Hij is te gek en te oud!

04-01-2010 17:13 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lady's

Heb me net even aangemeld op een andere account, blijf liever even anoniem

Ik zit een beetje met een probleempje denk ik, wel een leuk probleem

Gisterochtend ben ik bij een collega een presentatie gaan brengen, ze vroeg me even binnen om wat te drinken, ik kom dus de kamer binnen en DAMN de hemel opende zich wat was die man die daar zat lekker, en haar vader

Ik heb geen idee hoe oud hij is maar mijn collegaatje is 23 dus ik schat hem zeker op de 48 jaar. hij heeft een geweldige uitstraling, denk in de richting George Clooney, Richard gere ook al ziet die er anders uit.

Ik ben tot over mn oren verliefd gewoon, liefde op het eerste gezicht.

Wat moet ik hier mee doen?? ik weet dat hij zoveel ouder is maar cant stop thinking bout him...is de eerste keer dat ik op iemand die veel ouder verlierd is als je me dit had voorspeld had ik het niet eens geloofd, maar jeetje wat een vent

Hij is overigens vrijgezel en heeft twee kinderen van mijn leeftijd.

iemand tips, ervaringen, kom maar op!!
Kun je niet veel beter wachten totdat je 32 bent en dan een jonge god van 24 nemen?
Summerdance, je kunt het je niet voorstellen omdat het je nooit is gebeurd, de chemie tussen 2 mensen kan ineens spatten.

Zou mijn keuze ook niet zijn, deze situatie.

Veel te gecompliceerd.

kijken kijken , niet aankomen.,

maar als iemand ervoor wil gaan, moet ie dat lekker doen.
quote:iris1969 schreef op 04 januari 2010 @ 18:45:

Daar heb je natuurlijk gelijk in Christiane en als zij bijvoorbeeld 30 was geweest en hij 55 dan had je mij niet gehoord, maar 21 en laten we zeggen 45+ vind ik iets ongelijkwaardigs hebben.En dat ben ik weer met jou eens. 30 en 50 vind ik anders dan 20 en 40. Of is dat krom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven