele situatie eromheen (werk, zijn dochter, vader van TO, e.d.).
begin er niet aan joh. Misschien is het 10 jaar leuk, maar daarna ben je druk met mantelzorgen
Die verschillen Mrs. Positive zijn persoonlijk.

Ik ben 10 x slomer dan mijn ouwe bok die spring van energie!
quote:Brown_Eyes schreef op 05 januari 2010 @ 18:31:

Die verschillen Mrs. Positive zijn persoonlijk.

Ik ben 10 x slomer dan mijn ouwe bok die spring van energie! ik wou het niet zeggen, maar dat is in huize Puikeltje ook het geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven